ale ty si v prispevku #98189 povedal toto: "v pripade uzemneho planu moze byt aj mesto, potom sa kompetencia presuva na mc, kedze tu mame dvojstupnovu samospravu"
Tak teraz sa ma tu mudrlant nesnaz ucit, ze Bratislava ma dvojstupnovu samospravu BSK a mesto+MC.
Ucit ma moze AAA, ten zda sa pravo studuje.
Re #98249 hoppusmark01: 500mil. je minimum co mesto da. Dalsie prostriedky moze mesto uvolnit ale aj nemusi. (tak ako uvolnilo na reko tunelu, pricom povodne sa stym nepocitalo)
Dalise moznosti, ktore DPB ma su: operativny lizing, vlastne zdroje, uver.
Lebo aj v tych 500mil sa urcuje ze na elektricky pojde 100mil. ale na reko K2 daju 180. (inak ako dosli na to cislo, ked vravia, ze reko jednej K2 stoji 20mil. Podla mna 8*20 je 160 nie 180... ? )
tak ešte raz: 180 mil. bude stáť reko T3, 20 mil. bude stáť jedna 25Tr, zvyšných 300 mil bude akontácia na nové autobusy. A to je všetko.. Nič viac sa za to kúpiť nedá..
500 miliónov Sk na tri roky... z toho je na 100% jasné, že za tieto 3 roky nepríde žiaden nový trojejbus (okrem toho jedného ako záloha na Dlhé Diely) a žiadna nová električka..
Dovolím si tipnúť, ako sa tieto peniaze rozdelia:
180 mil. bude stáť reko tých T3
jak od roku 2004 pribudlo 11 novych kratkych troflov a 6 dlhych.
Okrem ineho samozrejme, ze sa uvazuje aj nad novymi NP troflami a aj nad NP elektrickami.
Nieco ine je co Zahradnik vypusti a ine co sa v skutocnosti v podniku deje.
Pretoze je rozdiel medzi miestnou samospravou (obce a mesta + 2 specialne pripady (laicky) 2 in 1 - BA a KE kde je dvojstupnova samosprava) a medzi regionalnou samospravou (VUC)...
ty sa teraz naco hras. Potom podla teba mame potom iba jeden stupen. BSK neratas. Ako dvojstupnovu si ratal mesto a MC.
Re #98239 AAA: Hm.. takze megistrat a MC sa rataju ako jeden stupen? Lebo bezne sa hovori ako o dvochstupnoch a BSK je de facto (mozno nie de ure) treti stupen.
NRSR nie je organ uzemnej samospravy, ale statnej spravy. Europsky parlament je organom medzinarodneho spolocenstva a Intergalakticke zastupitelstvo neexistuje. Zatial ?
Preco by som nemal rata BSK. BSK vykonava originalne a prenesene kompetencie na uzemi mesta Bratislavy. Sam si chodil na strednu skolu, ktorej zriadovatelom bol BSK a neopustil si pritom hranice mesta.
stačia mi vyhlásenia DPB, že sa kúpi "jeden trolejbus", "električky sa nekúpia žiadne, iba sa zrekonštruuje za dva roky osem T3"... Ak by aj DPB kúpil tých 160 autobusov, tak to nič neznamená, pretože električky a trolejbusy zostanú v rovnakom stave v akom sú.. Čakal som, že sa budú nakupovať vozidlá aj pre elektrickú trakciu. Nákup nových autobusov nie je systémové riešenie.. Potom nikto nebude chcieť cestovať električkami, lebo električky budú staré a autobusy nové...
Asi tak ako prinuti obyvatelov k zmene smeru pohybu cize velmi nepriamo.. uz som tu o tom pisal... urcite to nie je bezne, ale moze to nastat... bol to len priklad (ilustracny)
dúfam, že aj 184. Vždy, keď ju vidím, je takmer prázdna.. A samozrejme L84 vrátiť do pôvodnej trasy..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos
Tak teraz sa ma tu mudrlant nesnaz ucit, ze Bratislava ma dvojstupnovu samospravu BSK a mesto+MC.
Ucit ma moze AAA, ten zda sa pravo studuje.
Re #98249 hoppusmark01: 500mil. je minimum co mesto da. Dalsie prostriedky moze mesto uvolnit ale aj nemusi. (tak ako uvolnilo na reko tunelu, pricom povodne sa stym nepocitalo)
Dalise moznosti, ktore DPB ma su: operativny lizing, vlastne zdroje, uver.
Lebo aj v tych 500mil sa urcuje ze na elektricky pojde 100mil. ale na reko K2 daju 180. (inak ako dosli na to cislo, ked vravia, ze reko jednej K2 stoji 20mil. Podla mna 8*20 je 160 nie 180... ? )