Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #89449:
Tak predsa bude trasa 84 zmenená len v Ovsišti. Nechápem, načo to vobec menili, veď dostupnosť zastávok Šustekova/Bosákova a EU/Bulíková je v dotknutých lokalitách takmer totožná... ?
Nehovoriac o tom, že po tejto správe istým obyvateľom okolia zastávky Lachova asi sklapnú zúbky naprázdno. ?
Reakcia na: derik #89495:
na obrazku je SOR B 9,5 nie BN 9,5.
Nie je to predlzenie linky 83 k Technopolu v rozpore s novym linkovym vedenim v Petrzalke, kedze po rovnakej trase v useku Nam.Hraniciarov - Technopol premava nosma linka 95?
Alebo potrebuju teraz vyuzit to nove obratisko, ktore ani neviem naco stavali, ked pri Technopole nemal v novom linkovom vedeni konecnu ziaden autobus?
Myslim, ze toto mesto naozaj nema koncepciu riesenia dopravy a velmi zle naraba s peniazmi.
Reakcia na: derik #89500:
No ved preto!! ?
Reakcia na: S499.1023 #89485:
Beriem spat, mas pravdu, pisalo sa o SOR BN 9.5
Reakcia na: TeBeCe #89497:
No ja to schvalne skusim najst. Mne sa vsak zda ze minimalne by to malo nejak upozornit vodica (ak nie rovno zablokovat rozbeh) nakolko si pamatam co ti ludia hovorili.
Reakcia na: 810zssk #89487:
Podla tvojej definicie, nie su ani len ciastocne nizkopodlazne, pretoze ani jedny dvere nie su v tomto autobuse nizkopodlazne, vsetky maju jeden schod.
Mimochodom ja povazujem za nizkopodlazne vozidla tie, kde cestujuci nemusia prekonavat schody aspon v jednych dverach. A to tento autobus nema.
Reakcia na: 810zssk #89494:
klasicke T3 a K2 taky system nemali a vacsina dodnes nema. dvere opat otvori iba vodic. pred par rokmi dostali T3 z Krasnan mikroprocesorove riadenie dveri + 1 suprava z Juraku, ktore uz maju protiprivieraci system. ostatne nemaju a nemali.
Reakcia na: derik #89495:
Lenze to je SOR B9.5. Zatial co ten clanok bol o SORe BN 9.5 ktory JE ciastocne nizkopodlazny.
Reakcia na: S499.1023 #89493:
Ked niekoho pricvikne dvere sa otvoria. To nepopries, v praxi to tak proste vzdy FUNGUJE. System ktory mal toto na starosti musel byt nejako vyradeny.
Reakcia na: 810zssk #89491:
To je absolútny nezmysel.
Reakcia na: ba1031 #89479:
Domnievam sa, že s busom, ktorý nemá vzduch, sa ísť nedá, bo je zabrzdená parkovacia brzda a žiadne iné brzdy nie sú k dispozícii. Možno nemal vzduch v jednom okruhu?
Reakcia na: S499.1023 #89490:
Mna to vtedy vobec netrapilo, kedze som mal asi 8-9 rokov. Tu staznost som preto nepodaval ja. Faktom bolo ze keby mal vsetko zapnute tak ako ma, tak sa tie dvere po tom ako nieco zacviknu otvoria a voz sa nepohne.
Reakcia na: 810zssk #89477:
Nejde o to, či ti neverím. Ide o to, že ak to napísali, tak tam napísali hovädzinu, asi aby uspokojili šotodieťa.
Reakcia na: 810zssk #89487:
Aj ked samozrejme si myslim ze ten prispevok co napisal derik zmysel nema. Len som napisal ako to ASI myslel ON
Reakcia na: Valec #89472:
Normálnorozchodné by nestačili 🙂? Pochybnujem, že by v ZPRAS Žumperk mali širokorozcohdnú koľaj ? .
Reakcia na: ba1031 #89482:
Ciastocne znamena ze iba cast vozu je nizkopodlazna.
Reakcia na: Beus #89467:
Mobilný radar zachytí práve toľko ako stacionárny. Okrem toho má tú výhodu, že so stanovišťami stacionárnych radarov sa všetci o týždeň zoznámia a prispôsobia tomu svoju jazdu.
Reakcia na: derik #89465:
Autobusy SOR BN 9,5 SÚ čiastočne nízkopodlažné. Bodka. A neskúšaj sa teraz točiť na definíciách, čo je NP a čo je LE. Vlkom je to srdečne jedno.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.