Viem o tej možnosti prestupu na vlak, čo začína vo Volfstahli, ale tak budú podľa mňa do Hainburgu cestovať iba šotouši...
A do Viedne tiež, lebo tam sú z Bratislavy iné spojenia a bez prestupu. Jedine, že by takáto alternatíva cestovania vyšla nejak lacnejšie, čo pochybujem...
1; Ad článok o linke do Volfstahlu: "Pôvodne sa hovorilo o linke až do Hainburgu, no podľa B. Zahradníka pôjde v prvej etape len o linku do Wolfstahlu. Linka do Hainburgu by si podľa neho vyžiadala ďalšie povolenia"...
Tak to bude určite poriadny trapas, lebo do nejakej dedinky (menšej než Kittsee) by tá linka nemala význam... Tak buď vôbec alebo až do Hainburgu nech pôjde podľa mňa...
2; Ad "Prvá etapa BID sa začne predbežne v decembri": A to už teda v decembri v BID bude možné platiť iba Eurom? Tipujem, že nakoniec sa to preloží až na marec 2009 k 1. zmenám v GVD...
PS: Koľko ľudí pracuje na centrálnom dispečingu DPB cez deň a koľko v noci?
Do kelu, nechcel som ten príspevok 2-krát pridať... Ukázalo to nejaké chybové hlásenie akoby bolo pridanie neúspešné... A nejaký zlý čas pridania príspevku sa tu zrazu ukazuje, teraz je 23:46 h... Po vyriešení problému prosím adminov o zmazanie prebytočných príspevkov, aby som to nevyznejal ako "floodovač". ?
1; Re #94631 ba1031: Mohol si radšej napísať "pri zastávke Švantnerova". ? Ten obchod už žiaľ nie sú potraviny, ale nejaký čínsky textil, pričom práve potraviny čo tam boli roky rokúce sú tam potrebnejšie...
2; Re #94645 Solider: No veď ani ja sa tade pešo nechystám ísť, len sa tu nad tým pozastavujem. ? Iné by bolo, keby tam bol aj chodník alebo aspoň cesta, nielen koľaje...
3; Re #94678 milannco: Heh, čo sa tu ja všetko dozviem. ? Po celý čas tie vozy majú na vonkajších transparentoch napr. "92 Služobná jazda"? A na vnútorných čo také? Či ako Eric píše v #94682 ?
Pochybujem, že tá 92-ka ide cez Dúbravku, keď na fotke je aj 26-ka, ktorá ide do Dúbravky... Heh, to by ma teda zaujímalo či tie "súkromné spoje" majú problém s bežnými cestujúcimi, ktorí chcú po trase nastúpiť...
1; Re #94631 ba1031: Mohol si radšej napísať "pri zastávke Švantnerova". ? Ten obchod už žiaľ nie sú potraviny, ale nejaký čínsky textil, pričom práve potraviny čo tam boli roky rokúce sú tam potrebnejšie...
2; Re #94645 Solider: No veď ani ja sa tade pešo nechystám ísť, len sa tu nad tým pozastavujem. ? Iné by bolo, keby tam bol aj chodník alebo aspoň cesta, nielen koľaje...
3; Re #94678 milannco: Heh, čo sa tu ja všetko dozviem. ? Po celý čas tie vozy majú na vonkajších transparentoch napr. "92 Služobná jazda"? A na vnútorných čo také? Či ako Eric píše v #94682 ?
Pochybujem, že tá 92-ka ide cez Dúbravku, keď na fotke je aj 26-ka, ktorá odtiaľ ide do Dúbravky... Heh, to by ma teda zaujímalo či tie "súkromné spoje" majú problém s bežnými cestujúcimi, ktorí chcú po trase nastúpiť...
ano su to spoje ktore vozia zamestnancov WW domov, ludia do nich mozu nastupovat len vo WW a dalej su vsetky zastavky len na vystup a neviem ci dokonca niesu vsetky zastavky na znamenie, kedze to niesu spoje pre beznych ludi je logicke ze niesu uvedene v CP
Tieto spoje maju na transparentoch myslim napisane 92 Zmluvna Doprava alebo nieco take
to sú tuším spoje len pre zamestnancov VW a zastavujú len na vystupovanie. Tá 92 ide tuším cez Dúbravku, Karlovku, dlháče a do Petržalky. Ale nie som si istý.
1) Re #94520 Ámos: Dnes som mal tu cest vyskusat si IDS JMK a musim povedat ze sa tesim este viac A vsimol som si ze bratislavska koncepcia sa dost podoba na IDS JMK az na par vylepseni, takze ak to vyjde bude to super!
2) Re #94529 hoppusmark01: To je priprava na pripadne prevzatie MHD dopravcom SAD ZV. Nechcem strasit.
3) Re #94549 zakaznik: Chod zarabat a potom ich zaplat. Budeme ti dakovat za to ze si nam dal elektricky aj za to ze si nam dal pokoj od takychto skvelych pripomienok.
4) Re #94587 Amos: Moze sa zvysit predaj listkov v automatoch vzhladom na fakt, ze ludia budu mat viac minci. Ale ci je to ten dovod, to neviem.
5) Re #94603 bwd: Sme velmi odlisne narody. Myslene ironicky.
6) Re #94621 Emo: Problem je ten, ze slovensky chodec 10x stlaci dopyt, prejde a potom nabehne zelena cez ktoru aj tak nikto cez prechod nejde. Vysledok ten isty.
PROSIM pri reagovani napiste bod na ktory reagujete. Dakujem.
Neviem, či bola nehoda presne kvôli tomu, nakoľko už o cca 6:08 bola dotyčná pani zakrytá čiernou plachtou a ak sa nemýlim, tak SSZ sa zapína až o 6:00. A teda nepredpokladám, že by za tých cca 8 minút všetko stihli.
Re #94605 aNTI: Síce som to tam nenapísal, ale tiež som to tam mal na mysli. Akurát neviem, či by plocha parkoviska stačila na 2 trolejbusové nástupištia (vedľa seba) a ešte aj na miesto na obrat (keďže časť parkoviska by zabralo aj presunutie trate, aby bolo koľajový triangel väčší a zmestila sa doň aj zastávka). Asi by bolo potrebné v smere na Nivy viesť trolej po Špitálskej a Rajskej.
S tým, trolejbusy sa z Gagarinovej presunú na Mierovú a aj jedna dolnohonská linka sa môže zrušiť. Druhú by som ponechal ako lokálnu obsluhu.
Re #94632 Emo: Nešlo, nakoľko zodpovedný policajt to vypočítal tak, aby mali na danej križovatke prednosť autá pred chodcami. Čo tam po tom, že chodec idúci od DÚ k ŽST by to mal po správnosti prejsť na 2 cykly, hlavne že autá v smere do centra nebudú stáť. Aj keď mám osobne odpozorované, že okrem rannej špičky by to nestíhalo v každom cykle asi tak 6 áut (z toho polovica vyšla od pumpy alebo zo Ševčenkovej).
Táto križovatka je riadená z križovatky Panónska x Ševčenkova (pri pumpe) a všetko sa od nej odvíja. Ak si na prechode pri ŽST stlačíš tlačilo, tak jediné čo sa stane je to, že chodec dostane zelenú vtedy, keď na križovatke pri pumpe nastane fáza odbočenia do sídliska, resp. zo sídliska smer Rusovce. Ak si tlačidlo nestlačíš, tak zelenú ako chodec nedostaneš. Autá síce touto križovatkou síce prejdú, ale aj tak budú musieť zostať na križovatke pri pumpe. Na to, aby si dostal zelenú ešte v rámci daného cyklu, musíš stlačiť tlačidlo (už si presne nepamätám) cca 16 sekúnd pred tým, ako má na križovatke pri pumpe nastať fáza odbočenia do sídliska (opäť kvôli tomu, aby mali autá zelenú vlnu v smere do Rusoviec).
Celý problém je vlastne v tom, že ten dopyt je pri stanici zbytočný, ďaleko lepšie by bolo, keby tam zelená bola chodcom daná vždy. Nikto tým nič nestratí.
Aké riešenie je teda optimálne keď na druhej strane je vzdialenosť od Mariánskej po Jesenského až príliš a smerom späť zas od Kamenného námestia po Mariánsku to je skoro nič...
To nieje krizovatka,tam je iba priechod pre chodcov.Neviem co je na tom zle naprojektovane.Osobne som to skusil,po zatlaceni dopytu som mal zelenu za cca 20 sekund.Takze toto nieje o projektovani ale o sprostosti ludi.Nic nejde,ziadne auto,ale napriek tomu zatlacia dopyt,nepockaju na zelenu,prejdu na druhu stranu na cervenu,a auta ktore potom pridu zbytocne cakaju.A to nehovorim o zdrzani MHD,to spravi aj 2 minuty.A dokonca sa tam na tom zabavaju aj soplosi ktori behaju z jednej strany na druhu.To je zase o vychove rodicov,tiez nie o projektovani. ?
Keby mesto konečne malo dáky terminál tak blízko k centru, tak by sa nič nestalo zlé. Keď na druhej strane sa môžu stavať rôzne nákupné a administratívne centrá, tak jeden ozaj dôstojný terminál by neuškodil, aspoň by sa nemuseli všetky eliny pachtiť pre otočku cez Šafko a Jesenského, keď to aj tak prejdú skoro prázdne. Nakoľko ani nerátam, že sa tak skoro dočkáme električky do Petržalky (však načo investovať do trate, ktorá si požije 5 rokov?!), tak by tam mohla ísť kľudne 95, aspoň by sa nebehalo každé ráno na elinu pri prestupe.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon
A do Viedne tiež, lebo tam sú z Bratislavy iné spojenia a bez prestupu. Jedine, že by takáto alternatíva cestovania vyšla nejak lacnejšie, čo pochybujem...