Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: bwd #92247:
Z akeho dovodu by mali rokovat s Postbusom? Predpokladam ze poziadali o licenciu, proti comu Postbus protestoval.
Reakcia na: 810zssk #92243:
"Oni nerokovali ani s Postbusom..."

Tak keď podľa teba nerokovali, ako potom došli na to, že PostBus protestuje? Taký "protest" je absolútne nezaujímavý. Prosím ťa, nemotaj to stále dokolečka, lebo sa v tom tak zamotáš, že nebudeš vedieť čí si.
Reakcia na: ShepDog #92245:
To zas nie, rokovalo sa. Ci uz so starostom Wolfsthalu ci inymi subjektami - predpokladam ze uz sa poziadalo aj o licenciu a PostBus podal namietku..
Reakcia na: 810zssk #92243:
presne tak nikto snikym nerokoval to len zahradnik pustil blud ktoreho sa kazdy chytil
Reakcia na: bwd #92234:
Oni nerokovali ani s Postbusom...
Reakcia na: enumaelish #92225:
pozri sa. Študenti sú ešte mladí, tak majú dosť energie na 200 m. chôdze k univerzite. Preto, že ty si lenivý, nemusia byť tí študenti. Opakujem znovu: L84 mama pôvodne slúžiť študentom a nie dôchodcom! Ale keď už je to tak, tak je L184 mrhanie vodičmi a vozidlami.!!!JE TO MôJ NÁZOR A ZA TÝM SI STOJIM!!!!! ?
Reakcia na: enumaelish #92225:
JA SI TU STOJIM ZA SVOJIM SLOVOM A SOM PROTI TOMU PRESMEROVANIU JA CHCEM POTOM ABY 83 Z ROMANOVEJ NESLA DO LAVA ALE DO PRAVA NA MARKOVU A TAK POTOM K TECHNOPOLU SAK OD KONECNEJ PO NAMESTIE HRANICIAROV KOPIRUJE 95 ❗ T.J. 5 ZASTAVOK A TO JE 95 NOSNOU LINKOU Z HUSTIM INTERVALOM ❗
Reakcia na: enumaelish #92223:
Ano zo zaciatku som aj ja pindal, potom som sa na celu vec pozrel triezvo a bez vzteku a zistil som, ze hormadnu dopravu treba robit v prvomrade pre obcanov mesta az potom pre cezpolnych, ktory platia cca 25% nakladov.
84 v byvalej trase bola narazova sezonna linka, ktora viacmenej ktora 6 mesiacov v roku vozi vzduch. Treba sa nanu pozret tak povediac nestranne...
Reakcia na: Martin Fundárek #92237:
Záleží aj od toho, akú obsaditeľnosť a s akým rozsahom dopravy narábajú pri výpočtoch. Lebo pri výpočte priemernej dotácie sa berie do úvahy celý súbor liniek MHD a určite je rozdiel vo výške dotácie napr. na linku 93 a na linku 79.
Reakcia na: fobust #92235:
"Keď dokončia všetky tie stavby, tak doprava tam nadobro skolabuje, ulica Mlynské Nivy to podľa mňa neznesie, Prievzoská už teraz má čo robiť a to ešte bude Twin City..."

Hehe, už vidím, ako za také dva-tri roky začneš príspevok slovami: "Pre mňa, keď som ešte cestoval do práce, ..." ?
http://bratislava.sme.sk/c/3646538/Linku-do-Hainburgu-nespustili.html
Zaujala ma tam jedna vec: "Prepočty dopravného podniku rátajú s cenou 1,20 eura" To je cca 40 Sk. Podľa Cílka mesto dotuje cenu cestovného priemerne 60 %-ami. Z toho vyplýva, že ak platíme za 30-minútový lístok 18 Sk, skutočná cena prepravy je cca 45 Sk. Ako je to teda? Je navrhovaná cena lístka do Hainburgu dumpingová, alebo Cílek nehovorí pravdu o výške doplácania, alebo si sumu autorka článku poplietla, alebo tomu nerozumiem a je to úplne inak?
Reakcia na: eripmav #92134:
Keďže Ti nikto kompetentnejší zatiaľ nedal úplnú odpoveď, tak skúsim ja:
1. Vlakové súpravy nemusia nevyhnutne brzdiť všetkými nápravami. Kedysi bolo bežné, že vozeň mal obrzdený len jeden podvozok alebo len jednu os z dvoch. Myslím, že dnes sú už všetky naše rušne a osobné vozne plne obrzdené, ale aj tak sa môže stať, že je brzda pre poruchu vypnutá a vozeň nebrzdí.
2. Ak aj je vozidlo plne obrzdené, neznamená to, že brzdiaca váha je rovná hmotnosti vozidla (do pozornosti odporúčam používanie pojmov VÁHA a HMOTNOSŤ). Brzdiaca váha síce od hmotnosti vozidla závisí, ale zohľadňuje aj účinnosť brzdy a režim brzdenia (R+Mg, R, P, G). Brzdiaca váha plne obrzdeného vozidla môže byť vyššia alebo nižšia, než je hmotnosť vozidla. Brzdiace váhy a hmotnosti vozidiel sú napísané na ich boku. (Príklad: laminátka 240 má hmotnosť v službe 84,5 t, br.v. G 32 t, P 52 t.)
3. Myslím, že každé vozidlo nejakú brzdu má, okrem špeciálnych vozidiel (napr. traťovácke vozíky ju asi nemajú).
4. V zásade to tak funguje (keď sa vypustí vzduch z priebežného potrubia) - na tomto princípe funguje záchranná brzda. Ale, ako som spomínal, brzda sa dá vypnúť.
Nie som si istý, ako je to s nákladnými vozòami - či ešte existujú nejaké čiastočne obrzdené, alebo vôbec nebrzdené. Na stránke Carga sú údaje o vozidlách - skús pozrieť, či je tam niečo o brzdách.
Reakcia na: tr3mp #92191:

