Na stanicu by to aj tak bolo dočasné, keď za pár rokov (dúfajme) bude hlavnou stanicou aj tak Filiálka a z Hlavnej stanice sa stane len akási prejazdová stanica pre vlaky z ČR a zopár z Rakúska - opravte ma ak sa mýlim. Konečne potom bude možné strhnúť tú prístavbu a vrátiť je historický vzhľad aký jej náleží.
Ja sa až tak nestotožňujem s tr3mpovým návrhom, pretože na Karloveskej a Račianskej je nedostatočná kapacita, na Hlavnej stanici naopak vysoká, ale to je to najmenej. Podľa mňa bratislavský vozový park električiek nie je pripravený na tento systém, dovtedy by som skôr prijal jednotný interval 7,5 alebo 8 min. a 12 resp. 15 min. cez víkend.
K sedlovému intervalu u elektrickej trakcie mám neutrálny názor a 5 min. na radiále by mi neprekážal, ale až po redukcii liniek, ako sa optimalizovali u trolejbusov v roku 1999.
Pokiaľ bude celá trať mimoúrovňová, tak je mi to jedno. Ale ak nie, tak budem zlý. Inak, tá trať cez stred petržalky, je návrh výskumného ústavu demagogického?
EÚ robí, resp. financuje veľa divných vecí a toto je jedna z nich.
Re enumaelish: Lenže trolejbusy sú trochu odlišné od električiek. Tam ti na väčšine úsekov chodia len 2 linky (204+2O5, 203+207, 204+209,...), resp. jediná linka napr. 203, 207, 209, teda tu sa následný interval predlžuje nie o 1, ale 1,5, resp. 3 minúty a najmä tie 3 minúty sú už dosť veľký rozdiel.
že ja som napísal to čo aj t3mp v tom návrhu ohľadom intervalov... 4 min na radiále s jednou linkou a 12 min na troch linkách robí tie isté nároky čo do počtu vozidiel. Podľa mňa je sedlový interval ok.
Ja som nepovedal v podstate detto nič iné, lebo 4 min na jednej linke 12 min pre 3 linky naraz je to isté. Ale tak či tak je to to isté čom som hovoril ja o tom intervale, lebo nejsú na to furt tie isté nároky.
To sa nedalo napisat do jedneho prispevku ? ? ? A ano, suhlasim ze sedlovy interval pre saliny je blbost a NIKDY som netvrdil opak. Apropo, rozdiel intervalu je 1 (slovom jedna) minuta co nie je NIC drasticke.
žiadam aj teba o reakciu na toto Re #97582 Ámos: BTW aby neostalo všetko tak! To čo som tu prezentoval pod x-nickami že spraviť sedlový interval pre elektrickú trakciu a do čoho sa tu kopalo napr pre trolejbusy vynímajúc 201,202 a 208 10/15/12//15 tak t3mp tam má veselo pre eliny navrhnuté 4/5/4//6 a to nevadí nikomu.
žiadam aj teba o reakciu na toto Re #97582 Ámos: BTW aby neostalo všetko tak! To čo som tu prezentoval pod x-nickami že spraviť sedlový interval pre elektrickú trakciu a do čoho sa tu kopalo napr pre trolejbusy vynímajúc 201,202 a 208 10/15/12//15 tak t3mp tam má veselo pre eliny navrhnuté 4/5/4//6 a to nevadí nikomu.
žiadam aj teba o reakciu na toto Re #97582 Ámos: BTW aby neostalo všetko tak! To čo som tu prezentoval pod x-nickami že spraviť sedlový interval pre elektrickú trakciu a do čoho sa tu kopalo napr pre trolejbusy vynímajúc 201,202 a 208 10/15/12//15 tak t3mp tam má veselo pre eliny navrhnuté 4/5/4//6 a to nevadí nikomu.
Dik za opravu. Bola to Skoda, hej. Tak nech tam pre mna premavaju tie regionalne vlaky, ale pripada mi to čudné, aby regionálny vlak premával trebárs zo Šenkvic na sídliskovú časť Janíkov dvor. Nepovedal by som nič, keby išiel cez ten tunel na stanicu v Petržalke, ale regionálny vlak na sídlisku?
Do pozornosti Vám dávam článok Bicyklovanie v hlavnom meste. Tento článok článok hovorí o nedostatočnom množstve cyklotrás v Bratislave. Ohodnote ho a diskutujte o ňom. Článok nájdete na www.blog.sme.sk. Ďakujem.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
enumaelish