A este jeden:
Re #63273 gypista a d3k0: Ja osobne z Lamaca som. A myslim si, ze Patronka je dolezitejsia. Preco? Z tepla svojho domova si v klude cestu naplanujem a nemrznem (teda pozrem sa na tlaceny CP v kuchyni, alebo imhd.sk z compu, pripadne wap@hajzel :-)). Takze je mi v zasade jedno kedy idu tie linky, pokial nejde 37-ka 3 minuty po 30 . Ale ked dojdem na Patronku a nestihnem odchod 37, mrznem (alebo skratka cakam) 14 minut v tom najhorsom pripade. Co sa mi este ako studentovi stavalo pomerne casto. Poznam tento problem uz dlhe roky. Fakt neviem, ako by som to resil. Ale urcite by som radsej riesil prednostne 1. Patronku a 2. Novy Most, lebo su to silnejsie prestupne uzly ako nejaka "Vrancovicova". Skratka na Patronku sa dostanem vtedy ked ma tam doveze nejaky autobus (nevyberiem si), z Lamaca si na odchod pockam v teplucku.
Ku zruseniu linky 63 sa nevyjadrujem, zruste ju a zabijem vas . Co sa tyka rozdelenia na 2 linky, proti by som nebol ak by to bolo poriesene nejako zmysluplne. Lebo hoci je prijemne cestovat 1 vozom z jedneho konca mesta na druhy, tuto moznost som vyuzil velmi malo krat, vacsinou koncim pod stanicou alebo na Trn. myte.
Dufam ze neprebehlo na tuto diskusiu uz nejake ine vlakno a ze som si vsetko precital. Ak nie, tak sa ospravedlnujem. Som zvedavy ako sa toto bude vyvijat, je mozne ze som na nieco nemyslel a tym padom to nema zmysel. Rad si vypocujem iny nazor.
Re #63273 gypista a d3k0: Ja osobne z Lamaca som. A myslim si, ze Patronka je dolezitejsia. Preco? Z tepla svojho domova si v klude cestu naplanujem a nemrznem (teda pozrem sa na tlaceny CP v kuchyni, alebo imhd.sk z compu, pripadne wap@hajzel :-)). Takze je mi v zasade jedno kedy idu tie linky, pokial nejde 37-ka 3 minuty po 30 . Ale ked dojdem na Patronku a nestihnem odchod 37, mrznem (alebo skratka cakam) 14 minut v tom najhorsom pripade. Co sa mi este ako studentovi stavalo pomerne casto. Poznam tento problem uz dlhe roky. Fakt neviem, ako by som to resil. Ale urcite by som radsej riesil prednostne 1. Patronku a 2. Novy Most, lebo su to silnejsie prestupne uzly ako nejaka "Vrancovicova". Skratka na Patronku sa dostanem vtedy ked ma tam doveze nejaky autobus (nevyberiem si), z Lamaca si na odchod pockam v teplucku.
Ku zruseniu linky 63 sa nevyjadrujem, zruste ju a zabijem vas . Co sa tyka rozdelenia na 2 linky, proti by som nebol ak by to bolo poriesene nejako zmysluplne. Lebo hoci je prijemne cestovat 1 vozom z jedneho konca mesta na druhy, tuto moznost som vyuzil velmi malo krat, vacsinou koncim pod stanicou alebo na Trn. myte.
Dufam ze neprebehlo na tuto diskusiu uz nejake ine vlakno a ze som si vsetko precital. Ak nie, tak sa ospravedlnujem. Som zvedavy ako sa toto bude vyvijat, je mozne ze som na nieco nemyslel a tym padom to nema zmysel. Rad si vypocujem iny nazor.
Allredo
tak ale realne, papalasi okolo toho musia spravit rozruch aby dali verejnosti vediet aka to bola vyhodna kupa (takze oslavy v buse ako inokedy sa daju predpokladat, len neviem ci to nebude ich posledna oslava novych masin, ked to takto pojde dalej dolu vodou s DPB a.s. ... ?)