Ako som ti uz spominal, vlak je kapacitnejsi, no v BA nie je doriesenych zopar prestupnych uzlov... U ludi z BH existuju uz ake take prestupne relacie (napr z MA na Patronke, zo SC/PK na Bajkalskej), ktore by sa nahradenim busovej dopravy zeleznicnou zrusili, co by nebolo velmi vhodne...
Takisto je vyhodou busoveho spojenia variabilita trate...alebo to ze bus sluzi ciastocne ako MHD. Krasny priklad je Velky Biel - celkom velka vidiecka obec, kde premavaju autobusy dvoma cestami s pocetnym mnozstvom zastavok. Kebyze sa uplne zrusia, tak stanica je na jednom konci obce, a to by si potom obyvatelia casti Maly Biel museli pekne poslapat (zrusit spojenie -> to je krok spat, nie?)
Ano je kapacitnejsi a prave preto je navrhovany system spravny, ja proti nemu nic nemam. Len ja osobne tam radsej chodim busom Ale som zastanca vlaku, lebo viem ze racionalne je to spravne
no ja neviem, ale pochybujem, že práve pri tom logu sa chcel niekto nabaliť.. Zas až taká obrovská suma to nebola.. Okrem toho to logo naozaj nie je zlé..
Druhá vec je ako to bolo "dotiahnuté" dokonca.. Nezmyselná zmena podkladu z bieleho na strieborný a ako to strašne vyzerá na vozidlách. Ale tá zmena podkladu už zrejme nemala so súťažou žiaden súvis a bolo dorobená "na kolene".. ?
to logo mali dať aj na predné a zadné čelá vozidiel.. samozrejme bez nápisu "Dopravný podnik Bratislava"...
nechápem, ako to tam mohli nedať.. Som si myslel, že to bude samozrejmosť..
nastastie imhd nieje stranka DPB a aj planuje ostat nezavisla, take ten paskvil sem urcite nedaju. Jedine keby chceli byt dosledni, tak by to miniaturne logo na eline v rohu zmenili, ale inac mozme byt v klude ?
Nevidím dôvod prečo by tu malo byť keď to logo nespĺňa podmienky aké boli zadané. Dať ho sem by bolo ako vyjadrenie súhlasu s tým logom. Dobre vieme všetcia, že okrem toho, že to logo vyzerá mizerne tak ešte je to aj podvod.
"v SADkach stale este jazdia klbove busy (mozno v SL nie, ale inde hej) a nikomu to nevadi"
- "Dopravno-sociologický prieskum BSK
Prevažujúce požiadavky cestujúcich na skvalitnenie cestovania VHD (% respondentov):
1. 49,7 kratšia doba cestovania
2. 40,7 hustejšie intervaly spojov
3. 38,4 lepšie časové zosúladenie spojov" ?
- však OK, som napísal, že by som kupoval max. 15 metrové, čo je takmer náhrada za kĺbové Vrakosky a Ikáčiky (keď odmyslíme kĺb). 18 a 3/4-metrová SORka sa _mne osobne_ nepozdáva na PAL, bodka. ?
Presne tak, len o to ide, o nič viac. Aj Ciltelisy a ostatné testované vozidlá nech by boli akokoľvek dobré sa tu ťažko objavia. Tender na nové klbáky aj svojím časovým posunutím nahráva SOR a zas tam spraví svoje aj cena a potom dlhodobé pozitívne skúsenosti s už nakúpenými SOR-kami.
"vyhoda 2x bus je oproti 1x klbak v tom, ze su to akoby dve pokladne, teda mnozstvo ludi ide dvoma pokladnami ako jednou... cize nastup je 2x rychlejsi..."
No bojím sa, že ľudia majú tendenciu napchať sa čo najviac do prvého vozidla. ?
Boli. Ale aj tak si vacsina kupovala listok u vodica. Rovnako ako dnes si ludia kupuju kazdy jednotlivy listok u vodica a v SADkach stale este jazdia klbove busy (mozno v SL nie, ale inde hej) a nikomu to nevadi. Hladas buduce problemy tam, kde teraz nie su?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike
Takisto je vyhodou busoveho spojenia variabilita trate...alebo to ze bus sluzi ciastocne ako MHD. Krasny priklad je Velky Biel - celkom velka vidiecka obec, kde premavaju autobusy dvoma cestami s pocetnym mnozstvom zastavok. Kebyze sa uplne zrusia, tak stanica je na jednom konci obce, a to by si potom obyvatelia casti Maly Biel museli pekne poslapat (zrusit spojenie -> to je krok spat, nie?)