Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: drink #97737:
Hej. Ale myslím si že iný to nepovažujú za hlúposť. Myslím si že sa len boja, že im bude elina hučať pod oknami. Roky bývam pri elektr.trati a mne to neprekáža. Niekedy boli horšie tie pískajúce karosy.
Reakcia na: S499.1023 #97699:
Tak čo mi tu potom ostatní vrátane teba vypisujú, že nebude treba viesť električky ani ostatné linky k Hlavnej stanici tak ako doteraz?! Tak jasne mi povedz teda čo sa stane? Chceš vôbec aby dačo išlo cez Fililáku, alebo čoooo??? ?
Reakcia na: S499.1023 #97677:
No aj tento šetrný model s nosnými a doplnkovými linkami je náročný na vozový park DPB. Kraťase na 50,84,93 a 94 sú toho dôkazom ako to funguje, že z nosných liniek z veľkou kapacitou a krátkym intervalom sú skôr linky s kolísavou kapacitou a nepravidelným intervalom...
Reakcia na: intony #97652:
keby bolo menej liniek na električkách tak by šlo ľahšie robiť preklady...
Reakcia na: Solider #97641:
Mohla sa kľudne zachovať nie? Alebo posunúť nižšie. Určite by nebola na škodu.
Reakcia na: Ámos #97639:
Písal som tam ,že linky 201, 202 a 208 vynímajúc! Dobre viem ako to tam beží na týchto linkách tak odvolaj to čo si povedal.
Reakcia na: merice #97735:
Podľa mňa tu ide skôr o boj rozumu s ľudskou hlúposťou, lebo ako hovorí klasik: "Iniciatívny blbec je horší ako triedny nepriateľ". ?
Reakcia na: Marcelllooo #97728:
Takto vyzerá niečo, čo by v Petržalke rád videl každý, kto sa do toho aspň trochu vyzná - povrchový variant:
http://www.railfaneurope.net/pix/fr/trams/Strasbourg/Eurotram/1001-26/strasbourg1010_bk0706090045.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/fr/trams/Strasbourg/Eurotram/1001-26/SB0114.jpg
Ukáž mi, ako je táto trať neohľadulná voči život. prostrediu! Na rozdiel od "polotunelu" netvorí fyzickú bariéru a je dostupnejšia, energeticky menej náročná (napr. netreba eskalátory, osvetlenie staníc), menej rušivá, mestotvornejšia, fyninančne menej náročná na financie pri výstavbe i údržbe a mohol by som pokračovať do nekonečna...
Existuje nejaký variant, že kde by ostala aj ovca celá aj vlk by bol sýty? To by ma fakt zaujímalo. Alebo bude vždy víťaz a porazený...? Tak to býva aj v realite.
Reakcia na: drink #97730:
Nie, nákladná doprava má ísť tak, ako doteraz, cez ÚNS.
Reakcia na: Marcelllooo #97704:
5. Táraš. Na zmenu rozchodu netreba koľajnice vymieňať, stačí ich posunúť.
Reakcia na: Marcelllooo #97704:
"Vzhladom na synergicky efekt, ze sa tam vedie TEN-T17 koridor, regionalna doprava aj mestska doprava, dokadza ku multiplikacnemu efektu, co do kumulacneho efektu aj ekonomickej vyhodnosti."
Mohol by si to preložiť do zrozumiteľnej reči? Čo máš v prípade NDS na mysli pod pojmom "synergický efekt" a v čom sa prejavuje? Čo sa multiplikuje a kumuluje a ako sa multiplikuje ekonomická výhodnosť?
Reakcia na: Ámos #97673:
Nesúhlasím. Ignorovanie je účelné voči detičkám, čo ich baví týždeň-dva vypisovať. Ľudí, ktorí nezmyselné názory tvrdohlavo a vehementne presadzujú cez všetky možné kanály, vrátane novín, neslobodno ignorovať, naopak, nepravdy, ktoré hlásajú (či z nevedomosti alebo zámerne, je z hľadiska "verejnoneprospešnosti" jeho činnosti nepodstatné), vyvracať a uvádzať na pravú mieru. Preto aj na Marcellloooa treba reagovať. Inak by sme sa mohli po čase v novinách dočítať, že "tento projekt bol prediskutovaný na diskusnom fóre imhd a neboli voči nemu vznesené žiadne pripomienky".
Reakcia na: S499.1023 #97700:
Filiálka nemôže úplne nahradiť hlavnú stanicu. Okrem iného práve pre tú reláciu Kúty - Štúrovo. Ale môže tam byť celkom slušná frekvencia vlakov zo smeru Kittsee, Wolfsthal, Rusovce (vrátane zopár diaľkových) aj BEZ električkoľahkometra z Rovniakovej. Písal som to preto, že podľa mňa nie je žiadna tragédia, že sa tam nepostaví povedzme 6 nástupíšť.

Dúfam (som o tom presvedčený), že s nákladnou dopravou sa tam neuvažuje!
"Jedinou autobusovou trasou, ktorá sa mohla 21 vyrovnať, čo do dĺžky i do krásy bola báječná 112. Petržalskú trasu mala až po Synekovu rovnakú ako 21. Pod mostom SNP mala zástavku a pokračovala po Vajanského nábreží až po Mokrohájsku. Tu si to bezstarostne zatočila do Dúbravky, kde aj skončila. V 1993 jej skrátili trasu len po most SNP. To bol prvý necitlivý zásah do tohto komplexného organizmu trás MHD. Nasledoval neospravedlniteľný škandál. 112 presmerovali cez Einsteinovu až na Patrónku a po pár rokoch ju premenovali na 92. Až nedávno sa snažili napraviť staré krivdy a predĺžili ju až do Dúbravky, od Patrónky po pôvodnej trase, no dávnoveký názov jej už nevrátili, čím Bratislavčanov ochudobnili o jednu z mála dochovaných pamiatok. "
Zvláštne že ja si pamätám iné trasy, napr. 112 do BAZ. ?
Reakcia na: Ondro #97718:
Na elektricku do Petrzalky mesto vlastne zdroje nema. Na zdruzenu investiciu ma vlastne zdroje a na vsetky naklady sa pozbiera aj s ostatnymi subjektami (stat, ZSR, EU).

Re #97715 S499.1023: To som rad. Neodpustil by som si, keby som sa mylil a mohol sa nieco nove naucit a nevyuzil by som to. Preto ma upozornuj, kde robim chyby. Ale rob to na urovni. Casom sa mozno stanes aj partnerom pre komunikaciu.

Re #97720 Valec: Viac ako to ze sa to niekde da, mna zaujima, ako to bude v Bratislave. To, ze sa to da este neznamena, ze to bude. Ja definujem rizika. Po ich eliminacii sa mozme znovu bavit ci elina ano alebo nie.

Sucasny stav zameru mi dava vsetky dovody pre nie.

Re #97721 Ik: Plytky tunel je zo vsetkych realizacnych variantov k zivotnemu prostrediu najohladuplnejsi. Preto ho presadzujeme.
Reakcia na: S499.1023 #97725:
Ako tak čítam jeho príspevky, usudzujem, že išlo o lobotómiu. ?
Reakcia na: klasIK #97724:
Tých preklepov tam má vyše hlavy.
Reakcia na: Majo #97723:
To vieš, zväčšovanie lebky, aby sa do nej zmestil stále rastúci mozog malého génia, je bolestivá a traumatizujúca operácia ? .

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.