Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: fobust #90630:
Ak sa zadrátuje Patrónke obojsmerne, bude 49 plne pod drátmi a na 41 by sa vzhľadom na tú kopcovitosť hodil t-bus. Okrem toho ak vybuduješ trať Pražská - Hroboňova môžeš tade viesť dojazdy.
Re #90634 Ámos: Ak zatrolejuješ 31+39 a 32 máš pod drátmi úsek nábrežie - Patrónka.
Reakcia na: Mike #90638:
http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=48.160711,17.183964&spn=0.002584,0.005021&t=k&z=18&om=1

ahaaa... takze to pripajanie zjazdu z D1ky a davanie prednosti cesty "do nikadial" hned zacina davat zmysel... ?
Reakcia na: Ámos #90637:
To je priam hamletovská otázka na zamyslenie ? ? Keby náš DP nebol moc hrdý nakupovať ojazdené vozy, české mestá vyraďujú, teda odpredávajú na východ Kĺbové B741, ktoré su oproti našim 1311, 1316, 2300, 2307 a 2312 ako nové ?
Reakcia na: Ámos #90618:
To priecestie sa má zrušiť, Ivanska zaslepiť. Tak je to aj v územnom pláne, a prvý krok z toho, teda napojenie Vrakunskej niekde okolo Darexu na predĺženú Galvaniho (ako je podjazd pod D1), nadjazdom, (alebo dočasne aj úrovňovým krížením) trate 131 už GIB projektuje.
Reakcia na: Mike #90636:
A kde ich vziat????
Reakcia na: Ámos #90611:
Andy vraví dať tam kĺbaky, pri nezmenenej kapacite stačí redší interval, menej vozov a vodičov. Stačil by potom namiesto 4 minutoveho 6 minutovy, alebo 6-7-7 ? (taký poznajú v Brne, tiež to vychádza rovnako po hodinách.
Reakcia na: Ámos #90634:

Linka 30 možno nie, ale 63ka by sa šikla. Takže Lamač ako taký áno, linka 30 je na zváženie.
Reakcia na: AAA #90629:
30?!?!? Ved ten vobec nejd pod dratmi. Okrem na patronke aj to len smer Lamac.

Re #90628 fobust: asi to bude ono... ?
Reakcia na: eripmav #90631:

Nie, tá trať je elektrifikovaná 3000 V js. V prešovskej sekcii nájdeš aj pekné fotky.
Reakcia na: eripmav #90631:
na to je zariadenie na vedeni... teda myslim... vychadzam z toho ako funguje krizovanie elinaXtrofel
Reakcia na: Ike #90622:
Re #90622 Ike: takze ide o krizovanie NEelektrifikovanej zeleznicnej trate a trolejbusu, co je ina vec... uz som sa zlakol ze ked povazujem krizovanie trolejbusu a napajania zeleznice za uplne nerealne, tak som neni normalny ? k tomu asi maju co povedat zeleznice... a neviem aka ja ta trat v Presove frekventovana a co tam vlastne chodi, ale tu si to naozaj neviem predstavit, ak som to dobre pochopil vlakova lokomotiva musi dat zberac do polohy dole pred priecestim a ist na zotrvacnost...
Reakcia na: AAA #90629:

41 a 49 by mohli predražiť prevádzku, nakoľko sa mi ich kapacita nevidí dostatočne vysoká na to aby sa drôtovali. S linkou 30 súhlasím, do Lamača trolejbusy už projektované boli. Osobne by som strelil lukratávne pozemky pod vozovňou Hroboňova cez medzinárodnú verejnú súťaž s tým, že investor by v Lamači vybudoval NOVÚ trolejbusovú vozovňu pre 99 kĺbových trolejbusov. ? Keby tam už vozovňa bola, tak by tam mesto MUSELO dotiahnúť tých pár km drôtu. Ďalej treba vziať v úvahu potenciál územia Rázsochy, kde sa dá predpokladať v budúcnosti výstavba. Vzhľadom na kopcovitosť tohoto terénu by trolejbus v Lamači bol dobrou investíciou, nakoľko sa trasa dotýka spomenutej lokality.
Reakcia na: fobust #90623:
Ja by som rád videl pod drátmi ešte aj 41, 49 a možno raz aj 30.
Reakcia na: Ámos #90626:

Skôr by som povedal že EU peniaze sú pod väčším dohľadom, kdežto "mestské" sa môžu lepšie "dohodiť kamošom"....
Reakcia na: stevo #90625:

Koľko? Toľko koľko si mašina cucne. Skús sa spýtať našej rýchlikovej laminátky, ktoľko ampérov si pri rozjazde ľúbi dať. ?
Reakcia na: fobust #90623:
? nezabudaj si v Bratislave. Oni by mohli cerpat aj na reko stareho mostu a mesto sa tvari ako keby malo penazi habadej.
Reakcia na: fobust #90624:
25 kV a 50 Hz mas aj doma v CRT televizore.
radsej napis kolko Amprerov.
Reakcia na: eripmav #90620:

V Bratislave ide železnica na 25kV, 50 Hz, v Prešove je 3000 V jednosmerných. Izolácie sú úplne odlišné.
Reakcia na: Ámos #90616:

Keby len 61 a 32. Rovnako aj 31, 39. Ak je to s tým čerpaním financií od EU pravda, tak by malo mesto všetko pre to spraviť. A vôbec, ale vôbec by mi nevadilo keby v BA boli aj trojčlánkové trolejbusy Hess. Myslím že ich kapacita by sa zaiste využila. Na 201 si ich viem živo predstaviť, rovnako aj na 39. Nemyslím si že by mali nejaké extra problémy s vytáčaním zákrut oproti 18 metrovým "klasickým" kĺbakom.
Reakcia na: eripmav #90620:
hm, to krizovanie je riesene tak ze trolejbusova trat je neprerusena a vlakova je dlho izolovana a pred krizovanim je tam akoby "skokansky mostik" cize... ten vlak tam ide bez prudu

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.