Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Martin Fundárek #91321:
to maš pravdu vykazuju stratu ktoru ale štat vykrije čo pri skolach nie a navyse polovicka uradnikov je tam uplne zbytocna ❗
Reakcia na: Sati #91323:
No je mi jasné, že priamo nemá EU s MHD nič spoločné ale skôr som mal na mysli aby vyvýjala aktivitu v oblasti zladenia začiatkov vyučovania s dopravnými možnosťami. Takisto som nepostrehol žiaden oficiálny protest z vedenia EU nato, že im chcú presmerovať L84 a zaviesť L184 atď. ?
Reakcia na: Sati #91323:
Lenže tie nechodia každých 10, resp. 15 minút celodenne.
Reakcia na: Sati #91319:
Som napísal, že to nemá byť linka expresná, už len preto, lebo slúži aj obyvateľom Petržalky. A ak má existovať linka stojaca len na zastávkach, ktoré vyhovujú študentom EU, tak nech sa preradí do radu liniek 37x so všetkým, čo k tomu patrí. ?
Reakcia na: Puki #91322:
? a čo ma EU spolocne z MHD? sak to je len skola tak potom nech sa zrusia aj skolske spoje to je to iste a do tych okrem decek nikoho nepustia ani baletakov ❗
Reakcia na: Sati #91319:
Lenže EU neplatí ani dane z pozemkov narozdiel od tých obchodov, ktoré produkujú zisk ? Okrem toho, sa zaviedlo spoplatnenie externého štúdia, ktoré EU nevyberá. A máš pocit, žeby EU vyvýjala akúkoľvek snahu o zlepšenie situácie v MHD pri ich linkách?
Reakcia na: Sati #91319:
Úrad tiež nevykazuje zisk, skôr svinskú stratu na náš účet ?
Reakcia na: Martin Fundárek #91316:
"a 3. zastávka vlakov"
..., takže aby som sa dostal k vlakom, bude treba fárať pod zem ako baník ... a s takým nosným systémom mi môžu vyskočiť a pohojdať sa.
Reakcia na: AAA #91303:
A prečo by to nemala byť linka pre EU a prečo by si to mala platit potom nech si platia hypermarkety linky ktore tam chodia a dochodci zdrzuju nastup a vystup a potom by som v ranej spicke zrusil na 78 zastavku solivarska sak po tu zastavku je naspikovana a tam to vsetko vystupi nech si aj urad ci co je tam plati svoj bus pre zamestnacov ❗ Ako EU nieje podnik ci obchod ktory vykazuje zisk narozdiel od spominanych institucii a obhodov ❗
Reakcia na: 810zssk #91304:
Lenže zmenou trasy L 83 v roku 2005 už je jej účel aj v spojení Ovsište - CMO aj pre obyvateľov Ovsišťa. A povedz jeden dôvod, pre ktorý má byť linka 84 expresná.
Re #91307 Zvero: Proti tomu, že jeden spoj zo zdovjeného odchodu bude expresný nič nemám.
Reakcia na: 810zssk #91251:
No, ja by som z toho za určitých okolností videl ako užitočné leda tie dva Ikarusy z 1995. A to vtedy, ak by boli prevádzkyschopné alebo bez väčších problémov sprevádzkovateľné a ak by mali adekvátnu cenu (= blízku šrotovej). Inak nevidím nijaký prínos v šestnásťročných a starších vozidlách.
Reakcia na: kecho #91290:

"Zastávka Slovany ... bude mať dve bočné nástupiská na najnižšom podlaží"
"Zastávka ... poskytne aj priestory na parkovanie v hromadnej garáži v podzemí pod stanicou"
"V priestore nad stanicou je ... naplánovaný park"
??? Buď je to totálna kravina, alebo tým myslia, že 1. podzemné podlažie bude "stanica", 2. garáže a 3. zastávka vlakov, z čoho vychádza najmenej 20 promilové stúpanie na Predmestie.

"v tesnej blízkosti ulíc Karadžičova, Mlynské nivy a Dostojevského rad, asi 50 až 200 metrov od zastávok autobusov v smere do Lamača" ?
Reakcia na: 810zssk #91313:
Xixi a čo DPB a prečíslovania kôli techničákom a pod.. ❓ Výkena 2108 a 2141 a iné. ☺
Ale tam neprerážali výrobné čísla ?
Reakcia na: 810zssk #91313:
to chce tiez davku inteligencie dat ako ilustracne foto mestsky klbovy ikarus, ked rec je o starej kratkej medzimestkej karose 😃
Reakcia na: Zvero #91310:
Ale ja nemam pocit ze by 83 bola menej spolahliva ako 84... Skor naopak, ja ako cestujuci snou ratam viac, lebo je k mani aj cez vikendy a obsluhuje vacsie uzemie.
Pre prehladnost linkoveho vedenia a jeho kvalitu by malo platit menej liniek s hustejsim intervalom.
Reakcia na: S499.1023 #91309:
V takom pripade sa ospravedlnujem za mylnu informaciu.
Reakcia na: Ámos #91308:
Vidis, to som si ani neuvedomil, ze kvoli tej stavbe je blokovany 1 pruh aj ked tu konstrukciu mam vrytu v pamati.

A na margo fuzie: ak by 83 v tom pripade dostala konecne 4.DP. Aj tak dlhe linky fuj 🙂 mam voci nim odpor cim dlhsia linka tym viac sa na to neda spolahnut.

a k tomu posilneniu linky 83 o vykony 34 a 84 to nie je zly napad ale 84 zacina az od hrobonovej a jej vykony by v pripade presunu do 83 si ako riesil?
Reakcia na: 810zssk #91304:
Ani "došuchtanie sa" na žst. Preßburg-Engerau. Okamihom prekročenia tarifného bodu Kittsee Gr. sa prevádzkovateľom dopravy stáva Zločinecká Spoločnosť Calatori.
Reakcia na: AAA #91303:
presne tak. dokonca ani chodenie na bulikovu nepovazujem za nic hrozne... MHD sa robi predovsetkym pre Bratislavcanov (Uz cakam na Igorkove vypady ? )
A do buducej 184 by som zaviedol stalu pritomnost revizorov.

Re #91306 Zvero: Zdrzanie na Hodzovom je stale sposobene stale nedokoncenou stavbou Astoria Palace (som zvedavy kolko im bude trvat prestvba predstanicneho... 10 - 12 rokov?!)
Po dokonceni a uvolneni pruhu by to uz malo byt lepsie...
Aj tak si myslim, ze spojenim 84 a 34 by sa pomohlo 83 a relacii Dubravka - Petrzalka cez centrum. Usetrili by sa aj vzkm aj vozidla.

Alebo stym co Mike nacrtol, zrusit 84 a 34, jej vykony dat 83 cim by zvnikla linka 4/7,5/5 a miesto k Technopolu ju dat cez nam. Hraniciarov - Lachovu - Bulikovu - Ovsiste. A k Technopolu prehodit 96 kde existuje aspon nejake zazemie pre vodicov.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.