Takze slubil som ze napisem nieco k Blave co sa mi paci a co nie.Upozornujem ze v Blave som bol iba parkrat ale nikdy som si tak nevsimal MHD lebo som mal ine povinnosti, teraz sa mi usla dobra dvojhodinovka.Nevidel som zatial toho vela ale stacilo mi to na zaciatok.Ved casu je dost.No tak nech prejdem k veci.Rano som prisiel o 5:30 do blavy .Nikdy v zivote som nebol na elektrickovej stanici na Zel .station.Prekvapila ma velka tabula ktora oznamovala jednotlive odchody liniek z roznych nastupist.To som este na slovensku nezazil.A uz teraz sa tesim co mate od BUSE na novom moste.Zviezol som sa ako vy hovorite elinou 1 k technickej univerzite.Poprechadzal som sa po meste.Potom som sa vypral pozriet do auparku.Cakal som na 83.Velmi sa mi rataju zastavky postavene fy. JCDUX.Ale este viac tie oznamy ktore su na zastavkach, kazda vyluka kazda drobnost no proste vsetko aby ludia vedeli, a to vsetko na vyraznych papieroch a pekne velkym fontom.U nas v KE vytlacia zmeny mhd v 10 pisme a dochodcovia sa mozu roztrhat aby to precitali.Grafikony na zastavkach su robene perfektne je v nich prehlad.-aj ta reklama na Imhd sa mi velmi rata, kiez by sme mali nieco take v ke.Sice zislo by sa obnovit oznacniky a kusok vozovy park .Prvy autobus okrem Ikarusu 435 co som videl bola Karosa 732 ev.c.4090 z trhnutym snekom ako si upaluje do Garaze v Petrzalke.Pri auparku som si pozrel plynak 3605.vyzeraju celkom dobre ale mohli dat do nich uz patene sedacky.Jedna z veci co sa mi najviac pacila boli linkove tabule.Niesu striekane ale nalepky.je to super.Vyzera to v Blave zatial dobre a uz sa tesim na vasu MHD .
Turbo
Ja se nevztekam. To vubec ne. Skor ty si na mne tak pusobil, ked si na talkeri miesto argumentov pisal nadavky. Keby si mi tam napisal veci tak ako v tvojom prispevku, tak to je o niecom inom. To berem. Teraz k veco: Ja som vzdy vravel, ze vsetko ma svoje vyhody aj nevyhody. A plne s tebou suhlasim, ze zmena rozchodu je nelidska hovadina. A este jedno: Je uplna pravda, ze ide o koncepciu dopravy, nie o rozchod. Ku Karlsruhe: Oni to tam stavaly systematicky uz od 1960-tych rokov, cize de facto 40 rokov. Mne sa nechce cakat do nejakeho roku 2040, to budem mat uz 60 rokov (tead pokial sa dozijem). O rychlostiach vlakov/tramvaji si napisal pekne, to beram. Mas pravdu. Ona ta tisicka podla mna neskodi tramvajam v BA. A navyse je jedno co si myslime, mozeme sa tu trebars hadat do nekonecna, ale aj tak zmena nebude. Dovody su velmi jednoduche:
1. Uz dva krat to bolo zamietnute (najprv v roku 1925 a potom na zaciatku 1990-tych rokov).
2. V sucasnej situacii, ked nie su ani peniaze na udrziavane toho co je, je to vylucene.
3. Tramvaje v Bratislave uz skoro 110 rokov jazida na tisicke. Uspesne. A vobec to nevyzera tak, ze sa za 20 rokov zrusia. To si myslis iba ty.
Este k 1435: U mna sa jedna o zaleziost osobnu, tachnicku a aj o tom, ze to je nezmysel. A ked ty sem pises, ze takove veci (nebudem citovat) sem davas ako osobni utoky, tak potom sa necuduj, ze aj na teba ludia vyletia. Totiz u teba mam pocit, ze teba az tak netrapi problematika 1435/1000, ale bavi ta rypat do ludi a to je pre teba zaujimave (najma z mojich navstev talkera). Tak sa na mna nehnevaj, ale mne nejde o osobne utoky a ktokolvek sa zaujima iba o to, je u mna na nespravnej adrese. Ja sa uz fakt nebudem hadat o rozchode, lebo je jasne, ze nech si myslite co chcete, tisicka ostane. Lebo nie je jediny dovod menit ju.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Hruba ciara. Koniec. Vsetko co sa da povedat uz povedane bolo, netraba to donekonecna opakovat. Uz ma nebavi pocuvat stale to iste dookola a pisat to iste. Takze stacilo. Zhrnutie: Ked sa tu budeme hadat, tak nic nevyriseime, lebo nech si mylsime co chceme, vyzera to tak, ze tisicka ostane.