8 autobusov by mohlo stacit na zabezpecenie aspon ako-tak dostacujucej nahrady za celu KV a Dubravku? nie???
ratam teda ze DPB kupi 8 klbovych autobusov ako ZV pri zablokovani elektriciek, nech stoja 120milionov (15mil.jeden) a maju zivotnost 15 rokov, rocne teda stoja 8 milionov (zanedban urokove miery...) 8 vodicov (dajme tomu ze staci pohotovost pocas rannej a poobednej spicky, nie cez vikendy, teda len 8 vodicov na 1 den) bude mat plat asi 30000 (aj s odvodmi), teda 2,88miliona rocne... teda celkovo pohotovost 8 vozidiel s vodicmi (neratajuc sice udrzbu, naftu a tak...) bude stat asi 11 milionov rocne. Rocne sa podla mna zavinenim inych osob zablokuje doprava elektriciek aspon 50 krat (podla posledneho tyzdna je to az velmi skromny odhad), na jedno zablokovanie (ked nerozlisujem cas a rozsah zablokovanie) vyjde priemerne 220tisic, to nie je vobec az taka hrozna suma, myslim ze keby DBP svoje naklady takto odovodnil, urcite by tolko vysudil!!! Nechapem preco nechava vinnikov kolapsu hromadnej dopravy len tak, bez stipky zosobnenej zodpovednosti a nesenia nakladov!
Nie je tych vyluk elektriciek uz nejak privela??? skoro kazdy den na hodinu, dve... nefunguje jedna z radial, to je uz privela... Cast sice ma navine DPB, ale myslim ze zlomkovu (zrazenie elektriciek...), drvivu vacsinu maju na svedomi auta v kolajisku a vinnik je niekto mimo DPB!!! Bolo by nacase sa s tymto nejak vysporiadat - a ziadat NAKLADY NA NAHRADNU DOPRAVU OD VINNIKOV, rovnako usli zisk, poskodenie zakaznikov... Na mieste DPB by som zvazil vyhlasit vyberove konanie na "pohotovost autobusov a vodicov pre pripad mimoriadnej udalosti na elektrickovej trati", alebo by som nejak hodnoverne vycislil a nasledne zabezpecit pohotovost zaloznych vozidiel pre pripad MU na elektrickovej trati, a tieto naklady DAL ZAPLATIT VINNIKOM DOPRAVNYCH NEHOD KTORE ZABLOKOVALI ELEKTRICKOVU TRAT! napriklad rocne to moze stat 50milionov (ci uz DPB vycisli ze mat pohotovost 8 autobusov a 8 vodicov stoji 50milionov rocne, alebo externa firma povie ze za 50 milionov rocne je ochotna v urcitych spickovych casoch mat pripravene na zavolanie 8 autobusov s vodicmi na nahradnu dopravu...) a tych 50 milionov DPB potom rozdeli podla udalosti v roku - podla casu a rozsahu udalosti a vinnikov da na sud a bude od nich vymahat umernu cast tych nakladov... samozrejme ak bol vinnik zamestnanec DPB, tak to budu vydavky DPB, ale predpokladam ze by to bolo tak najviac 10-20%... myslim ze tie dodatocne zdroje by sa urcite DPB oplatilo ziskavat sudnou cestou, hlavne ked sa mu oplati sudit sa o pokuty za 1400sk, tu ide o MILIONY pri jednej nehode!!! samozrejme do nakladov na nahradnu dopravu zaratat samozrejme aj nakup vozidiel - napriklad na lizing, alebo rozdelit cenu zivotnostou - a mame rocny naklad na zalozne vozidlo...
aj vodici by si zacali davat vacsi pozor na elektrickovu trat, keby zablokovanie elektriciek na 2 hodiny stalo napriklad 5 milionov odskodneho pre DPB...
To je iná kategória. "U svaté Anny" je skoro seriózna reštaurácia. A v lete sa dá sedieť aj vonku a vidíš, kedy príde šestka na konečnú, aby si dopil a vyštartoval, lebo kým zacúva a ešte tam má aj pauzu, máš dosť času.
Jááj, tento priestor myslíš.. Tak to sorry, to fakt neviem. Asi tam nechceli z nejakého dôvodu mať krb.
Inak ja nehovorím, že SOR nemá problémy s trombelusom, ja sa, práve naopak, pýtam, aké problémy má, lebo som tam od novembra 2006 nebol - toho roku bol p. Černý chorý a po návrat z nemocnice nemal na nás čas.
Normálny človek s tým ide do servisu a o hodinu by bolo po probléme.
Zhodou okolností práve Punťo všetkých generácií bol možno najkvalitnejšie vyrobeným Fiatom, kým neprišla nová Panda a jej nasledovníci. Mám pár známych, ktorí ich majú a sú s nimi plne spokojní.
Takéto štatistiky majú taký drobný problém - že Porsche 911 a Mercedes SL budú mať odpstatne menšie kilometrické prebehy než nejaký každodenne jazdený Golfa a taktiež budú majiteľom podstatne lepšie "oblizované".
Mercedesy E-Klasse a C-Klasse tej generácie, čo teraz končí, mali obrovské problémy napr. s koróziou.
Takisto nie je poruchovosť talianskych olejničiek ani zďaleka taká tragická, ako sa traduje, pretože sa neberie do úvahy, že Makarónec do Fiata leje akurát benzín, kvapalinu do ostrekovača a MOŽNO občas olej.
Príležitostne zájdem otestovať. Tam som už raz bol a neuspokojili ma - v sobotu večer nevarili. Ale podľa webu je Kneipe nejaká upravená, tak sa hádam pomery zmenili.
Zahradník nič vtom duchu, ze elektricka nemoze horet netvrdil.
Re #94006 kecho: podnikanie v zasadach jesitnosti ide rychlo dosraciek. Solaris svojich nemeckych zakaznikov zda sa netratil, tak preco by ho mala zaujimat nejaka Bratislava kde sa nakupuju busy raz za uhrosky rok pri zatmeni slnka.
Re #94011 hoppusmark01: Ako si dosiel nato, ze sa bude kupovat 160ks busov? Bude ich tak 30! Okrem ineho Bratislava nie je v pozicii aby si mohla vyberat.
Re #94016 S499.1023: NEbodaj si cakal, ze vyskocia a budu radi!
Re #94021 S499.1023: Chces mi povedat ze v serii nebudu priblble schodiky vsade po buse?
Re #94022 S499.1023: A je to pravda, ze pri vyklopnych vetrakoch ich velkost nehra rolu, lebo nejak skrz obtekanie vzduchu nepustia dovnutra viac vzduchu ako mensie?
"Nejspolehlivějšími vozy o stáří osm a devět let byly Porsche Boxster a 911 a Mercedes SL a v kategorii deseti a 11letých vozů se nejlépe umístily Porsche 911, Mercedes SL a Toyota RAV4."
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos