Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ako to tak skúšam počítať, nové električky sú síce dosť veľká investícia, ale keď sa ich cena rozpočíta na cca 30 rokov, už to tak veľa nie je.. čiže ak by mesto zobralo úver napríklad na nákup 50 nových nízkopodlažných električiek (každá napr. 60 mil.Sk), celková cena by bola 3 mld.Sk, čo je pri dobe splácania 30 rokov 100 mil.Sk ročne.. a to zas až tak veľa nie je..
Reakcia na: Ámos #91685:
Z môjho pohľadu cestujúceho sa mi zdá pohodlnejšia jazda v 7085, ako v 7101-06. Ale rešpektujem tvoj názor.
Reakcia na: Ámos #91684:
Bohužiaľ som z východu... ale po istej akcii mi akosi pomaly dochádza ? ?
Reakcia na: Solider #91683:
ja stym nejazdim ako vodic, to neviem posudit, ale ako cestujuci sa radsej odveziem 7101-06 ako 7085.
Reakcia na: Solider #91676:
jooj, ved si to tam prestuduj na tej stranke cele. Robia sa z 2xT3, z jednej K2 alebo z dvoch uplne novych skrin + dosadenim stredneho clanku. (co si ty z vychodu?)
Reakcia na: Ámos #91679:
Však jasné, ja som to pochopil a plne s tebou súhlasím. 7101 - 7106 sú ale podľa mňa horšie, ako 7085.
Reakcia na: Solider #91678:
A kde Amos pisal ze K2S je lepsia volba?
Reakcia na: Solider #91678:

Hlavne je to prínos pre imidž dopravcu. Veľa muziky za málo peňazí a tých teda naozaj nemáme veľa.
Reakcia na: drink #91677:
Koho zaujíma ULF? Si myslíš, že rádoví cestujúci sú šotouši? V rámci BA to pre nich nové vozidlá SÚ!
Reakcia na: Solider #91678:
ja som porovnaval len nase dva typy modernizacie kacic. K2S a K2G
Reakcia na: Ámos #91675:
K2S pre cestujúceho nie lepšia voľba, pretože K3R má viac miest nielen na sedenie, ale aj na státie, má nízkopodlažný článok - ale aj tak staré babky budú stále nastupovať cez predné dvere a nadávať...
Reakcia na: Ámos #91675:
"Pre cestujuceho K2S je nova elektricka" - pre cestujúceho, ktorý sa nikdy neviezol napr. v ULFe, a takých bude čoraz menej.
Reakcia na: Ámos #91674:
Hééj? Tak plzenské K3R sú z dvoch tétrojek ?
Reakcia na: drink #91672:
KT3UA nie je investicia na 40 rokov ak ju robis zo starych vozov. Vtedy je to na 15 rokov. S novym celickom je to akceptovatelne si myslim.
Pre cestujuceho K2S je nova elektricka a K2G premalovana stara elektricka.
Reakcia na: Ámos #91670:
K3R sa robí iba z 2x T3 pokiaľ mi moje informácie siahajú.
Reakcia na: Ámos #91657:

- Investície do ciest - myslel som niektoré rozširovania ciest v centre, prípadne niektoré semafóry (navrhnuté tak, aby to stálo čo najviac)

- Zdá sa mi, že SL má dosť autobusov (a peňazí), a Bratislavská župa by mala tiež prispievať na dopravu v Bratislave

- s tými autobusmi to bola trochu provokácia, ale možno nepotrebujeme mať v roku 2011 80% autobusov v dobe životnosti, ale stačí 70%, ak bude dobrá údržba

Aj mne sa KT3UA celkom páči, ale opakujem, nie je to dobrá investícia na 40 rokov ❗ ❗ ❗
Reakcia na: Ámos #91670:
Tiez pravda.
Reakcia na: 810zssk #91666:
modernizaciou 2xT3 na KT3 ziskas o cosi viac priestoru ktory sa teraz nevyuziva (kabina vodica B-vozu plus priestor medzi vozmi) a nizkopodlaznost v strednom clanku. Takisto atakovanie C clankov vandalmi by bolo podla mna mensie ako sucasnosti B vozov.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/f/f4/Moscow_metro.png

v moskve mame zastavku v Metre 🙂

Linka 10 predposledna zastavka "Bratislavskaja" 😛

ta siet metra je hustejsia pomaly ako cela siet naesj MHD ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.