Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
http://www.dpb.sk/predajne/predajne.htm#VYMÁHANIE
mimochodom, keď je záväzné, že ako dĺžka času cestovania sa posudzuje údaj na grafikone, chcem sa spýtať na nasledovný príklad a či platí právo dojazdu (podobne ako v pásmach a kde je to určené) do prvej zastávky nasledujúcej po vypršaní časovej platnosti lístka. A ak nie, čo robiť? ?
Príklad: 68 ide z Krížnej po Bulíkovu t.j. 11 minút, pričom po predchádzajúcu zastávku, kde sa dá opustič vozidlo (Apollo) to je 8 minút. Na Krížnej si cvaknem 10-minútový lístok. V prípade, že naň bez pokuty nemôžem dojazdiť až do Petržalky, kde si mám potom označiť druhý 10-minútový lístok? Žeby som mal na hodinkách stopovať dve minúty po tom, ako bus opustí Apollo? ? ? Odpovede typu - kúp si električenku alebo polhodinový nie sú riešenie tohto prípadu ?
Reakcia na: fobust #91146:

tak tak.. tiez mam par prikladov...
DNV-PriFUK (cez dubravku) 11 minut
DNV-Vychodne (cez mesto) 25 minut
DNV Vychodne (cez D2/D1) 20 minut
a napr
DNV-Avion (cez D2/D1) do 17 minut (sockou by som tam snad ani nedosiel)...

taketo super casy MHD nemam NIKAM...
+ vo vykurenom auticku, pocuvat CD alebo radio a pohodlne sediet a vychutnavat jazdu.. je prijemnesie ako stat a drzat sa vymrznuteho madla...
a vklude si aj v zapche postojim... lepsie v zpache v aute ako v atuobuse 😛
Reakcia na: Zvero #91135:

Trasa DNV - Apollo BC sa sá ráno stihnúť za polovic, t.j. 25 minút, mám to overené. Keby aj cesta sockou trvala 25 minút, tak mačkať sa v nevykúrenom narvatom plesnivom šerbli nepotrebujem.
Reakcia na: Ike #91144:
vsak ja tomu rozumiem, ale vysledok je ten, ze sankcia je nizsia a vymozitelnost este nizsia - lebo nemozu ani nasadit papucu alebo odtiahnut to! v ramci udrzby travnika by mali mat zo zakona moznost to zobrat buldozerom... ale sucasny stav je zaparkovat na chodniku a ked tam pritom nebude stat policajt tak ani nikto nikdy pokutu nedostane, a ked tak nizsiu...
Reakcia na: eripmav #91142:
nemoze to byt dopravny priestupok... neni to pozemna komunikacia... je to priestupok poriadkovy a to je v kompetencii mestskej policie...
Reakcia na: Ike #91141:

