Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: enumaelish #98603:
Nielenze by museli mat rozchod 1435 mm, este by museli mat aj profil koleso/kolajnica zhodny so zeleznicnym. To je dolezite. Lebo napriklad prazske elektricky maju 1435 mm rozchod, ale na zeleznicnej trati by sa aj tak vykolajili.
Reakcia na: Marcelllooo #98623:
Dopravna matica tam zaujima take miesto ze zuzuje centralny komponent na uzke hrdlo nasledkom coho treba zrusit linku 99 a elektricka nemoze byt nosny system.

HA! A uz som rovnaky odbornik ako ty! (rozumej pouzivam odborne vyrazy bez toho aby som sa do toho vyznal, len aby som vyzeral cool).
Reakcia na: Marcelllooo #98623:
Samozrejme, že som musel Tvoju odpoveď ignorovať, keďže si ňou vôbec neodpovedal na moju, podľa mňa celkom jednoznačne položnú, otázku 🙂
Reakcia na: Vladimír #98566:
Nie, nedopovies to za mna. Za mna budem hovorit vyhradne ja sam.

A kedze si ignoroval co som ti odpovedal, uvediem len citaciu:
"Trasa je dana a v oboch rieseniach je v podstate identicka. Nehovorime vsak o trase v Petrzalke, ale o dopravnom rieseni pozemna elektricka (ktoru navrhuje mesto ako docasny variant na 3 roky) verzus NS MHD v plytkom tuneli." - a dane riesenia sa lisia vo vsetkych kriteriach.

Re #98573 Emo: Ano. osobna zodpovednost je na pleciach presne tohoto cloveka, ci clovekov.

Nuz preto, ze ziaden NS MHD zatial nemame a ani dalsich minimalne 5 rokov mat nebudeme. Vacsinu dna je poloprazdna (lebo nesaturuje dopravne potreby ludi) a de facto sluzi len na presun z/do Kopcanov...

Re #98575 S499.1023: Su to zakony c. 24/2006 Z.z. a 50/1976 Zb.

Pesia dostupnost bude, samozrejme, rovnaka. To vsak uz neplati pre preferenciu a atraktivitu jedneho alebo druheho riesenia (a teda povedzme aj ochote dochadzat k NS MHD ale nie k elektricke).

Re #98587 S499.1023: Takze znovu ta ziadam, vzhladom k tvojmu samozvanemu sebadeklarovaniu za odbornika, aby si svoju odbornost preukazal svojim vzdelanim a odbornou praxou.

Zaroven vysvetli vyznam dopravneho modelovania v dopravnoinzinierskej praxi a metody ich uplatnovania. Aky miesto v tom zaujima dopravna matica?
Reakcia na: ADANELY #98619:
Listok mozes pouzit len na (v tomto pripade) 30 minut od oznacenia. T.j. pokial si ho oznacis o 12.02 tak s nim mozes bez obmedzenia cestovat a prestupovat do 12.32. V pripade ze cestu ukoncis skor (a uz dalej necestujes), zvysny cas uz vyuzit nemozes.

