Reakcia na: Ámos #89344:
Smutne je to, ze ono ide aj obe veci sucasne - aj nemat lieviky a mat priepustnu cestu aj nezabijat chodcov. Je tam rychlost 40kmh, chodci maju na priechode prednost... jasne ze sa da zabit chodec aj v rychlosti 40kmh, ale kto si mysli ze ten vodic isiel 40kmh nech sa prihlasi... pri tejto rychlosti je brzdna draha velmi mala, a prejdena vzdialenost pocas reakcneho casu tiez... Staci tam merat rychlost a kazdeho kto sposobi nehodu pri prekroceni rychlosti alebo preto ze porusi zakladny princip - ze ked v dvoch pruhoch zastane jedno vozidlo bezpodmienecne musi zastavit aj druhy pruh zavriet do vazenia na desat rokov a hotovo - zarucujem ze tam nebude viac nehod ako pri lieviku, a mozno aj menej...
stevo
Ako sa moze takto spravat predseda predstavenstva DPB?!
Zas ma nejaku nepodlozenu viziu! Kedy zacne podkladat svoje vizie aj analyzami?
citujem: "Zahradník hovorí o cene 250 miliónov korún, zatiaľ to však nie je expertízny odhad. Odhaduje, že práce na tuneli by mohli trvať štyri mesiace". zdroj: http://bratislava.sme.sk/c/3569553/O-tuneli-rozhodne-mesto.html
Chcem vidiet tuto kombinaciu, ze za 4 mesiace zrekonstruuju tunel za 250 mil. SKK.
Prave vidime v priamom prenose, ako dopadla jeho vizia s 2 x 22 Sk listkami v nocakoch. Na zaklade akej analyzy to spravil?
Nech sa riadi svojimi viziami a odhadmi vo svojej vlastnej firme, kde ruci celym svojim majetkom, ale nie vo verejnej funkcii, kde sa velmi mizerne hra hru s nasou kvalitou cestovania a nasimi danami