Kazde rano jak chodievam do prace o 4.55 hod tak na zastavke stoji autobus 83 a ja potom musim z neho vykukovat kedy pojde autobus 98 lebo ta zastavka je na znamenie. Nechapem preco potom nedali konecnu 83 na Malom drazdiaku ked tam stoja vsetky 83.
prežiť sa to dá pri linkách ako 21,68,93,94 a 95, ale ostatné linky s intervalmi väčších ako 8minút ak meškajú alebo vďaka zácpe idú dve naraz a k tomu ideš s nimi na prestup tak ťa môže poraziť ak máš dačo dôležité stihnúť ozaj. Moje šťastie je,že tu mám 83 a kúsok ďalej 88, z ktorých ide presadnúť na 80 a 94 a z 83 aj na 31+39 ? no horšie to majú študáci učilíšť Na Pantoch, keď ešte aj 59 bola dobre okresaná na podradnú linku.
Linka 99 Marcelovi ruca jeho matice poskladane na kopke v nejakom 3D modelovaciom programe nasledkom coho sa centralny komponent stal uzkym hrdlom. Z uvedeneho dovodu sa odporuca linku 99 zrusit a nahradit plytkym tunelom.
Pozri si ten príspevok od S499.1023 ešte raz a všimni si aj členenie textu do odstavcov a jeho zarovnanie.
Predmetná otázka je totiž položená v adresnosti "Re Marceloo - Ad Re Ike", t.j. pre Marceloa (asi divne vyskloňované, viem) vo veci jeho odpovede na Tvoj príspevok.
Tak to nebude dYslexia ale vypálený fľak na sietnici, keď si prehliadol to Ad Re:číslo príspevku pred tým.
Vysvetlenie: Žiadal som Marce3l3onds-a, ktorý sa v odpovedi na tvoj príspevok manažersky fundovane vyjadroval na tému rozdielu medzi OSEsSCKNimBY (Odporná Stará Električka so Slabým Centrálnym Komponentom Not in my Back Yard) a KNMNDSvPT (Krásny Nový Maticový Nosný Dopravný Systém v Plytkom Tunely), aby sa trocha technicky rozpísal a tie rozdiely nejako konkrétne rozviedol.
Na časy, keď chodievali spoje podľa cestovného poriadku môžeme zabudnúť. Bratislava nie je mesto, kde prejdú po ulici za deň dva konské záprahy a krčmár so sudom piva. IAD v BA za posledné roky veľmi prudko stúpla a bude aj naďalej stúpať a priama úmera nám hovorí, že tým bude stúpať aj meškanie jednotlivých spojov. S týmto sa treba zmieriť.
Podľa mňa to, že spoje na linkách nejazdia podľa CP nie je veľký problém a určite by ma to neovlplyvnilo pri tom či pôjdem autom, alebo MHD.
V čom je L99 "kŕč"?!? Pre ľudí, ktorí nechápu jej významu?!? Predtým ako napíšeš nejakú tvoju neomylnú vetičku, mohol by si vysvetliť túto vec....Vieš vôbec prečo vznikla 99, a vieš na čo slúži?
99 je kŕč pre náplavy, ktoré nevedia prestupovať. Obdobne ako nedávno na nejakej diskusii škrečal Košičan, že v Bratislave nejazdí z letiska autobus do centra, takže museli ísť taxíkom .
JamaVOku:z dispečerskeho fora -ano ja , tak skusam nový fotak preto som tam bol , ale za dva roky čo fotím som videl a počul všeličo od vodičou ,ale toto teda nie ☺
Vaša ctená Spektabilita, nakolko nie som v tejto teme odbornik, tak nema co vysvetlovat.
ale laicky je mi jasne ze sucasne eliny by sa na zeleznicnych vyhybkach vykolajili (spominalo sa to tu)... dovi & dopo...
takisto sa domnievam, ze laminatky a T3 nejazdia pod rovnakym napatim... ale ty ako nominovany odbornik by si to mohol vysvetlit konkretnejsie... tak chyt sa temy
Tak intervaly sú druhá vec. Tiež som bol prekvapený dnes popoludní, keď som išiel 99 v úseku Švabinského - Hálova, že sme tam miestami boli štyria vo voze. ?
Tak 99 by bol kŕčom v ktorejkoľvek dobe, okrem toho nech mi nikto nepovie,že na celej trase treba interval 7,5 min v pracovný deň a 15min cez víkend! Dakde by sa na 99 zišiel interval cez víkend 12 minút, a nie všade tiež treba 7,5 min, ako napr. Ovsište - Farského, kde sa pridala 84 na túto trasu.
Ad Re #98553 Vladimír: Kde konkrétne bude pešia dostupnosť k Marcelllooonds lepšia ako k električke?
Ad Re #98555 Ike: Mohol by si nám, laikom ty, odborník (alebo minimálne spolupracovník s odborníkmi) popísať, aké konkrétne sú rozdiely v technológii napájania, rozchodu atď.?
Lebo čím ďalej, tým viac začínam mať ten dojem, že si presne ten istý typ odborníka, ako isté všeľudové masy vo Veľkej Británii, kvôli ktorým sa všetky novobudované električkové systémy volajú "Metrorail", "Metrolink" a podobne, hoci sa jedná o bežnú električku, pretože "Tram" je loser a out, má slabý centrálny komponent, je ekonomicky a dopravne neopodstatnená, nerešpektuje matice prepravných vzťahov a hlavne nevedie v plytkom tunelY.
A keďže aj tebe nejde v skutočnosti o žiadny "ľahký mestský vlak električkového typu" ale proste o to, že z akéhosi nám neznámeho iracionálneho dôvodu nenávidíš električky, tak ťa uspokojí súprava 2xT3 v plytkom tunelY okolo Fosterovej 14.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Emo