Dodam ze 30-minutovy listok plati cez vikendy a sviatky az 45 minut.
Reakcia na: TeBeCe #98620:
inak povedane, prerusenie plynutia doby platnosti nie je mozne ?
Reakcia na: ADANELY #98619:
je to jednorazovy listok na jednu cestu s moznostou prestupovania v ramci platnosti listka. ak v jednom spoji cestujes 20 min. a ak za tych zvysnych 10 minut stihnes prestupit a dopravit sa dalsim spojom do ciela, tak listok stale plati. pouzitie na nejaku inu cestu nie je mozne. platnost listka je 30 minut (cez vikend 45 min) od oznacenia.
ahoj,ja som sa nedavno pristahovala do Bratislavy a nikdy predtym som necestovala MHD preto sa vam mozno moja otazka bude zdat smiesna ale: napr.ak mam 30 minutovy listok a cestujem napr. len 20 min. da sa ten listok(vlastne 10 minut) este pouzit?????
Reakcia na: Valec #98604:
1) To by chcelo ujednotit vzor dopytu v E-T-A trakciach a nieze kazda ma svoje vlastne a potom nik nevie co a ci ho ma stlacit a kedy a ako.
2) Zjednotenie dopytu vo vozoch pre vodicov a samotne zapojenie (vid ako to (ne)funguje na Ik 4xx )
3) Najlepsie by bolo asi natiahnut spagatik po celom voze ev. po celej suprave na prepinac a to by signalizovalo znamenie vodicom na zastavenie ☺
Reakcia na: Ike #98616:
No, hej, Slovak Lines vacsinou nezastavuju ked nikto nenastupuje (ale aj ked niekto CHCE nastupit aby siel v ramci BA). Mna len zaujimalo ako je to oficialne.
Reakcia na: 810zssk #98614:
U Slovak Lines je to rovnako ako u DPB...
ale mam pocit ze vacsina beznastupiskovych zastavok (t.j. Bajklaska a AS v kazdom meste/obci) je na znamenie, resp vodici si z toho zastavku na znamenie robia, lebo velakrat sa mi stalo ze napr pri istrocheme nikto nevystupoval ani nenastupoval a bus siel dalej... to iste zlate piesky smer nivy... konkretne vcera... vodic spomalil a potom prefrcal...

mimochodom pisal som tam staznost... ten ISIC mi ich stroje stale neberu
Reakcia na: 810zssk #98614:
Pri vystupe stlacit tlacidlo a pri nastupe pre istotu zakyvat ?
Reakcia na: stevo #98613:
Pokial viem nie. Pri vlakoch treba zamavat (pri nastupe), pri vystupe stlacit prislusne tlacidlo ak nim je voz vybaveny, inak upozornit sprievodcu.

Apropo, ako je to u Slovak Lines?
Reakcia na: 810zssk #98611:
dik za vysvetlenie. a funguje to takto aj pri vlakoch?
Reakcia na: bwd #98602:
Lenže napríklad Dunčo by tzakú koncepciu, ako je vo Viedni, asi nerozchodil. Z toho Studentenhausu, kde bývala frajerka, sme na Südbahnhof mohli ísť buď s jedným prestupom obrovskou okľukou alebo s dvoma menšou okľukou. A teraz si predstav, že denne musíš na Südbahnhof s ťažkými kuframi ? .
Reakcia na: stevo #98610:

1. Uz vela rokov. Myslim ze niekedy zaciatkom storocia 😃
2. On musi zastat aj ked dovidis cislo a nechces nastupit, lebo vodic musi zastavit aj ked nekyves. Samozrejme, pokial nastupit NECHCES je dobre ked to vodicovi naznacis rukov aby nemusel zastavovat 🙂
Reakcia na: Valec #98600:
len pre moju info
1- odkedy staci na zastavke viditelne stat (bez davania dalsieho znamenia)
2- co ak nedovidim na cislo? bus zastavi a otvori dvere, aj ked nemusi...
Reakcia na: enumaelish #98603:
Presne tak! Po sucasnej trati by toho mestsky vlak obsluzil naozaj vela!

Tym samozrejme neobhajujem sucasne riesenie. Podla mna staci do Petrzalky elina a cez tunel len regionalne / dialkove vlaky.
Reakcia na: enumaelish #98607:
Na Bajkalskú som L39 (číslo by som zámerne nechal 39 a nie 31) poslal preto, aby bol zabezpečený prestup na hrane z L212. Točiť by sa mohla akurát tak okolo Športovej haly (ako istý čas L24, akurát protismerne), ibaže by boli potrebné menšie stavebné úpravy v polomeroch napojení ciest. Ale pri takom sci-fi s predĺžením trolejovej dráhy, by to bol len minimálny náklad navyše. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.