a preplatili mu to? ?
co viem zarucene je, ze auto parkujuce na travniku nepacha priestupok proti zakonu o premavke na pozemnych komunikaciach, lebo travnik nie je predsa pozemna komunikacia ? to mam overene u policajtov, a aj to dava zmysel... co neda zmysel je ze preto tomu autu nemozu dat ani papucu, nie to este ho odtiahnut, priestupok sice pacha - ale len proti VZN mestskej casti (ak mestska cast vydala VZN zakazujuce parkovat na mestskej zeleni) - a pokutu je samozrejme maximalne 1000 korun, a nie je ani dopravnym priestupkom pre vodica... ono je sice logicke ze by to nemal byt dopravny priestupok ked niekto parkuje na travniku, ale sankcia by mala byt vyrazne vyssia, nie nizsia az ziadna (kedze bez papuce a bez odtahu sa na to nakoniec policajti aj tak radsej vykaslu...) napriklad take zosrotovanie buldozerom by som privital - vsetkych co nicia travniky ☠
Reakcia na: Zvero #91137:
parkovat na chodniku (zial!!!) nie je zakazane. Len sa uvazuje ze by sa KONECNE parkovat na chodniku zakazalo v novom zakone, okrem vyznacenych miest. Ina situacia je v starom meste kde plati zona zakaz parkovanie s dodatko "okrem vyznacenych miest" - teda ako by tam vsade bola znacka zakaz parkovat... sucasna definicia co sa tyka chodnika je taka ze tam ma byt "dost miesta" na prechod chodcov... co si napriklad mestska policia vylozi ako 1,5m ale s tym asi moc neuspeje na sude, samozrejme zalezi od toho - ktoreho pripadu, lebo u nas pre jedneho sudcu moze byt dost 2metre, pre ineho 0,5m (najma podla toho koho sudia samozrejme, a kto koho pozna...) a ziadne precedensne pravo tu nemama (tiez zial...). A dalsi problem je ze ci znacka zakaz parkovania "okrem vyznacenych miest"plati aj pre chodniky, lebo u nas tym ze na chodniku parkovat je povolene vznika uplne dementna situacia - ci mozno upravit dopravnu situaciu na chodniku znackami - na co by mohol mat pravnik a zial aj sudca nazor, ze nie, ze znacky platia predsa len na ceste, nie na chodniku a inom mieste mimo cesty (na travniku, na namesti...). Proste treba totalnu zmenu zakonov kde sa jasne povie ze parkovat mozes len v presne vymenovanych pripadoch a inak si mozes rozbite auto hladat na odtahovisku - na vlastne naklady a na vlastnu zodpovednost za rozbitie vsetko surovo a bezohladne odtahovat - aj z nepristupnych miest za cenu rozbitia auta alebo inych aut - vsak kto porusuje zakon zaplati!
Reakcia na: 810zssk #91111:
Naaadherne foto! 🙂
Mimochodom, neviete mi poradit, kam by som mal napisat alebo zavolat a oznamit nech dojdu spravne zosuladit semafory na Lamacskej ceste? Je to fakt frustrujuce ak autobus zastavi pri zaluhoch, potom pri dialnicnom vyjazde, potom hore na krizovatke na kopci (vsetko na starej Lamacskej), potom pri Tescu....? Diky...
Reakcia na: fobust #91131:
Plny suhlas. Mimochodom, stat na chodniku je zakazane. To, ze ak zostane volnych na chodniku 1,5 metra, nedostanete papucu, je len dobra vola mestskej policie. Na ich pracu by som urcite velmi rad vyclenil peniaze 🙂
Reakcia na: AAA #91125:
reštriktívna cesta? take u nas neexistuje...

keby som videl snahu o zatraktivnenie MHD a jej preferenciu... no tu na MHD kazdy kasle a k tomu sa kasle aj na IAD...

keby boli prestupne uzly, kvalitne vozdila, sluzby, poriadok, slusny interval, nerobi mi problem nechat auto doma...

lenze: dojde mi stara hrca, v zime ani nedojde... je tam zima ze sa tam neda drzat madiel... v lete teplo a krasne parfemy sociek je tam citit... dohrmoce na patronku kde chcem prestupit, no zial mentalita vacsiny vodicov nedospela do stadia kedy ich napadne ze z tej 21ky do 30ky by aj nejaky cestujuci radi prestupili... ?
a k tomu vsetkemu si mam este doplacat za cestovanie v noci... mozem ICH OKASLAT...
nevidim ziadnu snahu zatraktivnovat MHD, tak ked uz na nu kaslu, mohli by aspon dostatocne zabezpecit IAD...

