Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Eury #90587:
A este jedna vec mi napadla. Neviem ako by zareagovali cestujuci z avinou co sa tyka uprednostnenia trolejbusu a 61 lebo najme 204 by mala dost podobnu trasu,navyse by sa trepala cez Trnavku a boli by tam kratase oproti klbakom zo 61ky. Lebo hlavna vyhoda 63 je ze je rychlejsia ako 61.(a este ze stoji blizsie). Ale samozrejme ze som za predlzvoanie trasy a celkovo rozvoj elektrifikacie ? ale tieto veci by sa museli doriesit.
Reakcia na: Ámos #90586:
No ja som z Trnavky. A trolejbusy uz teraz chodia dost plne. V tej kapacite ale nepises ze kolko z tej kapacity je volnej. lebo je sice pekne ze maju 1000 osob za hodinu.. ale ked v spicke je to dost plne tak tam tych dalsich 300 z Avionu moc nenarves. Podla mna najvecsi problem je pobednajsia spicka a hlavne v dni kedy sa blizi volno napr. piatok a asi aj cez vikendy by sa to muselo posilnit ale to neni az taky problem ako cez pracovny tyzden.
Reakcia na: Ámos #90584:
Alebo ved keby sa usetrilo tolko vzkm zeby sa dalo posilnit L204 a L205 z 12 minut na 10, preco nie. Osobne radsej uvidim linku so solom kazdych 10 minut ako s klbakom kazdych 12.
Reakcia na: Ámos #90581:
logikcy by si mali vybrat Hl.stanicu kedze vsetci v tomto meste dennodenne jazdia na nivy a hl. stanicu ? cize podnik by usetril dost vzkm.
Reakcia na: Eury #90583:
To si nemyslim, ze kapacita L63 v sedle 300 osob/hodinu a v poobednej spicke 600 osob by nevedeli nahradit L204+205 s kapacitov 1000 osob/hodinu v sedle aj poobednej spicke. (na rannu spicku zabudni vtedy v Avione nikto nie je)
Chodieval som L63 pomerne casto v useku Bajkalska - Avion a zeby bola plna sa neda povedat... Vozi vzduch.
Reakcia na: Ámos #90581:
No to je sice pekne. Ale musela by sa aj vyrazne zvysit kapacita trolejbusov. Jednak aspon jedna linka by musela byt klbova a asi aj intervaly by sa museli zvysit. Lebo inak by ludia z trnavky nemali uz kam nastupit.
Reakcia na: frenky #90580:
Otazne vsak je v akej miere si relaciu VW -Tesco plati VW. Ak v plnej, nemame sa ocom bavit.
Reakcia na: Zvero #90560:
L63 by sa dala skratit (urcite nie rusit) ak by sa predlzili 204 alebo 205 (abo oboje) k Avionu. Potom by sa mohli vytvorit rozne alternativy konecnych L63 v meste (Hlavna stanica, Trnavske, Jelacicova, Zimny štadión) z ktorych by si Lamacania vybrali na webe alebo inym sposobom.
Reakcia na: fun #90576:
92 k VW ma zmysel jedine na zmeny. Ja osobne by som ju neskracoval po TESCO, lebo suhlasim s tym, co pises, skor by som ju tahal cez DNV, mohla by sa tym padom mierne obmedzit 21. Napriklad do podoby prazdninoveho grafikonu. ?
Reakcia na: 810zssk #90568:
A práve za takéto nezmyselné vyvážanie vzduchu cez deň vlastne platíme daň v podobe drahých nočákov.
Reakcia na: fun #90576:
Nie ludia sa na linky ktore nevyuzivaju dokazu pozerat racionalne. Ak voz v danej relacii vozi vzduch, nie je ocom.
Reakcia na: vado #90573:
S voľbou silnejšieho motora v plnom rozsahu súhlasím. Ale ani motor 0,8 ani motor 1,0 nepokladám v tomto zmysle za prínos aktívnej bezpečnosti. Aktuálne jazdím na Mitsubishi Colt 1,3, ktoré má (podľa tvrdenia výrobcu ? ) 71 kW ale pri každom predbiehacom manévri mám pocit, že sa už-už musím zabiť. Takže sa asi vrátim k môjmu bývalému zamestnávateľovi, kde ma ešte stále čaká na dvore moja starstlivo opatrovaná Fóbia 1,9 TDI DPF, ktorá tých kilowattow má mať 74, ale oproti tej japonskej shitke je to trhač asfaltu. A už NIKDY nechcem maloobjemový benzíňák, nie som darca orgánov ? .
Reakcia na: derik #90571:
ak by mala L92 chodit len po TESCO potom by bola celá L92 k ničomu a mohla by byť nahradená L83, ktorá bude začínať od Technopolu.....L92 chodí k VW lebo to má zmysel. Zaujímavé že ľudia by skracovali a rušili linky, ktoré nepoužívajú.
Reakcia na: fobust #90553:
Ani jedno z toho nie je auto ? .
Reakcia na: Beus #90549:
Ja som si všimol, že to má evidenčné číslo také a že je to napísané v popise tej fotky ? .
Reakcia na: fobust #90553:
No, fundovane ti neviem odpovedat. Osobne mam Lanos. Ja osobne by som preferoval vyssi objem hlavne kuoli vykonu - v meste sa vzdy zide, pokial potrebujes "utiect" z krizovatky alebo z nejakej krizovej situacie. Skus hodit otazku do sekcie Spark na fore. Urcite ti niekto odpovie.
Reakcia na: derik #90571:
Myslím, že to VW v úseku Patróna - VW platí.
Reakcia na: Mike #90539:
Ked uz si spomenul tu L92, stale nechapem ten luxus preco tato linka chodi v rannej a poobednej spicke az po VW, ked tam vyvaza akurat-tak vzduch. Je to plytvanie dlhymi autobusmi, zbytocne vozokilometre. Kludne by stacilo, keby do VW chodili len urcene spoje na prechode smien a v ostatnych casoch by kludne mohla chodit len po TESCO ako je to v sedle prac.dni.
Reakcia na: 810zssk #90568:
ber to tak ze si mal vyhliadkovu jazdu na kolotococh by si zaplatil viac...
Tá linka je dimenzovaná presne na taký počet ľudí, aby ju bolo možné zrušiť z dôvodu slabého záujmu cestujúcich. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.