Čo tam po 70.000,-! Ale tie státisíce, ktoré niekto zarobí na vytlačení nových tlačovín od lístkov, cez hlavičkové papiere, výrobu pečiatok, úpravy software a tak daľej a tak furt...
Tak to aj ma byt - napr. v Pezinku (kde bude takto fungovat aj prestup na smer Modra a pod.). V zasade to pripomina petrzalsky system - prides nosnou linkou a prestupis na doplnkovu. Az na to ze pri primestskych spojoch ma fungovat navaznost.
"Ako som ti uz spominal, vlak je kapacitnejsi, no v BA nie je doriesenych zopar prestupnych uzlov... U ludi z BH existuju uz ake take prestupne relacie (napr z MA na Patronke, zo SC/PK na Bajkalskej), ktore by sa nahradenim busovej dopravy zeleznicnou zrusili, co by nebolo velmi vhodne..."
V tomto musím uznať, že máš pravdu. ?
"Takisto je vyhodou busoveho spojenia variabilita trate...alebo to ze bus sluzi ciastocne ako MHD. Krasny priklad je Velky Biel - celkom velka vidiecka obec, kde premavaju autobusy dvoma cestami s pocetnym mnozstvom zastavok. Kebyze sa uplne zrusia, tak stanica je na jednom konci obce, a to by si potom obyvatelia casti Maly Biel museli pekne poslapat (zrusit spojenie -> to je krok spat, nie?)"
Toto by sa dalo riešiť nadväzným spojením. Proste po príchode vlaku by išiel autobus a rozviezol ľudí tam, kam treba. ?
z tej fotky je jasne vidno, že celý účel toho strieborného podkladu bol, aby prekrýval ten starý znak/logo..
čo je totálna hlúposť, vôbec ten starý znak nemuseli prelepovať. Nové logo na priehľadnej fólii mali nalepiť na iné miesto.. tam, kde má logo aj pražský DP...
keby to bolo na bielom podklade, normalne by to bolo pekne ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Emo