nasa MHD nema voci IAD ziadnu vyhodu... ziadnu
Reakcia na: Andy #91130:
No ja teda neviem. Ja odkedy jazdim MHD, som spokojnejsi. Mam jazdenie rad, ale to co robia nasi niektori vodici ma proste niekedy stoji zbytocne nervy (ja som nebol iny). Najma kvoli tomu parkovaniu v oblasti Mileticova-Ruzova Dolina a tankodrom pri BC apollo. Cestujem 50 minut (vratane odchodu, cakania na vytah, prichodu do prace a sadnutie si za stol), autom by to bolo menej ale cez petrzalku a pristavak (apollo) je to nachylne na zapchy a zase cez patronku, brniansku, predstanicne namestie je dobre riesena preferencia a ako vodic auta by som musel cakat s ostatnymi.
Reakcia na: Sommelier #91095:
Stále (jar 2006) tieto, lebo len tieto majú tie vodiace kolieska. Miestny Verkehrsbetrieb sa asi ešte neodhodlal objednať kolieska na Citará ? .
Reakcia na: ba1031 #91100:
Lamac? ktorym smerom neprejazdny? dialnica alebo stara cesta? Nevsimol som si nic...
Reakcia na: ivanbuto #91122:

U nás by bohate stačilo, keby ľudia parkovali tam kde je to vyznačené, alebo tam kde sa to dá bez obmedzovania ostatných účastníkov cestnej premávky (napr. pri krajnici podľa vyhlášky). Lenže to by nesmeli byť tupci lenivý prejsť si pár desiatok metrov peši. Dnes som znovu zaparkoval na Súkenníckej pri krajnici. Pri príjazde autom boli všetky normálne miesta obsadené. Stavím sa s tebou, že keby som teraz išiel von pozrieť si situáciu, tak rôzni "majstri parkovania" zaiste objavili aspoň 20 miest, ktoré som ja asi prehliadol. Treba ich odtiahnúť. Surovo odtiahnúť. Tvoria prekážku, obmedzujú ostatných (parkujú dokonca aj v kruhovom objazde, na prechodoch, tak že blokujú ostatných).
Reakcia na: ivanbuto #91122:
Nie sme nútení používať auto, ale ak ho použijeme, šetríme niekoľko hodín času týždenne. A tých nervov koľko ušetríme.. Ja odkedy chodím prevažne autom, som oveľa spokojnejší, kľudnejší. Síce ma občas niekto v premávke naserie, ale keď som chodil len MHD, tak som bol nasratý v podstate po celý čas cestovania. Či už kvôli nespoľahlivosti MHD alebo kvôli tým rôznym potkanom cestujúcim z Vrakune, narkomanom z Hraničnej atď. A ten čas cestovania bol navyše asi o 200% dlhší ako teraz v tom aute. Keď sa začnete oháňať zápchami, tak tie ma ani moc nezaujímajú, pretože aj tak väčšinou cestujem mimo špičky a ani v špičke to nie je také hrozné. Skôr to parkovanie je problém, ale vždy sa nejak v rámci možností dá vyriešiť, osobne našťastie nepatrím k tým, čo potrebujú parkovať 10 metrov od cieľa. Tých niekoľko tisíc mesačne za prevádzku auta stojí, lebo peniaze sa dajú získať, ale stratené nervy v MHD výrazne kazia život.
Reakcia na: ivanbuto #91113:

Mená nepoznám, ale takí samozvaní "ekológovia" odmietali električku a požadovali aj tak metro, v márnej predstave, že metro by išlo v Petržalke pod tým pásom zelene, kde chodia venčiť psov. Bolo to na jednom verejnom prerokovávaní. Im vôbec nešlo o nejakú ekológiu, ale o to že chcú mať METRO. Pýtam sa, kde boli naozajstní ekológovia, aby im vysvetlili rozidel medzi električkou a naftovým autobusom? Nie z dopravného, ale enviromentálneho hľadiska. Oni tam idú bojovať proti tramvaji kvôli nejakej vydre, ktorá údajne žije v mieste plánovanej trasy električky, pričom posledný exemplár aj tak skapal pred 20 rokmi, možno ich pár ostalo v Lužných lesoch. To teraz kvôli nejakému tchoru budeme ďalej zasmradzovať ovzdušie aromatickými uhľovodíkmi, tonami CO2, sadzami a jedmi, rovnako obrusovať penumatiky ktoré uvoľňujú karciogénne látky pri obotrebovávaní. Vieš že pneumatiky sa na autobusoch menia aj každé dva mesiace?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.