LBC a SPP sú reklamy.. A niečo, čo bolo myslené ako reklama, by sa nemalo stať náterom.... Takže tieto dve môžeš rovno vylúčiť..
Myslím, že aj keby mal byť jednotný mestský náter, nemalo by sa postupovať tak ako to spravila ZSSK bez ohľadu na dizajn vozidiel..
Myslím, že ten náter, čo majú 15Tr by mal na nich aj zostať, a na nové NP vozidlá vymylieť nejaký iný, samozrejme v rámci farieb mesta.. Samozrejme rovnaký náter by mohli dostať aj nové NP autobusy... takto by sa to postupom času zjednotilo..
U električiek by mal byť vybratý jeden z tých, ktoré tu už máme.. Podľa mňa buď K2S, alebo T3P... A tento náter by mal byť postupne aplikovaný na všetky električky, bez ohľadu na to, či je to T3, T3P, K2S...
Ďaleko výhodnejšie by bolo úplné zaslepenie všetkých ulíc vedúcich do tejto križovatky (Štúrova, Dunajská, Špitálska a Nám. SNP) a v križovatke spraviť veľký koľajový triangel a v rámci neho moderný prestupný terminál.
"e potrebné postaviť nové haly a na to teraz financie rozhodne nemáme"
A ty si nejaký finančník, že vieš na čo toto mesto má a na čo nie? Už iná vec je na čo chce mať a na čo nechce.
Re #94554 bwd: Vieš, aj to umiestnenie ZA križovatkami má svoj význam Je výhodnejšie postaviť sa na jednu zastávku za križovatkou a tam počkať na spoj hociktorej linky daným smerom ako behať hore-dole po križovatke podľa toho, z ktorej zastávky to pôjde skôr.
Celocerveny nater je krasny. Akykolvek uplne jednofarebny nater je krasny, aj napriklad biely v Olomouci alebo modry v Zahrebe. Strucny a elegantny: niet tam co pokazit.
Mimochodom, ktory konkretne nater si myslis ty, ze je bratislavsky mestsky? LBC, K2S, Ik435, 15Tr, SPP? Maloktore mesto ma tolko "charakteristickych mestskych" naterov, ako Bratislava.
Podľa mňa je blbosť, že DP za to pýta peniaze. Keby boli tie reklamy zadarmo, tak by boli aspoň rôzne. Takto si to môže dovoliť len SPP a potom to tak vyzerá.
Re #94549 záchranár: Podľa mňa by mohli byť z každého typu tak zo 3 vozidlá, aspoň by sme to mali pestrejšie a každý cestujúci by si mohol vybrať.
Áno, máš pravdu, pred pár rokmi tu panovala taká zvrátená móda, že presuňme všetky zastávky za križovatky... Keby bola preferencia, bolo by jedno, kde tá zastávka je...
"Nebolo by lepšie pre električky umiestňovať zastávky tak aby ich mali pred semaformi?"
Vo Viedni, kde to je len trocha možné sú zastávky MHD vždy pred semafórom. V Bratislave má asi niekto hobby zastávky situovať podľa možnosti ZA križovatkami.
Kto si zaplatí reklamu, ten má. Hádam nebude DPB zakazovať reklamu za to, že sa niekomu nepáči. Hlavne, že si zaplatí, veď o to pri reklame ide a už samotný zadávateľ si má uvedomiť, či reklama svojím vzhľadom ľudí skôr neodradí. A Tvoj návrh loga je, nehnevaj sa, úplná blbosť, keďže v ňom je zastúpená len jedna trakcia MHD a modrá farba s mestom nemá nič spoločné...
Všetci, čo tu stále presadzujete tú K3 stále zabúdate na jednu vec - ak chce DPB vozidlo takejto dĺžky prevádzkovať, musí mať na to najprv technické zázemie. A v súčasnosti neexistuje ani na Trnávke, ani v Krasňanoch taká hala, kde by sa dalo opravovať takto dlhé vozidlo. Nebol by ani taký problém u denných opráv, tam sa to dá dorobiť, ale na opravy väčšieho rozsahu je potrebné postaviť nové haly a na to teraz financie rozhodne nemáme. Preto môžete na teraz na niečo také ako K3 zabudnúť. Na najbližšie roky sa plánuje modernizácia električiek len na typ K2S s novou skriňou a T3P so skriňou VarCB3 i bez nej...
ja by som dal na vozidlá reklamy rôznych firiem, ale nie SPP lebo to je hrozné.ako to na tých vozidlách vyzerá. a logo DPB by som si predstavoval ako modrý autobus , s červenou čiarou uprostred,nebolo by to zlé logo.
ci to bude prave K3 neviem. Ale mala by to byt NP elektricka s parametrami podobnymi K3. T.j. nie 100% NP, otocne podvozky, cena (!), ... Co ked K3 cenovo podlezie nejaky Stadler, alebo Siemens?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Majo