Čuduj sa svete, ale trať križovala trolejbus na Šancovej, Záhradníckej, Krasinského (odbočka na Vrakuňu; zrejme mimoúrovňovo, ale neviem to presne) a mimoúrovňovo na Pribinovej, električku na Krížnej a tiež mimoúrovňovo na Pribinovej. Križovatku na Krížnej si ešte pamätám, ku koncu existencie bola v dosť zlom stave. Trolejbusy nemali s križovaním trate väčšie problémy - keď náhodou nejakému spadli palice a išiel vlak, cestujúci trolejbus trochu potlačili a išlo sa ďalej. Nie ako v Prešove, kde rýchlik prešiel Sanosík... Ale zas neviem, ktorý blázon by behal pred rýchlikom a tlačil nejaký trolejbus
Juro
Inak co sa tyka tej silnej parnej prevadzky tak v polovici 60. rokov bola vo vtedajsom Ceskoslovensku asi este vsade. V tej dobe este len zacinala prevadzka tratovych motorovych rusnov. Motorove vozne boli uz silne rozsirene, ale elektrifikacia dorazila do Blavy az myslim v roku 1968.