2. Jazdili tam (aj) červeno-biele karosy a zachádzali aj do Bratislavy (dokonca s tabuľami pezinskej MHD).
4. V Malackách sa včlenila do linky Malacky-Plavecký Peter (106406).
Vieme, že to tak kedysi fungovalo. Vtedy tam jazdili dvojnápravové vozidlá s hmotnosťou cca 14 ton a výkonom do 2x60 kW, dnes máme vozidlá (T3) s hmotnosťou cca 16 ton a výkonom 4x44 kW.
Prosím o odkaz na konkrétny materiál, v ktorom VÚD konštatoval, že električka v Petržalke nie je potrebná a že si ju presadili lobbystické skupiny.
Existuje vlastne ešte VÚD? Posledná výročná správa na ich webe je z roku 2002.
Ak bude po jednej radiále jazdiť jedna linka namiesto troch, bude zvládať nápory lepšie. Tri linky, ktoré na radiálu prichádzajú, totiž podliehajú určitým vonkajším vplyvom, ktoré nie sú rovnomerné, takže dochádza ku kumulovaniu vozidiel (napríklad na Račianskej radiále ide často 6 minút zmeškaná linka 11, za ňou 4 minúty meškajúca linka 5 a načas idúca linka 3, takže za dve minúty prejdú tri linky a potom 10 minút nejde nič). V prípade jednej linky bude nápor pasažierov, zápchy, pomalé jazdy a podobne pôsobiť na za sebou idúce spoje približne rovnako, preto aj keď budú spoje meškať, interval medzi nimi bude zodpovedať plánovanému. Ako je možné, že toto ste sa v aplikovanej matematike a teórii sietí neučili, veď to patrí medzi základy?
Ing. Dulla: Ide o Ing. Vladimíra Dullu, ktorý vystupoval na decembrovej debate v A4-nultý priestor?
Dr.Ing.Schlosser: S bratmi Schlosserovcami som sa v úvode svojej kariéry, bohužiaľ, stretával. Ich úroveň odbornosti vtedy vo mne zanechala veľmi negatívny dojem. Ak spolupracovali aj na tzv. odborných stanoviskách tzv. Združenia samospráv, tak sa tento dojem len umocní.
Zníženie počtu liniek so súčasnou zmenou trasy JE prelinkovaním. Alebo zmena systému liniek v Petržalke bola len prečíslovaním? A čo je potom podľa teba prelinkovaním? Prosím definíciu.
Pri intervale 4 minúty nemusíš nijakú nadväznosť riešiť. A čo sa týka nízkopodlažnosti, koľko nízkopodlažných autobusov mala Bratislava v čase, keď sa v Petržalke likvidoval systém odvšadiaľ všade?
dopravni.net :: Vídeňská Úmluva o silničním provozu - v ČR jen cár papíru? http://www.dopravni.net/view.php?cisloclanku=2008012004
Vídeňská Úmluva o silničním provozu ve vztahu k tramvajové dopravě není v České republice správně aplikována.
Neviem. Mozno bola novelizovana, ale pravdepodobnejsie je, ze nie. A aj keby bola novelizovana, predpokladam, ze znenie definicie MHD by sa v nej nemenilo.
BID sa má rozbehnúť koncom 2008? Ma to napadlo v súvislosti s tým, že od 2009 sa prechádza na Euro. PRv teda na duálny systém a potom len na Euro. Nezabrzdí to plánované spustenie BID?
Mestská hromadná doprava (MHD) je podľa vyhlášky Federálneho ministerstva dopravy ČSSR č. 123/1979 "hromadná osobná doprava prevádzkovaná v meste a jeho záujmovom území."
1. MAD a MHD je to iste len sa inak vyvinul nazov. V presove sa tiez MHD medzi ludmi nevola MHD, vsak ano.
Co sa danej linky tyka, ktoru si dal, neviem sa knej vyjadrit. Ak jazdi plna svoj zmysel ma. Ale zase splietas odlisne veci. Linku s jednym odchodom za den a linku s intervalom 15/30/15//30.
2. Na Bajkalskej L31 NEMAS!!!! Ike nebavis sa zo sotodetskom, uvedom si to!
Ak niekto ide radsej busom 45 minut ako vlakom 30 minut. Budis, jeho hlupost.
Na Vinohradoch mas L5 a na Hlavnej L32. Hovoril si ziadne priame spojenie z hl.stanice. Dokazal som ti ze je! Nehovoril si o intervale.
3. Nie MHD v PK myslim linku 533. Tu linku, ktora je v dokumente oznacena ako MHD v PK!
a Re #95710 S499.1023: načo výpočty ? Stačí sa zamyslieť a vjazd do tunela je na Šafárikovom námestí zhýralosť hrubého zrna a hlavne akékoľvek podzemné trate, ktoré by ovplyvnili vzťahy Nám SNP, Špitálska,... absolútny antirozvojový zámer. A za tie roky vysveovania v územnom pláne aj blud.
Re #95740 Ike: pokiaľ uvažuješ výsostne radiálne, naozaj nemáš šancu ?
