Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ADANELY #98619:
Listok mozes pouzit len na (v tomto pripade) 30 minut od oznacenia. T.j. pokial si ho oznacis o 12.02 tak s nim mozes bez obmedzenia cestovat a prestupovat do 12.32. V pripade ze cestu ukoncis skor (a uz dalej necestujes), zvysny cas uz vyuzit nemozes.

Dodam ze 30-minutovy listok plati cez vikendy a sviatky az 45 minut.
Reakcia na: TeBeCe #98620:
inak povedane, prerusenie plynutia doby platnosti nie je mozne ?
Reakcia na: ADANELY #98619:
je to jednorazovy listok na jednu cestu s moznostou prestupovania v ramci platnosti listka. ak v jednom spoji cestujes 20 min. a ak za tych zvysnych 10 minut stihnes prestupit a dopravit sa dalsim spojom do ciela, tak listok stale plati. pouzitie na nejaku inu cestu nie je mozne. platnost listka je 30 minut (cez vikend 45 min) od oznacenia.
ahoj,ja som sa nedavno pristahovala do Bratislavy a nikdy predtym som necestovala MHD preto sa vam mozno moja otazka bude zdat smiesna ale: napr.ak mam 30 minutovy listok a cestujem napr. len 20 min. da sa ten listok(vlastne 10 minut) este pouzit?????
Reakcia na: Valec #98604:
1) To by chcelo ujednotit vzor dopytu v E-T-A trakciach a nieze kazda ma svoje vlastne a potom nik nevie co a ci ho ma stlacit a kedy a ako.
2) Zjednotenie dopytu vo vozoch pre vodicov a samotne zapojenie (vid ako to (ne)funguje na Ik 4xx )
3) Najlepsie by bolo asi natiahnut spagatik po celom voze ev. po celej suprave na prepinac a to by signalizovalo znamenie vodicom na zastavenie ☺
Reakcia na: Ike #98616:
No, hej, Slovak Lines vacsinou nezastavuju ked nikto nenastupuje (ale aj ked niekto CHCE nastupit aby siel v ramci BA). Mna len zaujimalo ako je to oficialne.
Reakcia na: 810zssk #98614:
U Slovak Lines je to rovnako ako u DPB...
ale mam pocit ze vacsina beznastupiskovych zastavok (t.j. Bajklaska a AS v kazdom meste/obci) je na znamenie, resp vodici si z toho zastavku na znamenie robia, lebo velakrat sa mi stalo ze napr pri istrocheme nikto nevystupoval ani nenastupoval a bus siel dalej... to iste zlate piesky smer nivy... konkretne vcera... vodic spomalil a potom prefrcal...

mimochodom pisal som tam staznost... ten ISIC mi ich stroje stale neberu
Reakcia na: 810zssk #98614:
Pri vystupe stlacit tlacidlo a pri nastupe pre istotu zakyvat ?
Reakcia na: stevo #98613:
Pokial viem nie. Pri vlakoch treba zamavat (pri nastupe), pri vystupe stlacit prislusne tlacidlo ak nim je voz vybaveny, inak upozornit sprievodcu.

Apropo, ako je to u Slovak Lines?
Reakcia na: 810zssk #98611:
dik za vysvetlenie. a funguje to takto aj pri vlakoch?
Reakcia na: bwd #98602:
Lenže napríklad Dunčo by tzakú koncepciu, ako je vo Viedni, asi nerozchodil. Z toho Studentenhausu, kde bývala frajerka, sme na Südbahnhof mohli ísť buď s jedným prestupom obrovskou okľukou alebo s dvoma menšou okľukou. A teraz si predstav, že denne musíš na Südbahnhof s ťažkými kuframi ? .
Reakcia na: stevo #98610:

1. Uz vela rokov. Myslim ze niekedy zaciatkom storocia 😃
2. On musi zastat aj ked dovidis cislo a nechces nastupit, lebo vodic musi zastavit aj ked nekyves. Samozrejme, pokial nastupit NECHCES je dobre ked to vodicovi naznacis rukov aby nemusel zastavovat 🙂
Reakcia na: Valec #98600:
len pre moju info
1- odkedy staci na zastavke viditelne stat (bez davania dalsieho znamenia)
2- co ak nedovidim na cislo? bus zastavi a otvori dvere, aj ked nemusi...
Reakcia na: enumaelish #98603:
Presne tak! Po sucasnej trati by toho mestsky vlak obsluzil naozaj vela!

Tym samozrejme neobhajujem sucasne riesenie. Podla mna staci do Petrzalky elina a cez tunel len regionalne / dialkove vlaky.
Reakcia na: enumaelish #98607:
Na Bajkalskú som L39 (číslo by som zámerne nechal 39 a nie 31) poslal preto, aby bol zabezpečený prestup na hrane z L212. Točiť by sa mohla akurát tak okolo Športovej haly (ako istý čas L24, akurát protismerne), ibaže by boli potrebné menšie stavebné úpravy v polomeroch napojení ciest. Ale pri takom sci-fi s predĺžením trolejovej dráhy, by to bol len minimálny náklad navyše. ?
Reakcia na: Valec #98606:
to už či ostane číslo 31 alebo 39 je jedno, len kde by sa na Bajkalskej otočila L39? Tie trolejbusové trasy tam sú super, ale neviem či aj magistrát by bol taký štedrý k DPB, kedže je veľmi málo jasné ktorá trolejbusová trať má najvyššiu prioritu, Lamač? Letisko? Ovsište?
Reakcia na: enumaelish #98605:
Alebo inak:

Zatrolejovať Patrónku, potiahnuť troleje z Patrónky do Lamača a po Trnavskej na Ostredky. Potom môžeme:
ukončiť L22 pri hyperTescu,
zrušiť L30 a L38 a nahradiť ich miernym posilnením L37,
zrušiť L31 a spoje presunúť na L39 (viď ďalej),
skrátiť L39 po Bajkalskú a nahradiť ju predĺženou L212,
zrušiť L49 a L211,
zrušiť L63 a nahradiť ju predĺženou L204,
skrátiť interval L204 na polovicu,
predĺžiť L207 k Vojenskej nemocnici,
predĺžiť L212 k hyperTescu.

Linky 93 a 94 by som zatiaľ nechal tak.
Reakcia na: bwd #98602:
Budapešť to má myslím,tiež nie? Zastávky na znamenie a otváranie dverí na všetkých vozidlách na dopyt by nebolo od veci. Na margo Patrónky poviem tak, že DNV by pochovala DPB keby zrušili 22 a vodičov nasadili na 21, alebo zrušila by sa 38 a posilnili 37 jedným vozom, alebo tiež tam sú dve linky do Lamač 30+63, čo si Lamačania neodpustia. Detto by sa dali včleniť spoje 31 do 39 s označení premávky po skrátenej trase, prípadne spraviť z 39 dve linky, jednu časť včleniť do 31, spraviť na nej interval 6/12/6//15 a na skrátenej 39 (Ostredky - Vazovova) 20/20/20//20 s klbákmi alebo 12/12/12//15 so sólami. A určite by som upravil aj linky 93+94.
Reakcia na: bwd #98602:
Veď práve, že vo Viedni také zastávky ako Patrónka alebo Zochova nie sú, môžu mať všetky zastávky na znamenie. Lebo na týchto zastávkach by to bolo aj tak zbytočné, nakoľko vozidlo tam musí zastaviť tak či tak.
Druhá vec sú bratislavské zastávky na znamenie. Vo všetkých vozidlách nakupovaných od roku 1996 sú už tlačítka dopytového otvárania. Ak má teda dotyčný cestujúci problém s tým, či zastávka je alebo nie je na znamenie, nikto mu nebráni aby si ho pred vystupovaním stlačil.
A čo sa týka toho, či je to zmätočné alebo nie; vývoj v každej krajine bol iný, zatiaľ čo vo Viedni funguje dopyt už pomaly od dôb, čo zaviedli na električkách dvere (a to tiež isto nebolo naraz), tak u nás sa zavádza od polovice 90tych rokov. Ak sa preukáže výhodnosť zriadenia všetkých zastávok na znamenie v našich podmienkach, nie je vylúčené že sa to tu zavedie. Ale aby sme to zavádzali plošne a hneď aj keď nie všetky vozidlá sú tomuto prispôsobené len preto že to majú inde, tak to mi nepripadá nejak rozumné.

Ale aj tak to nerieši problém pozemky s tým, že vodič ju na zastávke nevidí preto, že tam parkuje vozidlo pred výjazdom na trasu. Tak isto by ju nevidel ani vo Viedni, čiže tiež by mala problém, že jej nezastaví.
Reakcia na: Valec #98601:
Ja som zvedavý, že čo za battle to bude elina versus vlak na tej trati, ako sa budú robiť grafikony. Podľa mňa to je kravina. Mestský vlak v Petržke by si vystačil bohate s už existujúcou traťou v Petržke. Neviem si predstaviť eliny na trati s profilom pre ľahké vlakové súpravy... ? jedine ak by naše eliny mali rozchod 1435mm, tak by to uľahčilo problém... ale rozchod taký neni ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.