dnes rano medzi stanicami nove mesto a hlavna stanica zacala horiet laminatka a 1. vozen osobneho vlaku...spadlo aj vedenie a tym padom mnoho vlakov naberalo aj viac ako 120minutove meskania....
V podstate áno.. Kým niekto nenájde riešenie, ako ich je možné úplne dostať von z MHD, tak je to jediné riešenie, ako sa chrániť pred znečistením od nich..
Myslím, že si pomenoval problém. Teda problémom vôbec nie sú látkové sedačky, ale bezdomovci. Tých treba riešiť. A nie aby to dopadlo ako s nočákmi - namiesto dôslednej tarifnej kontroly sa zvýšilo cestovné - namiesto riešenia bezdomovcov v MHD (ktorí tiež na 99% cestujú načierno) sa budú pre všetkých znepohodlňovať sedačky...
a môj názor je tiež taký, že textilné sedadlá sú až moc náročné na údržbu.. Treba ich pravidelne vymieňať, tepovať, a napriek tomu sa nedajú na 100percent vyčistiť.. Koženkové sedadlá stačí raz pretrieť handrou so saponátom, a sú čisté..
Okrem toho ešte som nepočul nikoho, že by sa sťažoval, že sa mu vo Vrakose na koženkových sedadlách sedí zle..
napríklad vo Viedni už nové vozidlá majú iba plastové sedadlá, s textilným čalúnením sa skončilo úplne.. a bolo to práve kvôli nákladnej údržbe a (ne)čistote..
Že sú ale plastové sedadlá extrémne nepohodlné, je druhá vec..
Ja by som nebol proti textilným sedadlám, ale ako napísal stevo, raz si na to sadne bezdomovec, a celá čistota je v prdeli..
A u nás v BA sa v MHD bezdomovci rozvážajú ako keby to bola vyhradená doprava iba pre nich..
Toho nerieš, to je evidentne zase prekabátený Dunčo - potrebuje linky odvšadiaľ všade, najmä z Pétržky na stánicu lébo on právidelne céstuje dó Žiliny k stárym ródičom a tám je šécko fása.
A Praha je nejaký etalón či čo? A v takom, čo ja viem, Düsseldorfe? Tam to nepochopili a stále nútia nespokojných cestujúcich cestovať na nehygienickej handre?
A, len tak mimochodom, DVA koženkové Slintelisy proti stovkám a stovkám handrových tramvají, autobusov a metrovagónov, to ti hovorí niečo?
Re #95337 enumaelish: MHD v Ziline je v riti, viac ako vasa. Dokonca pre bezneho nesotousa - uzivatela MHD je zilinsky tarifny system omnoho viac odradzajuci, ako ten vas, bratislavsky. Voci Bratislave mozem mat tisic a jednu vyhradu, ale casove cestovne kratkodobe i dlhodobe je bratislavskym vyraznym pozitivom a keby sa z toho cokolvek zrusilo, MHD v BA by este viac klesla s urovnou dole. Casovu tarifu maju o.i. aj Presov a Kosice. Ze tam maju linky odvsadial vsade, je skor reliktom minulosti, ked sa za kazdu jazdu stikal extra listok, ako cielenym planom. Konkretne Kosice sa uz dlho snazia vytvorit system liniek napajacovych, tj. nie odvsadial vsade, tj. podobny bratislavskemu, ale blokuju to mestske casti. Chod na kosicku sekciu, tam ti to vysvetlia.
To sudis na zaklade jedineho noveho vozidla s kozenkou? Ze tam stovky autobusov, elektriciek, vagonov metra - ano, aj NOVYCH a NOVOREKONSTRUOVANYCH elektriciek a vagonov metra - maju textilne calunenie, to si si nevsimol, alebo si si to nechcel vsimnut? Alebo si v Prahe bol nula az jeden krat a hned sa do prazskej MHD vyznas?
ja si myslim, ze v civilizovanych krajinach sa staraju o civilizovane cestovanie v civilizovanej hromadnej doprave. uz aj v Prahe pochopili ze latkove sedadla bol krok do slepej ulicky. u nas to plati rovnako.
vyuzivas nasu MHD?
Ty máš teda predstavy. A ako to ten vodič na diaľku v zrkadle rozpozná či ide o bezdomovca alebo nie. ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
slavius
Myslím, že si pomenoval problém. Teda problémom vôbec nie sú látkové sedačky, ale bezdomovci. Tých treba riešiť. A nie aby to dopadlo ako s nočákmi - namiesto dôslednej tarifnej kontroly sa zvýšilo cestovné - namiesto riešenia bezdomovcov v MHD (ktorí tiež na 99% cestujú načierno) sa budú pre všetkých znepohodlňovať sedačky...