Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Taaaak a linka do rakuska uz konecne nemusi cakat na hraniciach ?
http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=5323

to ze zahradnik nieco chce neznamena ze dopravny podnik sluboval linku vedie DPB bolo proti tomu /nemyslim pana Z a K
Na doplnenie diskusie, tu sú autobusové linky prevádzkované Postbusom premávajúce po Burgenlande a Niederösterreichu v blízkosti Bratislavy:
677 Kittsee – Berg – Wolfsthal – Hainburg
678 Kittsee – Berg – Edelstal
679 Neusiedl am See – Parndorf - Neudorf b.Parndorf – Potzneusiedl – Gattendorf – Zurndorf ( - Nickelsdorf) / (Deutsch Jahrndorf – Pama – Kittsee)

A trošku ďalej:
574 Hainburg/Donau - Bad Deutsch Altenburg – Petronell – Wildungsmauer – Regelsbrunn – Scharndorf - Höflein b.Bruck/Leitha – Bruck/Leitha
575 Hainburg/Donau - Bad Deutsch Altenburg – Hundsheim – Prellenkirchen - Deutsch Haslau – Potzneusiedl - Deutsch Haslau – Schönabrunn – Hollern – Rohrau – Gerhaus – Pachfurth – Bruck/Leitha
Reakcia na: hoppusmark01 #92169:
ta linka nebude zbytocne to riesis
Reakcia na: enumaelish #92177:
Z môjho pohľadu nemôžem potvrdiť informáciu, že je to zabijak. Možno sú trochu hlučné pri rýchlejšej jazde, ale to je jediná chybička krásy na tomto vozidle. Inak je to celkom výkonný a pohodlný voz s celkom útulným interiérom.

Na 37 to môže byť zabijak len z jedného dôvodu: Cez rannú a poobedňajšiu špičku sú tieto vozidlá kapacitne nepostačujúce. Dalo by sa to riešiť aj 12-metrovými vozidlami z 3 kolóny, napríklad nejaké Vrakosy.
Zdravím. Som tu new. Videl somnové SORky, niesú nahoršie, neviezol som sa nimi ale vraj na 37 je to zabiják. Potvrdil mi to aj známy čo cestoval z Krematória do Petržky, alebo spolužiačka z Lamača.

Chcel by som pochváliť šoféra na L50, ktorý robil odchod o 19:22 z Auparku 18.12., voz 2825. Na Auparku poradil cestujúcemu ochotne kde si môže kúpiť lístok, ďalej zastavil aj napriek zdatnej tme a zlej viditeľnosti pri Artmedii cestujúcim hoc 10metrov za zastávkou ale zastavil. Na Šafku zas počkal ochotne dobiehajúcich cestujúcich z L4. ?
Inak som zvedavý, ako pekne sa bude nové červené logo DPB vynímať na žlto-zelených SPP vrakosách a soláčoch... ? alebo spravia aj zelenú verziu loga? ?
Reakcia na: hoppusmark01 #92174:
Presne. Preto nechápem, prečo rokujú s jedným článkom z mnohých, ktorých zastrešuje VOR.
Reakcia na: bwd #92172:
Ok, takže hlavné slovo má VOR..
Reakcia na: bwd #92172:
Oprava: "Ak rozhodne VOR, že PostBus do toho, či bude jazdiť bratislavská MHD až do Hainburgu nemá čo hovoriť..."
Reakcia na: hoppusmark01 #92170:
Hranica pôsobnosti VOR je na východe totožná so slovenskou hranicou. Obsluhuje všetku dopravu až do Bergu, či Kittsee. Samozrejme aj Wolfsthalu. Ak rozhodne VOR, že PostBus do toho, či bude jazdiť bratislavská MHD až do Hainburgu, musí sa prispôsobiť. Je to ako ten príklad s kovaříčkem a kovářem.
Reakcia na: hoppusmark01 #92169:
teda aby som to zhrnul, zmyslom celej tej linky by malo byť pokrytie Wolfsthalu a Hainburgu plnohodnotnou MHD Bratislava.. Ak tam má byť iná tarifa, špeciálny lístok, nástup prednými dverami, a neviem čo ešte všetko navyše, nesplní to tento hlavný význam.... A okrem toho za rovnakých podmienok tam už aj tak premávajú Slovak Lines...
Reakcia na: bwd #92168:
ok, možno máš pravdu.. Neviem, kde je presne hranica VOR, či vo Wolfsthale, alebo niekde inde... Ale vychádzal som z toho, že sa neplánuje, aby VOR platil až do BA.. a to by ani nemalo význam..
Ináč keď by už naozaj mala byť tá linka do Wolfsthalu, som za to, aby na nej platili rovnaké podmienky ako v celej MHD v BA.. Pretože ak tá linka má byť súčasťou MHD, a má ju prevádzkovať DPB, majú byť podmienky rovnaké ako v celej BA.. Veď ak niekto pôjde až do Hainburgu, cesta bude dlhšia, a teda bude potrebovať aj cestovný lístok s dlhšou časovou platnosťou... a mali by platiť aj električenky..
Proste nevidím žiaden dôvod, prečo by mal byť nejaký špeciálny cestovný lístok..
Reakcia na: hoppusmark01 #92167:
"VOR s tým nič nemá"

VOR je koordinátor celého dopravného systému. Pokiaľ nebudú rokovať s ním, s PostBus sa nikdy nedohodnú!
Reakcia na: bwd #92166:
ale VOR s tým nič nemá. Tá linka sa predsa nemá zaintegrovať do VOR.. tam ide skôr o licenciu..
"Linak do Wolfsthalu od 21.12.2007 nebude... ... Rokovania s Postbus prebiehajú..."

Možno keby začali rokovať s Verkehrsverbund Ost Region, tak by aj niečo vybavili.
Reakcia na: Ámos #92164:
Jo a vyhladat to musiet v archive na TV BA
Na TV Bratislava je beseda o piatej s Cilekom. Odporucam pozriet, hovori o vselicom. Napr, ze posunutim zaciatku zimnej pohotovosti usetrili 25 milionov ale aj otom, ze DPB dostane menej penazi ako ocakaval, kedze MČ dostanu o 245mil. viac.
AKUTNÍ. KDO CHCE SE MNOU JET DO PLZNĚ NA MHD AŤ SE OZVE +420724952157. MÁM CELODENNÍ LÍSTKY MUSÍ SE PROJET.DO KONCE ROKU 2007.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.