Pre mňa, ešte keď som cestoval sockou, znamenala dochádzka do práce väčšinou plesnivý, v zime nevykúrený a v lete rozpálený (večer) Ikarus 280 alebo 283, občasne Ikarus 435 alebo Vrakosu, potiažmo Tambus. Nasledoval bariérový presun ošťatým smradľavým podchodom (síce ho na sklonku môjho cestovania sockou vyčistili) na Vrakosu alebo Tambus na linke 70, ktorá si jazdila ako sa jej práve podarilo a cestovný poriadok mal výpovednú hodnotu toaletného papiera. A špičkový interval linky 70 nebol vtedy o nič lepší než ten súčasný. Vo vetri a daždi sa tam veru príjemne nečakalo, vďaka rozibtej zastávkovej búde. Šlapať od Prístavného mosta k Apollu sa dá, len v zime, za dažďa a vetra to už bolo nepríjemné, navyše autá blokovali chodníky, bolo treba kráčať na viacerých úsekoch po ceste a hrozilo vždy ošpliechanie nejakým arogantným prasaťom v IGK. Za ten čas čo som presadlal na IGK sa sitácia v pešej doprave iba zhoršila, čo sledujem pravidelne. Prebieha tam masívna výstavba, všade je prach, bordel a keď naprší tak blato, hluk a smrad z nekonečných kamiónov. Niekedy vidím aký sajrajt nechávajú na ceste, normálne by som ich pokutoval za znečisťovanie verejného priestranstva. Tatrovky sa pekne oblepia bahnom ktoré z nich na ceste odpadáva. Keď dokončia všetky tie stavby, tak doprava tam nadobro skolabuje, ulica Mlynské Nivy to podľa mňa neznesie, Prievzoská už teraz má čo robiť a to ešte bude Twin City...
Reakcia na: 810zssk #92231:
"Vyhrady voci linke mal Postbus nie VOR."

A kto iný mohol mať výhrady, keď nerokovali s nikým iným - kompetentným, teda VOR?
Reakcia na: Peon #92227:
Neviem ani ja. Myslím ale, že časom zanikne možnosť prekladov intervalov liniek 34, 83 a 84. Keď ľudia bývajúci pri novej trase 83 prejdu pri ceste do mesta a späť k nej a bude zaplnená tak, že interval 8 minút bude málo potom už nepôjde robiť preklad 83 a 34, resp. 84. Podľa mňa by kľudne mohla 84 premávať celotýždenne, posilnená o spoje 99. 99 by premávala po Muchovo námestie a 78 by bola predĺžená zo Starého mosta k Dostihovej dráhe a tak by sa zabezpečilo spojenie škôl v jej okolí cez pracovné dni čo bohate postačuje, cez víkendy tam nechodí nikto.
Reakcia na: bwd #92230:
Vyhrady voci linke mal Postbus nie VOR.
Reakcia na: Kami #92229:
"A ucastnikmi konania su aj existujuci dopravcovia. Na slovenskej strane SL, na rakuskej Postbus."

Už nevládzem. Na rakúskej strane zdužuje všetkých východorakúskych dopravcov Verkehrsverbund Ost-Region Ges.m.b.H. a PostBus je len jedna firma z mnohých...
Reakcia na: AAA #92213:
na udelenie licencie je potrebne spravne konanie. A ucastnikmi konania su aj existujuci dopravcovia. Na slovenskej strane SL, na rakuskej Postbus. Ak ti daju zamietave stanovisko, tazko moze byt licencia udelena. Prave preto ze sa nema jednat o klasicku medzinarodnu linku ale o linku prihranicnu ktora sa chce hrdit podobnostou s MHD.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.