Ako o 3 sk na listok? Ved predsa ceny su rozdelene do kilometrickych pasiem Ale mne sa to nezda az take tragicke, kedze ponukaju aj kvalitu. Keby ceny zvysoval DPB tak je to ine.
To uz zase chcipol? ? Ved nedavno konecne do neho dali ten menic , ci co o bolo, co vraj mal stat par 100 litrov..ci par melonov, uz si nespominam..a teraz zase odstavka ?
ktovie preco Ik 417 nebol velmi uspesny typ... Celkom sa ich vyrobilo len dakych cca 30-40 kusov. Ja som si myslel, ze to bolo preto, lebo bol vyrazne drahsi ako 435ky...
So 417 boli problemy, ale tie sa pokial viem podarilo vyriesit u typu ako takeho. Ci to bolo aj u prototypu skusaneho u nas, to neviem, kazdopadne uspesne premaval (alebo mozno este premava) v Salgotarjane. Inak by napr. v Tabore nejazdil doteraz bus 417.10A z roku 1999.
albert.BKV.zrt: U Ik 4xxT to bolo udajne tak ako pises ty, ale nikde nebolo napisane, ze si ho mal podnik objednat prave s vyzbrojou Ganz. Bukurest ma vozy myslim s vyzbrojou Astra. Neviem vsak, ci vyrobca tam bol ochotny nainstalovat vyzbroj Skoda. K 21 Tr mozem dodat tolko, ze sa u nej kazia prave tie komponenty, ktore su vyroby Ganz Opat je ten voz odstaveny...
K tvojim otazkam ohladne nekupenia 417 a vacsieho poctu 412, si dovolujem pridat aj ja jednu otazku.
Pytam sa,aky bol dovod nekupenia IK.415 T ???
Mne zname odpovede boli len strohe konstatovania(nepodlozene nicim) typu : "ono to prerazalo do skrine"...Tak sa teda cakalo co sa bude diat...A nedialo sa dlho-dlho nic.A po rokoch dosla super-ultra-moderna SKODA 21Tr.Uf,hlavne ze to bola SKODA! Skoncilo to az pri dodavke 1 (slovom jedneho)vozidla...
Este poznamocka.Hladal som nejake zaznamy o pocte usmrt. pasazierov v T-IK. 412,415,435 nasledkom "prerazania el.prudu do vozu"..Ak sa mylim,opravte ma! Ja som nic nenasiel...
Zavidim Bukuresti ich IK.415-T!!! ?
Len dodam, ze Ikarusy 4xx boli v roku 1995 podstatne drahsie ako Karosy B 7xx. Akurat ze Karosa nevedela dodat viac ako 7 kusov (a samozrejme, 700-kovy rad mal vyssiu podlahu, vyrobca nevedel urobit velku kabinu vodica (osobne moznost vyhradit 1. dvere len pre vodica za riesenie nepovazujem), mal starsie prvky a celkovo sa vyzorom a vybavenim s Ikarusmi 4xx porovnavat nedal, cize je jasne, preco mal nizsiu cenu). A dnes je pekne vidno, co z toho bola lepsia kupa - ci 12 Ikarusov 435, z ktorych jazdi 12, alebo 7 Karos B 741, z ktorych jazdia tusim 4. Skor by ma zaujimalo, aky bol dovod nekupenia Ikarusov 412 a 417, kedze boli oproti vysokopodlaznym verziam drahsie len o niekolko sto tisic.
SKlamem ta Ikace sa kupili len preto lebo karosa Nebola schopna dodat v termine co chcel dpb take mnostvo klbakov lebo mali us ine zakazky a DPB prislo ikacom vhod lebo to co jazdi tu malo ist do nemecka ale tam to nesplnalo niejake normi a ine kraviny asi len tolko v kratkosti
Igorko,neporovnavaj 417 s Irisbusom 18 M ! Ked tak,mozno 417 a staru hnusnu klbovu Agoru ! Moj subjektivny nazor je taky,ze je to sto a jedno!!! Uz len ta Renaultacka palubovka....brrrr.....3 tlacidla,15 funkcii....Keby Ikarus "nezmrazil" vyrobu,tak sa k tymto trhom Renault-Agora-CityBus-Citelis-Irisbus (a neviem ako este sa to vola) nikdy nedostane!
Je mi ale jasne,ze si "nasiaknuty" z Prahy,tak co ti uz ostava,propagujes to dalej v hesle,"ked zdochla mne koza,nech aj susedovi zdochne"... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
albert.BKV.zrt
Pytam sa,aky bol dovod nekupenia IK.415 T ???
Mne zname odpovede boli len strohe konstatovania(nepodlozene nicim) typu : "ono to prerazalo do skrine"...Tak sa teda cakalo co sa bude diat...A nedialo sa dlho-dlho nic.A po rokoch dosla super-ultra-moderna SKODA 21Tr.Uf,hlavne ze to bola SKODA! Skoncilo to az pri dodavke 1 (slovom jedneho)vozidla...
Este poznamocka.Hladal som nejake zaznamy o pocte usmrt. pasazierov v T-IK. 412,415,435 nasledkom "prerazania el.prudu do vozu"..Ak sa mylim,opravte ma! Ja som nic nenasiel...
Zavidim Bukuresti ich IK.415-T!!! ?