sorry za OT ale mal by som otazocku, nevie niekto o vozidlach vnutropodnikovej prepravy v slovnafte? ake vozy tam jazdia resp. jazdili, lebo viem ze kedysi tam jazdili ikarusy 280 a neviem sa dopatrat k ich osudu. dakujem
Neznie to zle, z mojho pohladu je to dobre. Ovsem uz som tu cital aj nesuhlasy. Tazko povedat. Netrufam si uz do toho viac hovorit, nie som odbornik na Trnavku
Existuje tam jedenast rokov. Interval trolejbusov je okolo 5 minut v kazdom smere a jazdi tam asi 20-25 parov vlakov za den. Za celu tuto dobu doslo k jednej zavaznej nehode.
No kľudne mohli, keď tam nasadíš 24m vozidlá, nebudem proti, akurát na 201 by to asi na Miletičku nevytočili... Však ja hovorím o tom, že interval 4 min. je zbytočný, podobne ako 6 min., a keď na 4 min. intervale jazdí sólo a zároveň je niekoľko vozidiel denne nevypravených kvôli nedostatku vodičov, niečo nie je v poriadku.
tak to je uz hardcore... myslel som ze ta Galvaniho sa hned priecestim napoji na Vrakunsku... ta Vrakunska je v tom mieste dokonca tak zahnuta akoby sa tam s niecim planovalo... este som tam niekde videl tu cestu co ide za Hornbachom... ale az poza Letisko? tam este treba aj cez Maly Dunaj premostenie
JJ to je ono. A ÚP zakotvil ešte väčšie sci-fi. Tá Galvaniho má pokračovať ďalej po tej strane trate 131, a má sa poza Letištné dráhy napojiť na cestu na Most pri Blave, za Ráztočnou ?
Ak sa zadrátuje Patrónke obojsmerne, bude 49 plne pod drátmi a na 41 by sa vzhľadom na tú kopcovitosť hodil t-bus. Okrem toho ak vybuduješ trať Pražská - Hroboňova môžeš tade viesť dojazdy.
Re #90634 Ámos: Ak zatrolejuješ 31+39 a 32 máš pod drátmi úsek nábrežie - Patrónka.
To je priam hamletovská otázka na zamyslenie ? ? Keby náš DP nebol moc hrdý nakupovať ojazdené vozy, české mestá vyraďujú, teda odpredávajú na východ Kĺbové B741, ktoré su oproti našim 1311, 1316, 2300, 2307 a 2312 ako nové ?
To priecestie sa má zrušiť, Ivanska zaslepiť. Tak je to aj v územnom pláne, a prvý krok z toho, teda napojenie Vrakunskej niekde okolo Darexu na predĺženú Galvaniho (ako je podjazd pod D1), nadjazdom, (alebo dočasne aj úrovňovým krížením) trate 131 už GIB projektuje.
Andy vraví dať tam kĺbaky, pri nezmenenej kapacite stačí redší interval, menej vozov a vodičov. Stačil by potom namiesto 4 minutoveho 6 minutovy, alebo 6-7-7 ? (taký poznajú v Brne, tiež to vychádza rovnako po hodinách.
Re #90622 Ike: takze ide o krizovanie NEelektrifikovanej zeleznicnej trate a trolejbusu, co je ina vec... uz som sa zlakol ze ked povazujem krizovanie trolejbusu a napajania zeleznice za uplne nerealne, tak som neni normalny ? k tomu asi maju co povedat zeleznice... a neviem aka ja ta trat v Presove frekventovana a co tam vlastne chodi, ale tu si to naozaj neviem predstavit, ak som to dobre pochopil vlakova lokomotiva musi dat zberac do polohy dole pred priecestim a ist na zotrvacnost...
41 a 49 by mohli predražiť prevádzku, nakoľko sa mi ich kapacita nevidí dostatočne vysoká na to aby sa drôtovali. S linkou 30 súhlasím, do Lamača trolejbusy už projektované boli. Osobne by som strelil lukratávne pozemky pod vozovňou Hroboňova cez medzinárodnú verejnú súťaž s tým, že investor by v Lamači vybudoval NOVÚ trolejbusovú vozovňu pre 99 kĺbových trolejbusov. ? Keby tam už vozovňa bola, tak by tam mesto MUSELO dotiahnúť tých pár km drôtu. Ďalej treba vziať v úvahu potenciál územia Rázsochy, kde sa dá predpokladať v budúcnosti výstavba. Vzhľadom na kopcovitosť tohoto terénu by trolejbus v Lamači bol dobrou investíciou, nakoľko sa trasa dotýka spomenutej lokality.
Ja by som rád videl pod drátmi ešte aj 41, 49 a možno raz aj 30.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
eripmav