Toho nerieš, to je evidentne zase prekabátený Dunčo - potrebuje linky odvšadiaľ všade, najmä z Pétržky na stánicu lébo on právidelne céstuje dó Žiliny k stárym ródičom a tám je šécko fása.
A Praha je nejaký etalón či čo? A v takom, čo ja viem, Düsseldorfe? Tam to nepochopili a stále nútia nespokojných cestujúcich cestovať na nehygienickej handre?
A, len tak mimochodom, DVA koženkové Slintelisy proti stovkám a stovkám handrových tramvají, autobusov a metrovagónov, to ti hovorí niečo?
Re #95337 enumaelish: MHD v Ziline je v riti, viac ako vasa. Dokonca pre bezneho nesotousa - uzivatela MHD je zilinsky tarifny system omnoho viac odradzajuci, ako ten vas, bratislavsky. Voci Bratislave mozem mat tisic a jednu vyhradu, ale casove cestovne kratkodobe i dlhodobe je bratislavskym vyraznym pozitivom a keby sa z toho cokolvek zrusilo, MHD v BA by este viac klesla s urovnou dole. Casovu tarifu maju o.i. aj Presov a Kosice. Ze tam maju linky odvsadial vsade, je skor reliktom minulosti, ked sa za kazdu jazdu stikal extra listok, ako cielenym planom. Konkretne Kosice sa uz dlho snazia vytvorit system liniek napajacovych, tj. nie odvsadial vsade, tj. podobny bratislavskemu, ale blokuju to mestske casti. Chod na kosicku sekciu, tam ti to vysvetlia.
To sudis na zaklade jedineho noveho vozidla s kozenkou? Ze tam stovky autobusov, elektriciek, vagonov metra - ano, aj NOVYCH a NOVOREKONSTRUOVANYCH elektriciek a vagonov metra - maju textilne calunenie, to si si nevsimol, alebo si si to nechcel vsimnut? Alebo si v Prahe bol nula az jeden krat a hned sa do prazskej MHD vyznas?
ja si myslim, ze v civilizovanych krajinach sa staraju o civilizovane cestovanie v civilizovanej hromadnej doprave. uz aj v Prahe pochopili ze latkove sedadla bol krok do slepej ulicky. u nas to plati rovnako.
vyuzivas nasu MHD?
Ja som tak raz upozornil vodica L208, ten zavral dvere a cakal na policajtov. 10ti mladi chalani (ani nie 15 rocni a podnapiti) si vsak otovrili dvere nudzovym tlacidlom a rychlo zutekali, kym vobec niekto prisiel. Je to proste v rodicoch ako si vychovaju svoje deti a vobec ci vedia co robia a kde chodia.
Evidentne dlhšie, než trvá totálne zahumusenie sedačiek. Ono okrem toho prečalúnenia sa tie sedačky musia tepovať aj priebežne. Konkrétne v OV sa tepuje raz za 14 dní + podľa potreby.
No vidis! A ani novy detektor nepotrebujes! Neaky nos sa najde v takmer kazdom vozidle. Problem je, ze vacsina ludi sa radsej odvezie v smrade a neskor nadava na DPB, ako by zakrocila. A vodic si sam vacsinou ruky spinit nebude. A ak nahodou, dostane vynadane, ze preco sa stoji a zdrzuje. Mam pocit ze dobrym a realnym riesenim by bola moznost pre vodica odstavit vozidlo a pockat na Mestsku policiu. Myslim, ze by sa nasli aj dobrovolnici, co by mu pomohli dostat bezdomovca z vozidla.
A s tými bezdomovcami v MHD by sa už vážne malo niečo robiť.. Ja ich vidím v MHD takmer každý deň. Predsa nie je možné, aby bezdomovci znepríjemňovali cestu ostatným ľuďom, ktorí si za to platia..
Skôr by to chcelo nejaký detektor smradu, ktorý by po zaregistrovaní páchnucej osoby spustil alarm ? alebo dal aspoň vodičovi znamenie, že má vo vozidle bezďáka..
"Exkluzívne pre Nový Cas osadili prvé logo na autobus typu TAM." ? Majú sa čím chváliť ? ? Žeby to bol ten vyhorený vlani na Kramároch? ?
Videl som to logo pred chvíľou nalepené na tuším 7108 eline. Ten strieborný podklad na červenej električke tam sadne ako päsť na oko...
Hlavne, že na webe dpb, čiže "najrýchlejšom" a "aktuálnom" komunikačnom kanáli podniku v smere k zákazníkom je ešte stále to staré logo - pričom ale všetky dopravné prostriedky museli prelepiť cez noc... aj to zrejme o niečom svedčí v prípade profesionality ponúkaných služieb...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kecho
"Exkluzívne pre Nový Cas osadili prvé logo na autobus typu TAM." ? Majú sa čím chváliť ? ? Žeby to bol ten vyhorený vlani na Kramároch? ?
Videl som to logo pred chvíľou nalepené na tuším 7108 eline. Ten strieborný podklad na červenej električke tam sadne ako päsť na oko...
Hlavne, že na webe dpb, čiže "najrýchlejšom" a "aktuálnom" komunikačnom kanáli podniku v smere k zákazníkom je ešte stále to staré logo - pričom ale všetky dopravné prostriedky museli prelepiť cez noc... aj to zrejme o niečom svedčí v prípade profesionality ponúkaných služieb...