Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
tak som si pozrel fotky z tej dnesnej ,,akcie,, na nam. SNP..ake nechutne divadielko..co viac sa da napisat k tej tragedii? Vozime sa v hnilych vozidlach vsetkych trakcii, riedia sa intervaly, zdrazenie nocnych spojov sa prezentuje ako uspech nocnej dopravy v BA a pritom sa tu robi velkolepe divadlo so zopar novymi vozidlami, ktore toto mesto potrebovalo aj tak najmenej...tesim sa na najblizsie volby, kde sa posle (dufam ze uz konecne) do vecnych lovist cela tato BA skorumpovana mafia...Durkovskeho, ,,Schindlera,, a celu cvargu nevynimajuc.
Reakcia na: Ámos #90698:
Nemýliš si pylón s pilierom? Pylón má Most SNP.
Reakcia na: fobust #90696:
A kam by, prosímťa, tá tramvaj na jednej aj druhej strane mosta viedla???
Reakcia na: fobust #90672:
DOPRAVCU!
Reakcia na: Zvero #90665:
Pretože dva 9,5 m autobusy = jeden 18 m trolejbus.
Reakcia na: fobust #90656:
OOOO: JEDNA taká prevádzka na 1000 V BOLA v Lugane vo Švajčiarsku ? . V londýnskom metre je napájanie dvoj-, troj aj štvorkoľajnicové. Bludné prúdy samozrejme vznikajú, keďže to nie je závislé na tom, či je koľajnica súčasne aj nosná alebo nie.
Reakcia na: Zvero #90653:
Voltmetre v električkách ukazujú 26,4 V (bez toho kilo...), čo je napätie palubnej siete. Napájacie napätie električiek aj trolejbusov je v Bratislave nominálne 600 V.
Reakcia na: Zvero #90650:
Torlejbus NIE JE strašne drahý, trolejbus je o nejakých 20% drahší ako autobus. Na NORMÁLNOM vedení (vylučuje sa s existenciou pp. Vodnáka, Paru, Haluzu) nemusí brzdiť pred žiadnymi križovatkami a výhybkami. NIEKTORÉ vozidlá Euro 5 majú NIEKTORÉ emisie nižšie ako obskúrny prestavaný CNG autobus. Pre CNG bus nie je problém plniť Euro 5 ani EEV, okrem toho emisie CNG voza neobsahujú polietavé častice - sadze, ktoré sú u dieselových motorov najväčší problém.
Reakcia na: richardhudec #90709:
btw to tu malo fungovat uz davno... a este davnejsie dobijanie elektriceniek cez net
Reakcia na: richardhudec #90709:
a na nocak bude treba MMSku nad 444kB, nie? ?
Reakcia na: S499.1023 #90708:
o ktore vozidlo sa jednalo? kedy sa to vlastne stalo?

bola to vina sofera, nie?
Reakcia na: m@rtin #90707:
dnes to akurat zahradnik vysvetloval kadnarovi a durkovskemu:D znali tak nadseno, ze by to mozno aj chceli zaviest a ze nad tym vazne pouvazuju...
Reakcia na: Papyr #90646:
Ešte je potrebné podotknúť, že k tej nehode nedošlo primárne kvôli kríženiu železnica x trolejbus, ke%dže trolejbusu vypadli zberače PRED priecestím pri obchádzaní vrchárskej vežky. Keby mu totiž vypadli NA krížení so železničným drôtom, trolejbus by zastavil až ZA priecestím.
Reakcia na: eripmav #90631:
Odober sa do Švajčiarska do firmy Kummler+Matter a vysvetli im, že sú hlupáci, lebo také kríženie, čo oni už 50 rokov vyrábajú, nemôže fungovať ? ? ? . Je zaujímav, že projektuješ všelijaké odpájanie a pripájanie vagónov počas jazdy a spochybňuješ existenciu fungujúcej veci.
Reakcia na: fobust #90627:
Omnoho menej, ako adekvátne výkonná mašina na menejcennej makarónskej sústave 3 kV ? .
Reakcia na: stevo #90625:
Izoluje sa na napätie, nie na prúd.
Reakcia na: eripmav #90619:
Óóó, a keď mu vypadnú na neelektrizovanom priecestí, tak je v tom aký rozdiel?
Reakcia na: eripmav #90617:
Pozri, nerieš veci už dávno vyriešené. Funguje to v Rakúsku, vo Švajčiarsku, v Nemecku som išiel cez úrovňové kríženie ELEKTRIČKA x elektrizovaná železnica, máme to doknca aj na SK v Prešove, prečo by to nemohlo fungovať? Samozrejme, že 25 kV má svoje izolačné vzdialenosti a tie sú dodržané.
Tak malé autá (okrem generácie Uno/Tipo) za makaróni vždy vedeli a do Punťa by som kľudne šiel. Pre Teba by porovnateľne so Sparkom stačila aj Panda. Ja teraz intenzívne uvažujem nad šetrením na Nuova Cinquecento, bo sa mi to veľmo páči. Len neviem, je to síce malé auto, ale 1,3 JTD sa mi zdá byť malé. Ale čo, budem na tom jazdiť po meste a na mimomesto si nechám Fóbiu.
Kia P94anto sa hnusí asi každému ale mal si možnosť zvoliť aj Hnojdaj Géc a ten je celkom dobrý, mal som to požičané na dovolenke. Aj Sopel Muftího Korzička je dobrý...
Mne sa zase hnusí celé Daewoo ako značka aj keď to premenovali na Chevrolet ? .

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.