Cafte!
co by som rad napisal:
NIEKTO SA TU ROZDRAPOVAL, AKE JE BA UBOHA, ZE NEMAME NIZKOPODLAZNE AUTOBUSY A ZE V KE ICH JE TAK VELA. DOBRE, ALE VE ROPZPREDAVATE KT8D5 A ZA TIE PENIAZE KUPUJETE BUSY. MATE SUBEZNE AUTOBUSOVE LINKY S ELEKTRICKOVYMI A TRATE SU MIESTAMI FAKT HROZNE (OBLUKY, JAZYKY A SRDCOVKY NA VYHYBKACH) - neviem kedy tam Martyk bol, ale co som tam bol asi pred troma mesiacmi, tak som to videl, fakt hrozne.
Keby sme mali v BA v nasom DP takych debilov, co by zacali predavat T6A5ky a kupovat Solarisy, tak by sme mozno dosiahli podobneho stavu ako KE. Ale! (a v tom je rozdiel) v nasom podniku su ludia, ktori si uvedomuju vyznam elektricky a elektrickej trakcie a nezavadzaju zbytocne subezne autobusove linky k elektrickovym, prave naopak, este ich rusia (resp. rusili). Vsak pockajte 10 rokov, potom sa vam tie Solarisy rozpadnu a tramvaje este budu jazdit...
(nech sa na mna za to nikto nauraza, ale tak to je)
Vladimir:
Problem bude v tom, ze RT6N1 uz nik nevyrobi (NASTASTIE!), jedine ze by ste ju kupili z Brna a podla mna by ju velmi radi predali. Neviem ako to teraz vyzera s CKD, mozno by dokazali spravit este RT6S, ale to je tiez spekulativne. Ked nieco nizkopodlazne, tak skor Astru, ale na tie trate, no neveim, to by tie obluky uz fakt dorazilo.
Nove T-busy v BA:
Ak sa dlhodobo planuje kupit uz iba par vozov (povedzme tri), tak neveim ci by sme mali brat novy typ. Ale keby bola nejaka koncepcia obnovy vozoveho parku vacsimi dodavkami, tak cca. 20 kusov (vsetky 14Tr maju 10 rokov a viac), tak potom nove vozy.Ale mozno ak naozaj dojdu tie 22Tr, tak sa na nich nauci udrzba a potom mozu zacat dodavky 21Tr a 22Tr v pohode. Takze nie je to az take zle. Uvidime.
A co mate vsetci s novymi autobusmi??? Vsak treba aj nove tramvaje, nie? Velka chyba bola, ze sa posledna seria T6 objednala ako T6A5, ale mali to byt T6C5 (s troma dverami na kazdej strane, nie take ako poslali niekde do ameriky), potom by sme mali 5 obojsmernych suprav a napr. linka X6 by sa mohla vrtiet iba medzi ZSTNM a Novou dobou. Tie T6C5ky by mohli jazdit ako linka 6 so skratenou trasou po Novu dobu a tam sa "otacat" na kalifornane. Ja by som pre BA zobral aspon 10 ks spominanych T6C5, ak by ich CKD (alebo hocikto) vyrobil za rozumnu cenu (25 mil./kus). To by sa zislo ovela vaic ako dajake serble na plyn.
co by som rad napisal:
NIEKTO SA TU ROZDRAPOVAL, AKE JE BA UBOHA, ZE NEMAME NIZKOPODLAZNE AUTOBUSY A ZE V KE ICH JE TAK VELA. DOBRE, ALE VE ROPZPREDAVATE KT8D5 A ZA TIE PENIAZE KUPUJETE BUSY. MATE SUBEZNE AUTOBUSOVE LINKY S ELEKTRICKOVYMI A TRATE SU MIESTAMI FAKT HROZNE (OBLUKY, JAZYKY A SRDCOVKY NA VYHYBKACH) - neviem kedy tam Martyk bol, ale co som tam bol asi pred troma mesiacmi, tak som to videl, fakt hrozne.
Keby sme mali v BA v nasom DP takych debilov, co by zacali predavat T6A5ky a kupovat Solarisy, tak by sme mozno dosiahli podobneho stavu ako KE. Ale! (a v tom je rozdiel) v nasom podniku su ludia, ktori si uvedomuju vyznam elektricky a elektrickej trakcie a nezavadzaju zbytocne subezne autobusove linky k elektrickovym, prave naopak, este ich rusia (resp. rusili). Vsak pockajte 10 rokov, potom sa vam tie Solarisy rozpadnu a tramvaje este budu jazdit...
(nech sa na mna za to nikto nauraza, ale tak to je)
Vladimir:
Problem bude v tom, ze RT6N1 uz nik nevyrobi (NASTASTIE!), jedine ze by ste ju kupili z Brna a podla mna by ju velmi radi predali. Neviem ako to teraz vyzera s CKD, mozno by dokazali spravit este RT6S, ale to je tiez spekulativne. Ked nieco nizkopodlazne, tak skor Astru, ale na tie trate, no neveim, to by tie obluky uz fakt dorazilo.
Nove T-busy v BA:
Ak sa dlhodobo planuje kupit uz iba par vozov (povedzme tri), tak neveim ci by sme mali brat novy typ. Ale keby bola nejaka koncepcia obnovy vozoveho parku vacsimi dodavkami, tak cca. 20 kusov (vsetky 14Tr maju 10 rokov a viac), tak potom nove vozy.Ale mozno ak naozaj dojdu tie 22Tr, tak sa na nich nauci udrzba a potom mozu zacat dodavky 21Tr a 22Tr v pohode. Takze nie je to az take zle. Uvidime.
A co mate vsetci s novymi autobusmi??? Vsak treba aj nove tramvaje, nie? Velka chyba bola, ze sa posledna seria T6 objednala ako T6A5, ale mali to byt T6C5 (s troma dverami na kazdej strane, nie take ako poslali niekde do ameriky), potom by sme mali 5 obojsmernych suprav a napr. linka X6 by sa mohla vrtiet iba medzi ZSTNM a Novou dobou. Tie T6C5ky by mohli jazdit ako linka 6 so skratenou trasou po Novu dobu a tam sa "otacat" na kalifornane. Ja by som pre BA zobral aspon 10 ks spominanych T6C5, ak by ich CKD (alebo hocikto) vyrobil za rozumnu cenu (25 mil./kus). To by sa zislo ovela vaic ako dajake serble na plyn.
Spectre
Btw. raz mi Ing.Horník hovoril, že keď nové trofle, tak že vraj sa uvažuje len o asynchrónnych, takže možno to bude taká Trejsina bez dieselagregáta (?)