Re #95725 810zssk: Predstav si, že existujú projekty, kedy súkromná spoločnosť prevádzkujúca trať postavenú mestom za dohodnutej ceny dokáže nielen takúto dopravu uživiť, ale vytvoriť aj zisk. Možno síce za cenu (ne)jednotnej tarify s inými druhmi VHD (riešiteľné), ale máš ako mesto o starosť menej.
Re #95727 810zssk: metro nemetro, na tunely sa peniaze nájdu, lebo tak niekto v Bruseli povedal.
1) vyjadril si sa k prvej casti, ale k druhej nie...
preco je potom MAD DK, MAD LM? hm? potom podla coho rozlisujes MHD a nieMHD? co si myslis o dotovani a tej linke co som ti ukazal?
2) Ake polopravdy? 32ka ma v case ked mam skolu 30 minutovy interval, to s 39/31 a 4 nemozes porovnavat.. Sorry mam spoluziakov aj spoluziacky z PK aj SC a dokonca aj TT, ale cestuju do skoly (zapadna cast BA) busom a maju najlepsie mozne spojenie
tie cisla su nezmysly... cisty cas mam (ak neratam prestupy a cakanie na bus) 28+40 (dialkove spoje cez obchvat zamerne vynechavam)... vlak neviem, nechodim nim, mozem vyskusat...
3) pokial myslis MHD tie skratene spoje ktore uz nebudu chodit mimo PK smer BA, tak neviem ci je to pozitivny krok... netrufam si odhadnut ako to ludia prijmu... mozno samotnu MHD (inak povedane len skratene SAD spoje po Pezinok) ocenia, ale pochybujem ze im HLST a Vinohrady vynahradia Bajkalsku&Nivy
1. aha. Takze v BB vcase nejazdenia troflov nemali MHD lebo mali len jednu trakciu... V NR, TT, TN, PP,... nemaju MHD. Sorry, uz splietas tretie na deviate.
2. Tak cele Kramare, ministerstva v okoli hl. stanice a centrum je jednoznacne rovnako dostupne ako z Niv.
Ak chces argumentovat tak aspon nepis polopravdy. Do VS komplexu sa dostanes z Hl. stanice L32.
A ty jazdis zo Senca , ze?
SC - DNV - bus - 35min. na nivy plus L21 +25min - Š. Králika. Dohromady 60min.
SC - DNV - vlak - 30min. na hl. stanicu plus pesi presun na SAv (3minuty) plus L21 +17min. na Š. Králika. Dohromady 53 minut. Ak by si vsak siel zo SC rychlikom, tak si v BA za 20min, ci zrychlenym za 22.
Zato v rannej spicke si busom zo Senca v BA od 35 do 50 minut.
3. Nie Ike, ty len nevies pripustit, ze si sa zmylil a MHD v PK v navrhovanom variante je pozitivny krok.
1. neviem, predpokladam ze Hromadna znamena viac trakcii a Mestska, ze ju dotuje mesto a nie to ze to premava v ramci katastra. http://cp.atlas.sk/Route.asp?cl=S&tt=2&i=2311&p=AT
povazujes toto za MHD?
2. to je zaujimave, lebo tiez cestujem z vychodnej casti BH okresu do zapadu BA a lepsie spojenie ako Nivy nemozem najst (21+ patronka a tam hocikam)...
ok nemozem nesuhlasit ze napr dubravka je lepsia cez hlavnu stanicu, ale povedz mi aku dolezitu destinaciu mozu mat ludia z PK v zapadnej casti BA kde NIC nie je len monofunkcne obytne obce?
Napada ma len vysokoskolsky komplex v karlovke, ale tam sa zo stanice sotva priamo dostanes, kdezto z bajkalskej nemas problem...
SL je potom cez nivy pouzitelna nie len do zap. casti BA, ale do celej zapadnej casti BSK (okres MA).
3. Vklude navrhni, velmi rad si pozriem ako ti to schvalia a aj tak si ma nepochopil... na ZST DNV pri intervale 21 je pesia dostuppnost nekonkurencieschopna... keby bol na 21 interval polhodinu, tak by to bolo vyrovnane....
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos
1. aha. Takze v BB vcase nejazdenia troflov nemali MHD lebo mali len jednu trakciu... V NR, TT, TN, PP,... nemaju MHD. Sorry, uz splietas tretie na deviate.
2. Tak cele Kramare, ministerstva v okoli hl. stanice a centrum je jednoznacne rovnako dostupne ako z Niv.
Ak chces argumentovat tak aspon nepis polopravdy. Do VS komplexu sa dostanes z Hl. stanice L32.
A ty jazdis zo Senca , ze?
SC - DNV - bus - 35min. na nivy plus L21 +25min - Š. Králika. Dohromady 60min.
SC - DNV - vlak - 30min. na hl. stanicu plus pesi presun na SAv (3minuty) plus L21 +17min. na Š. Králika. Dohromady 53 minut. Ak by si vsak siel zo SC rychlikom, tak si v BA za 20min, ci zrychlenym za 22.
Zato v rannej spicke si busom zo Senca v BA od 35 do 50 minut.
3. Nie Ike, ty len nevies pripustit, ze si sa zmylil a MHD v PK v navrhovanom variante je pozitivny krok.