Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Jakub1 #94890:
najuchylnejsie znie aj tak "Castle of Girls" 😃
Reakcia na: Jakub1 #94890:
Napr. linka 20:

The Opletal Street
The Paulin
Close To Brickyard
The Bystrian Street
The Railway-station
The Mill Street
The Novoveska Avenue
The Hradistna Street
The Milan Marecek Avenue, The Stephan Kralik A. ...
Reakcia na: Vladimír #94851:
A nie je náhodou Povodie Dunaja bývalá Lodenica?
Reakcia na: Tramway #94755:
Linka 7 v sedle by bola nanič.
#94763: Ale vtedy bol sedlový interval 15 minút, na 11-ke jazdili kačice a MHD použivalo viac ľudí.
Reakcia na: 810zssk #94719:
B.Z. do toho nepleť. Na verejnej diskusii v decembri vyhlásil Cílek, že je to jeho nápad.
Reakcia na: Solider #94888:
Ako by si preložil "Žábí majer" alebo "Stavivá"? Ja som sa o to pokúšal a vzišlo z toho toto: "The Frog Farm" a "The Buildings".
Reakcia na: pressburger #94887:
no nebol by som proti, ale tento navrh ma viac proti ako pre: kto by to financoval? ked mame uz jednu 280-tku, a ani ta nie je uplne v najlepsom stave
dve su asi zbytocne, casom by sa (podla mna) asi jeden z nich uprednostnil a druhy by stal na vzduchu a dazdi....
a radsej tych par chechtakov co sa naskrabe dat do niecoho co by sa viac vyplatilo a co uz davno malo byt v lepsom stave, napr. do Sanosu
alebo este do IK 283, ked dojazdia, keby boli dve 280 tak velice pochybujem ze aj z 283-ky bol historicak
Reakcia na: Emo #94885:
Ja neviem, čo budú mať z toho, že v kuse bude mlieť len The next stop is... akože preložiť Letisko a Hlavnú stanicu pochopím, ale blbosti typu Koliba, alebo Žabí majer určite nie 🙂
Nebolo by dobré "odložiť" aj 4947 ako historičák, nech ich máme 2. Veď pri počte 761 kusov by bolo vhodné mať ich aspoň dva kusy... ? ? ?
Reakcia na: Solider #94706:
Treba ich zlúčiť do jednej a hotovo. ?
Reakcia na: Solider #94845:
"Rovnako mi ani nechýba vyhlasovanie zastávok v dvoch jazykov. To, čo bolo v LBC vozidlách, bolo toho odstrašujúcim príkladom. Komu načo bude hlásenie "The next stop is"?? Aby v kuse mlela Tvarožková z reprákov?"

Ja by som to privítal. Do tohto mesta chodí dosť návštevníkov zo zahraničia a pre nich by to bolo dobré
Reakcia na: Tramway #94787:
"2) zlúčiť linky č. 12 a 13 do linky č. 12 (alebo 13) Dúbravka - karlová Ves - Šafárikovo námestie- Obchodná - Hlavná stanica."

To už rovno môžeš obnoviť linku 1 v pôvodnej trase.
?
Reakcia na: Ámos #94880:
Hej, ďalšia sklenená opacha do zbierky. ?
v tejto diskusii sa objavú aj príspevky na tému nátery prostriedkov MHD. Neviem prečo ste všetci proti náteru LBC, keď pri hlasovaní o náteru nových Solarisov ste vybrali práve tento náter. DPB však namiesto neho použilnáter SPP, ktorý sám o sebe nie je najlepší. Ueleno-žltý náter pripomína MHD Žilina ten je však z celého náteru najlepší. Zvyšok - logo SPP vrrátane rôznych doplnkov by som určite zmenil. Inak prečo majú všetky Solarisy a takmer všetky Karosy náter SPP?


Náter LBC sa mi páči. Little Big City je slogan mesta. www.bratislava.sk je odkaz na webovú stránku Bratislavy. Ja osobne by som tam pridal aj tel. číslo 16 186.


Keď sa vozidlá s náterom LBC uvádzali do premávky hovorilo sa, že v nich cestujúci nájdu informácie o bratislave v rôznych jazykoch a zastávky sa budú hlásiť aj v cudzom jazyku. Realita je však úplne in: Vo vozidlá s náterom LBC nie sú vo väčšine prípadov žiadne turistické informácie a hlásenie zastávok je iba v Slovenčine. Otázka znie prečo?

ja osobne by som použil hlásenie zastávok, ktoré sa používa na tatranských elektrických železniciach: Najprv sa ozve znelka a potom - Nasledujúca zastávka, Die folfin de halte štele, de next stap a napr. Nová Lesná. U nás by to mohlo byť tak isto. Najprv sa ozve znelka a potom - Nasledujúca zastávka, Die folfin de halte štele, de next stap a napr. Račianske mýto. Nebolo by to lepšie? Má niekto z Vás iný návrh? Ja osobne by som trošku zmenil aj interier vozidiel s náterom LBC. Čo vy na to?
Reakcia na: Peon #94434:
"V 80-tych rokoch minulého storočia už existovala?" Ide o prvú železničnú trať s parnou trakciou na Slovensku ❗ ?
Reakcia na: Peon #94686:
Vo Wolfsthali máš prestup na linku S7 (S-Bahn), ktorá ide do Viedne. Kilometricky je táto trasa najkratšia.
Reakcia na: hoppusmark01 #94878:
Skoda ze nacrty nie su velmi citatelne.
Reakcia na: hoppusmark01 #94879:
Cele hodzovo prejdes bez potreby pouzitia podchodu a to po CSS riadenychi priechodoch.
Reakcia na: hoppusmark01 #94878:
podla mna je dobry ?
Reakcia na: 810zssk #94872:
inač ja mám taký názor, že ak niekto vybuduje bariéru pre chodcov v podobe zrušenia priechodu a vybudovaniu podchodu, je jeho povinnosťou prevádzkovať v dotyčnom podchode výťahy a eskalátory 24 hodín denne ako náhradu...
Presný opak sa deje v podchodoch v Bratislave.. Na Trnavskom mýte väčšina eskalátorov nefunguje, na Hodžovom sú večer a cez víkend vypnuté, a na Zochovej pre istotu nie sú žiadne...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.