Reakcia na: Marcelllooo #99348:
nechcel som zasahovať do diskusie, nakoľko si mnohé veci ešte len preverujem a až potom sa budem vyjadrovať....Ale rozhodne nesúhlasím s týmto tvrdením. Prepravné prúdy sa síce čiastočne presmerujú do oblasti nív, ale keďže nivy nie sú celá Bratislav, nie je možné povedať, že tam bude gro cieľov ciest... Celá petržalka určite nebude pracovať na nivách, rozhodne ani nie jej podstatná časť... a rovnako sa zabúda napr. na prepravné prúdy pri návrate z voľnočasových aktivít, ktoré budú práve naopak zásadným spôsobom zasahovať do všetkých iných oblastí s výnimkou nív (kde bude administratíva).
intony
a) A to že tam nie sú je dôvod? Nie. Ja predsa žiadam, aby mala električka v Bratislave i Petržalke aspoň takú charakteristiku, ako si spomínal. Niečo medzi autobusom a metrom.
b) Väčšia sieť plne preferovaných električkových tratí obslúži väčšiu časť mesta, ako dve trasy metra.
Väčšia sieť električkových tratí nestojí 100 miliárd, ako si dovolíš vravieť, pri nejakých vynútených nákladoch, ktoré by boli, okrem iného, pri tvojom hĺbenom metre v Dúbravke, Karlovej Vsi a Ružinove.
Načo teda plytvať 100 mld., keď môžeme mať iný perspetívne veľmi spoľalivý systém.
c) Máš pravdu, bude to jedným z hlavným ťahov, čo však mesto robí, rieši pre Petržalku aj druhý veľmi dôležitý prúd.
Týmto chcem nadviazať na reakciu #99363, kde som nechcel povedať, že sa majú koľaje na nábreží zrušiť, ale bolo to myslené tak, že by tadiaľ pre Karlovešťanov premával iba subsystém linky 133 ?, pretože prepravný prúd tam nie je až taký silný a električky by si nechal obchádzať historické centrum cez tunel a Obchodnú k Filiálke.
Je to presne to isté, čo chceš spraviť pre svoju drahú Petržalku. Chceš upreť, nie pravom zmysle slova, ľudom smer Staré Mesto a nechať aby sa čvachtali iba autobusmi/trolejbusmi do centra, alebo mestkým vlakom na Nivy.
d) Petržalka = Engerau
e) vyššie rozpísané.