Ike - uz dali prec cedule konca mesta pri vyjazde z DNV?
Im uz uplne ***e, nebodaj cakaju, ze medzi dedinamy v poliach budeme jazdim 60 bez zjavneho dovodu ked cele mesto (centrum) jazdi 80-90 (lebo na zelenu vlnu sa pomalsie ist neda, ak nie je kolona teda). Alebo policajti planuju pokracovat vo svojej "dobrej" praci pri merani na vypadovkach na miestach kde to maju iste na zarobok a pri tom to vadi "iba" zabkam? Za 3/4 roka byvania na racku som nestretol ziadneho fizla co by meral. DNV je ale vypadovka, takze tam budu urcite kazdy den. Hlavne v smere z Dubravky na VW. Na tej rovinke je aj 40 vrazedne tempo... Kua, preco im zacina takto ***at tym nasim akoze volenym zastupcom? Rozsiria si mesto a naplnia rozpocet. Keby sa radcej zamerali na vaznejsie priestupky (odstupy, nebezpecne predbiehanie, ...). Jaj ano, to sa neda lahko dokazat, tak nic. Asi nechapu, ze ked je 20+ na vodicak, tak je uz jedno ci pojdem 81 alebo 130. 79 som naposledy isiel do DNV pred dvoma rokmi ked bolo vsade 1/2m snehu. Meraniu zdar.
Im uz uplne ***e, nebodaj cakaju, ze medzi dedinamy v poliach budeme jazdim 60 bez zjavneho dovodu ked cele mesto (centrum) jazdi 80-90 (lebo na zelenu vlnu sa pomalsie ist neda, ak nie je kolona teda). Alebo policajti planuju pokracovat vo svojej "dobrej" praci pri merani na vypadovkach na miestach kde to maju iste na zarobok a pri tom to vadi "iba" zabkam? Za 3/4 roka byvania na racku som nestretol ziadneho fizla co by meral. DNV je ale vypadovka, takze tam budu urcite kazdy den. Hlavne v smere z Dubravky na VW. Na tej rovinke je aj 40 vrazedne tempo... Kua, preco im zacina takto ***at tym nasim akoze volenym zastupcom? Rozsiria si mesto a naplnia rozpocet. Keby sa radcej zamerali na vaznejsie priestupky (odstupy, nebezpecne predbiehanie, ...). Jaj ano, to sa neda lahko dokazat, tak nic. Asi nechapu, ze ked je 20+ na vodicak, tak je uz jedno ci pojdem 81 alebo 130. 79 som naposledy isiel do DNV pred dvoma rokmi ked bolo vsade 1/2m snehu. Meraniu zdar.
Marcelllooo
Re #98966 Sommelier: To nie je o prijemnom pocite v nas, ze som si presadil svoje a teraz som vseckym ukazal co a ako. To je o demokracii, ze ti, ktorych sa to priamo dotyka sa k veciam vyjadruju a ovplyvnuju veci tak, aby sa ich to co najmenej dotklo negativne a co najviac pozitivne. Je pravda, ze vela ludi je stale lahostajnych. Ale uz coraz viac ludi je ochotnych to tolerovat. Situacia sa postupne meni.
Co sa tyka bolsevika, prave system, ze teraz vam tu postavime elektricku, lebo sme sa rozhodli a tak to bude, lebo teraz sme na magistrate a mozeme, to je prave ten pristup, ktory nie je celkom koser...
To o co nam (nie mne osobne) ide je velmi jednoduche: take dopravno-urbanisticke riesenie, ktore vyriesi dopravne potrreby a zveladi uzemie, kade to ide.
Velmi spravne si pochopil, ze rozvojove uzemie mesta bude na Nivach, Prievozskej a Dostojevskeho. V podobe konkretneho riesenie hovorim nasledovne: Ak kolajova doprava v Petrzalke, tak jedine NS MHD v podobe lahkeho vlaku (lebo vlastne metro je nerealne) v plytkom tuneli popod Dunaj az na Filialku. Ak nie toto, tak zabudnime na kolajnice, vybudujme trolejbusy cez Apollo most a Novy most a vyuzime cestnu infrastrukturu na vybudovanie dostatocnej trolejbusovej siete, ktora bude riesit dopravu ako lokalne v Petrzalke, tak i v celomestskych suvislostiach.
Niektore dovody som uz uviedol, dalsie mozeme postupne rozdiskutovat podrobnejsie.
Ano, zaujimaju ma dovody, klady a zapory jednotlivych variantnych rieseni. Ukazuje sa, ze nielen tu, ale ani na meste nemaju dovody pre elektricku okrem toho, ze "ju chceme, aby sa nieco stavalo". Takze ak mas zaujem o serioznu diskusiu (a nemusime nutne spolu suhlasit, staci komunikovat a vysvetlovat si) budem rad, ked sa tak stane.