Myslel som to tak, že strojársky priemysel zamestnával tisíce ľudí a prispieval k dobrým makroekonomickým výsledkom ČSR, ale bohužial nerozvíjal sa v potrebnej miere a preto aj napr. Karosa 20 rokov vyrábala rovnaké autobusy len s kozmetickými zmenami.
tr3mp
Ad "Ved tolko problemov s dopravou napr. v petrzalke pochadza len z toho, ze nejaka cervena hlava ukazala prstom na mapu za Dunaj - tu bude noclaharen" - lenze nejaka cervena hlava aj ukazala na Petrzalku tu budu pracovne prilezitosti: priemysel (oblast Matadorky, Kopcianskej a Janikovho dvora), sluzby (Cely koridor metra) a metro + trolejbusy = komplexne mesto, nie len noclaharen. Byty (=noclaharne) sa budovali najma preto, ze ich bolo najviac treba (populacna explozia). Pracovne prilezitosti boli zatial aj v centre, tak vznikali problemy s dopravou (ktore su ale typicke aj pre kapitalizmus).