No tak v niektorých 435 sú tak odporné sedačky, že by som si fakt nesadol. Ale to nie je problém tých sedačiek ale DPB. Ja nevidím dôvod, prečo im uľahčovať prácu.
Úžasné. Takže špinavosť je fyzikálna vlastnosť handrenej sedačky?
Pri tvojom štýle myslenia treba teda naozaj kupovať Ikarusy, lebo NP autobusy by sa v BA podmienkach zničili.
Stav vozidiel, zastávok. Vzdialenosť zastávok v električkovej doprave, nemala by byť menej ako 400m, u nás veselo aj menej ako 100 dakde. Nosným systémom u nás majú byť električky, ktorých vozový park žije z T3 a najnovších T6A5, ktoré majú vykonané nejaké tie GO. Tie miniprístrešky od JCD sú o ničom, konkrétne na Zochovej v smere z Petržky sú až dva a to je Zochova prestupný uzol, takže nejaký komfort pre cestujúcich keď čakajú za dažďa alebo silného vetra neexistuje. A pochybujem,že komukľovek je fajn stáť v daždi alebo fujavici. Čo sa týka nadväznosti prestupov, tak nemá zmysel sa nad tým rozplývať ako to "sedí" a najmä v sedle... ? ešte k DPB na Slovensku. Videl si niekde v ČR také zaostalé mesto aby zrušilo trolejbusovú dopravu v novom storočí? Alebo aby sa o ňu museli báť tak ako v Košiciach kde sa hovorilo a zastavení premávky trolejbusov? Mimo to, žiadne nové eliny ani trolejbusy nehrozia v KE asi, že? Takisto ako ani tu... Jediné mesto, ktoré môže sa porovnať s MHD v ČR je Prešov. Keby Žilina odstránila ten systém cestovania do a od 5 zastávok tak by mohla tiež. Zvyšok v koši s BA sa môže veselo snažiť.
Sedadlá vymieňame tam, kde sú v najhoršom stave, plán je vymeniť poťahy, vo všetkych vozoch. Nejde to naraz. 1 sada sedadiel + čosi na výmenu, na dlhý Ika je vždy na prečalúnení.
mal som šťastie, bývalo to skoro ráno a asi to bol iba test alebo tam sedel nejaký logicky uvažujúci vodič - ale bola nádhera vidieť tých ľudí na zastávke, keď pozerali, prečo sa neotvárajú dvere ?
Re #95322 810zssk:
som ho zažil dakedy vlani (+/- september?)
Re #95325 810zssk:
navrhujem LBC - tam sa bude červené logo pekne vynímať ?
Re #95333 Solider:
podľa BN sú nezameniteľné ? "Dopravný podnik zaregistroval ochrannou známkou jedno logo ešte v decembri 2007. Išlo o logo, ktoré vyhralo v občianskej ankete. Cieľom tohto procesu bolo podľa dopravcu potvrdiť originalitu a nezameniteľnosť navrhnutého loga a možnosť jeho registrácie na Úrade priemyselného vlastníctva SR."
asi tak ako keď si dali hokejisti Slovana logo podobné Pittsburghu, len namiestu tučniaka tam dali papagája...
Ako niekoľkoročný používateľ MHD v Žiline, ti môžem kľudne všetko z tohto vyvrátiť.
Re #95343 irizar: Vo väčšine slovenských (okrem KE) miest fungujú linky odvšadiaľ všade kvôli ich veľkosti a urbanistickému rozloženiu. Nemožno porovnávať, čo do linkového vedenia, 430tisícovú Bratislavu s 85tisícovou Žilinou.
Vie mi niekto povedat kery ***** ma na svedomi ze ta nalepka ktoru lepia na vozy nema priesvitne pozadie? Este aspon trochu dobre to mohlo vyzerat na tych vozoch, ale totalne to dokaslali #kill#
S výnimkou Bratislavy majú mestské dopravné podniky vozový park viac-menej porovnateľný s ich českými ekvivalentmi (ak opomenieme ešte košické Ikarusy) a ďalšia modernizácia prebieha. Ale stále nechápem, aké podmienky pre prestupný systém si mal na mysli, že môžu fungovať na západe a iba na Slovensku nie.
Urbanistická odlišnosť? No tak neverím moc tomu, že tam stavajú tak bezhlavo a rozpredávajú si pozemky len tak. Keď už aj by dačo také bolo, tak si porovnaj stav vozových parkov DP v ČR a u nás, taktiež zastávkové prístrešky. Česi sú oproti nám popred v mnoho veciach a v MHD to neni inak na 100%.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
enumaelish