Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ámos #96009:
Prečo dobre robí? Tie tisíce predaných Citár, najpredávanejšieho autobusu na svete, tie všetky kúpili hlupáci?
Reakcia na: Ámos #95999:
Cez podjazd na Klamároch ale zase nechodia kamióny, takže to nie je porovnateľné. V Prahe je x miest, kde električka prechádza so zberačom zloženm na streche (a aj trebárs v Brne) ale je tam zákaz vjazdu vozidiel, vyšších, než x.
Ale to miesto, ktoré spomína Ike, je podľa môjho subjektívneho avšak kvalifikovaného odhadu pre trolejbusy aj kamióny úplne vyhovujúce.
Reakcia na: NN #96013:
Veľmi zaujímavý nápad 🙂
Reakcia na: Ámos #96017:
aha... lebo pocul som take neoverene info ze SOR stoji 10. To by Capacity uz bolo na zvazenie....
Reakcia na: stevo #96018:
Moze, ale DPB by musel vyhlasit dva tendre.
http://www.dpb.sk/ hm dalsie inovovanie...


Prosim Vas, deti, zabudnite na Capacity. Este si ho uzite tych par dni a potom spat do BA reality.
Reakcia na: Ámos #96017:
chysta sa tenter na klbaky, to je uz dufam iste. ale rozmyslam, ci to musi but 100 rovnakych busov. ci sa nemoze kupit 30 Capacity a 70 SORov...
Reakcia na: Ondro #96016:
neviem kolko stoji, este ho nikde nepredali. Ale osobne predpokladam "z brucha" sumu medzi 8-9 mil. pricom capacity stoji 12-13.
Reakcia na: Ámos #96014:
kolko stoji SOR? Okrem toho treba hladiet na celkove prevadzkove naklady. Pokial ich bude mat SOR vyrazne nizsie tak nech sa kupi, ale treba si zratat ci naozaj bude mat.
Reakcia na: enumaelish #95970:
nechcem rypat, ale po patronku to podla tejto logiky ide? ved aj na prazskej mas z jednej strany mur a z druhej zeleznicu. A kde by si chcel na Patronke vybudovat obratisko?
Reakcia na: Mikimaus #96012:
preboha ved je to to iste. Zase sa tu sniva o mercedesoch ako pred par rokmi ked tu bol ten 15 metrovy.
SOR-ka Bratislave plne postaci. A je to dobre. Miesto dvoch capacity mozme mat tri SOR-ky.
celkom dobry napad - nakladne elektricky, viem si to dobre predstavit aj v BA ako nocnu alternativu k zasobovaniu:
http://ihned.cz/c4-10144110-22903120-000000_pdadetail-nastava-cas-renesance-nakladnich-tramvaji
Reakcia na: Ámos #96011:
Ja myslim CapaCity a nie Citaro ☺
Reakcia na: Mikimaus #96010:
prestante snivat o citare. citaro sa do bratislavy kupovat nebude, nemame nanho.
Reakcia na: Andy #96004:
Zahradnik vravel, ze museli (zrejme DPB) spravit dost vela, aby sa medved skusal v BA ?
Dali mu aj cislo a oblepili logom DPB ...nuz neviem neviem ?
Reakcia na: Andy #96004:
A dobre robi.

Re #96003 Ike: Hej a viackrat som ho vyzval aby podlozil normami, nikdy tak neurobil. Pri podjazde ide o svetlu vysku, nie? Ak je dostatocna, tak tam trofle mozu ist.
Reakcia na: bwd #95968:
to snáď nie.. tá trafostanica mohla byť krásnou pamiatkou na spojenie BA a Viedne električkou.. takto sa aj zabudne na to, že sme mali pred komunizmom(hmm teda socializmom) spoločnú históriu s Rakúskom.. ?
Reakcia na: Ike #95991:
Tušil som to. Bol som ten pdjazd detailne preskúmať a nepochopil som, prečo by sa musela podhrabávať vozovka o pol metra. Aj nad najvyšší kamión sa trolej pohodlne zmestí vrátane izolačných vzdialeností.
Reakcia na: intony #96005:
Prečo sa zabúda na zastávku Lamač - sídlisko v pri zastávke Vrančovičova ❓
Reakcia na: Ámos #95999:
A kadiaľ cez Lamač? Po ceste? Podľa mňa ide hlavne o nahradenie liniek 34 a 83, pričom cez Lamač by sa jednalo aj o príliš dlhý súbeh so železnicou, ktorá by tiež mohla prebrať istú časť dopravy po vybudovaní zastávok Devínska Nová Ves-sídlisko, Dúbravčice, Tesco Lamač a Hroboňova.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement