Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Marcelllooo #97601:
Choď sa niekedy pozrieť, ako sa "upravuje" okolie koridoru. Zabrané časti polí udlávené a nezrekultivované, stavebné dvory nezlikvidované a zapratané bordelom, okolie staníc "upravené" rozhrnutím pár vagónov štrku...
A čo sa neplánuje, naplánovať sa môže. Čo nie je zakreslené, zakresliť sa môže. Napríklad ET Zlaté piesky - Vajnory - Rača nie je zakreslená v ÚP, ale DPB už vypísal verejnú súťaž na spracovanie dopravnej a technicko-ekonomickej štúdie.
Reakcia na: Marcelllooo #97601:
A v realite sa plánuje električka aspoň po Bosákovu, tiež sa v realite plánuje stredom Petržalky mestský vlak. Tak nech sa to tak aj urobí. Aj to i to. Nie len to. ?
Reakcia na: intony #97600:
A co ine to je, ked ti namestnik primatora povie, ze peniaze su len na holu stavbu, urcite nie na vyvolane stavby ci na upravu okolia (tak ako robi napr. NDS pri dialniciach ci ZSR pri stavbe koridorov)?

Plus ked vieme, ze ide o odstranenie stavebnej uzavery pri Chorvatskom ramene?

Ako snivat o tom, ako pekne BY SA TO DALO je fajn a zdielam tieto sny, ale druha vec je ako SA TO PLANUJE v realite. A uplne ine je ako SA TO UROBI...
Reakcia na: Marcelllooo #97597:
Hlavne mi nevrav, že električková trať je zabité územie, pretože tu už to boli linky na x fotiek, kde bola trať estetická a kde je električka súčasťou koloritu mesta.
Reakcia na: Marcelllooo #97597:
Práve to neviem, či by sa to dalo riešiť duálnym rozchodom, pretože električkové i železničné trate majú aj odlišný profil koľajníc a kolesa t. j. električka by po železnici mohla ísť, ale na najbližšej výhybke by sa pravdepodobne vykoľajila.

Keď ale vravíš, že by tam mohli chodiť aj električky, potom by si nemal byť proti električke cez Starý most do centra.

Ak myslíš mňa, že básnim o električke len preto, že sa mi páči, nie je to pravda. Som za riešenie, ktoré vyjde mesto najlacnejšie. Ak si si všimol, už zobral som prijal a vzal do úvahy mestské vlaky v Petržlenke, aj keď si myslím, že nejde o najlepšie riešenie, mimo ekonomického. Teraz "básnim" hlavne o električke cez Starý most do severnej časti Petržalky a o tom, že je to to najvhodnejšie čo tam môžeš "prásknúť", pretože aj keby si ťahal tadiaľ autobusy a trolejbusy, buď by skončili na Šafárikovom námestí, alebo by museli pokračovať na smer Nivy (ako NS MHD) alebo smer Nábrežie a Nový most (kde už teraz premáva plno autobusov), nevraviac o tom, že i takáto električková trať by odbremenila nemalé množstvo autobusov smerujúcich do centra.
Reakcia na: Marcelllooo #97597:
a co to ma byt, ak nie elektricka?
Reakcia na: intony #97570:
Podla mojich info je 8mld bez elektriciek, ale bud jak bud. Mesto nema ani 5 ani 8 mld. Na cely projekt si bude musiet mesto zobrat uver.

Otazka: Preco sa mesto sprava fiskalne nezodpovedne?

Re #97574 intony: To sa da riesit dualnym rozchodom, pokial ide o kolajnice. Vacsi problem je ale napajanie a hlavne trafostanice ci menicky (alebo jak sa tomu hovori).

Zatial mi vsak nikto nezodpovedal zakladnu otazku: Preco by to muslea nutne byt elektricka? So vsetkymi nevyhodami (ekonomicka nevyhodnost, centrum ako uzke hrdlo, investicna naroscnost, zabitiee uzemia) a otaznymi pozitivami (napojenie na existujucu siet elektriciek).

Re #97575 merice: To nie je presna informacia. V tunely maju byt dve kolaje. A stredom Petrzalky nema ist len elektricka. Ale nebudu to klasicke vlaky, ale lahke mestske supravy.

Re #97577 intony: Ale mozu tade chodit aj elektricky v pripade napojenia na el. siet. A navyse, v pripade rozsirovania rozchodu na 1,4 metra, Petrzalka uz bude pripravena.

Re #97583 intony: Takto zjednodusene to predsa len nie je.
Marcel ma predovsetkym plnomocenstvo a opravnenie hovorit niel;en v mene svojom, ale v mene dalsich tisicov vlastnikov bytov a obyvatelom dotknuteho uzemia. Navyse nase postavenie je ako priamo dotknutych ucastnikov prislusnych konani. A opierame sa nielen o emocie ale hlavne o odbornu argumentaciu.

Naopak niektori ludia z tohoto fora basnia o elektricke len preto, ze sa im to paci. Navyse v Petrzalke, a mnohi ani v BA nebyvaju...
Reakcia na: Ámos #97582:
BTW aby neostalo všetko tak! To čo som tu prezentoval pod x-nickami že spraviť sedlový interval pre elektrickú trakciu a do čoho sa tu kopalo napr pre trolejbusy vynímajúc 201,202 a 208 10/15/12//15 tak t3mp tam má veselo pre eliny navrhnuté 4/5/4//6 a to nevadí nikomu.
Reakcia na: Ámos #97582:
V tomto linkovom vedení od t3mp nevadí, že zrazu neni spojenie Šafko - Dúbravka??? Vysvetli mi to!!! Keď som tu odpáli spojenie Šafko - Dúbravka by ste ma zjedli od hnevu. Zrazu keď to navrhne kámoš už to je ok? Stojí si tu dakto za svojím názorom alebo sú tu samí fekalomani čo si serú do huby?
Reakcia na: Solider #97566:
Každý kto si myslí to čo ja je Dunčo?
Reakcia na: Valec #97584:
Vôbec nepobehoval. Na čakal až vtedy ako sa nedostal späť do 93 na Auparku! Vôbec nebehal. Čo na to povieš teraz?
Reakcia na: intony #97588:
Nie je ale nato su ludia zvyknuty. Horsie bude ked niekto bude musiet prestupit na Bosakovej a potom na Safku aby sa dostal trebars do Race.
Reakcia na: Miro #97589:
Keď oželieš tých 10 Sk, tak ani nemusíš mať mešec: http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=5476
Reakcia na: Emo #97501:
Mozno sa caka na nakup CapaCity, ktore tam budu potom posielat ? ? ?
Reakcia na: Ámos #97578:
No vidíš, a ja dnes cestujem do BA s mešcom mincí, aby som si kúpil 48 hodinový lístok ? držte mi palce, aby mi automat všetky tie mince zhltol
Reakcia na: Ámos #97585:
Vieš, ale keď má jedna linka 12 minútový interval a na ten prestupovať, tie nie je práve najlepšie.
Reakcia na: merice #97586:
Samozrejme, že kúpia aj pár nových električiek, ale budú tam jazdiť aj T3.
Reakcia na: intony #97581:
Jaj tak. No jo aj to je ok, aspoň bude petržka lepšie napojená na mestský systém a bude aj lepšie dostupná pre obyvateľov. Ibaže mesto deklarovalo že tam pojdu nizkopodlažky. Asi ich aj pár kúpia.
Reakcia na: intony #97581:
Podla mna by po dobudovani prvej etapy bolo najlepsie keby sa s linkovym vedenim nic nerobilo a ludia by mohli z L95 prestupit na vsetky smery, tak ako dnes na Safku.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.