Reakcia na: S499.1023 #88056:
No a? Irituje ma. Prestupy poznám,všetky mám oskúšané a veru nič moc. Ako aký by si mal pocit,kebyže stojíš ráno o 6:30 na zastávke a tŕpneš či 95 vôbec pôjde?! Keď tam čakám,tak nejde,nič aj 6minút. Tak som sa pohol na Starohájsku k 83. Zrazu vidím na polceste medzi Hrobákovou ako odchádza 83, potom sa ledva otočím už opúšťa Hrobákovu 95, a keď sa rozhodnem,že prejdem na Nám.hraničiarov na 88 aspoň, tak aj tá ide zrovna keď dojdem na precho pre chodcov. Pozrem na grafikon a tŕpnem otázkou :"Šla,nešla? Pôjde vôbec?" Dávno keď som tam mal 78,80,81,85 a 95, nebol problém. Nešiel jeden spoj,tak šiel aspoň druhý,pohoda,nemusel som stresovať či pôjde dačo. Takto som odkázaný na jednu "nosnú linku" potom na dve občasné spoje 83 a 88 obďaleč pri ceste do centra. Najlepší dôkaz sú ľudia čo poznám z gympla na Haanovej, Einsteinky a OA Hrobákova a Dudova, ktorí mi dobre referujú ako "presne" premáva 88. Má ísť 34, ide 39, a potom tá 42 nejde... Ak si si nevšimol spoje sú vypravované dômyselne tak, aby vyzeralo,že jeden mešká a druhý šiel o dosť skôr,tak DPB šetrí. A dobre sa to dá prekuknúť na 95 pri tom počte spojov ? možno som fajnový prestupovať,ale slepý niesom!
kecho
"Okrem toho, som si isty, ze aspon 50 studentov pouzivajucich 84 a ma trvale bydlisko v Petrzalke"
tak to je bomba trochu sa nad tým zamysli...
keď majú trvalé bydlisko v Petržalke, tak sa na EU môžu dostať L88 z Halovej aj z Vlasteneckého (tie zastávky L84 ostávajú), takže vypadáva iba TPD, Šustekova a Bosákova, pričom kto ide na Bosákovu tiež môže prejsť na druhú stranu cesty a ísť 88/96 alebo už priamo peši tie 2 min....
Re #88152 El Sergio: & Re #88068 guri:
na Antolskú pôjde určite v rámci niektorej z ďalších zmien konečná L83 :)) ktorá sa z Ovsišta cez Dostihovú dráhu počas 2 rokov záhadne presunula už k Technopolu...
Re #88093 ivanbuto:
Sokolská je celkom dobre vymyslený prestupný uzol, ale veľmi zle dopravne zorganizovaný. Veď tie busy v smere na Kramáre/Lamač/Dúbravka stoja rovno v jazdnom pruhu. A keď idú 2 za sebou, tak je za nimi kolóna IGK, lebo sa nedajú obehnúť... Keď sa už má rekonštruovať tá stanica ? neuvažuje sa o tom vytvoriť tam normálnu zastávku, ktorá bude mimo pruhov? a prípadne aj nejaký prechod odtiaľ priamo na stanicu + nadchod pre druhú zastávku?
http://www.bratislavskenoviny.sk/56350/doprava/skvalitnenie-cestovania-si-vyziada-vyssie-cestovne
"Tento rok nahradzujeme staré sólo Karosy novými vozidlami SOR"
nie je karosa trošku dlhšia ako ten nový sor? či to je podobný nápad ako Ik nahradiť Solarismi? a potom sa čudujú, že sa je nízka prepravná kapacita...
takýmto štýlom by o pár rokov by mohli namiesto sorov nakúpiť nejaké tie Avie a povedať, že nahrádzajú sory, ktoré sú po životnosti
"V budúcnosti počítame s ... zvyšovaním priemernej rýchlosti električky"
pozor! zase sa asi pôjde rekonštruovať nejaký 200-metrový úsek a bude to trvať dva mesiace a potom tam eliny namiesto 10 km/h pôjdu dvojnásobnou rýchlosťou
"Od novembra by mali majitelia predplatných lístkov platiť nočný príplatok 22 korún, ostatní dvojnásobok"
takže aj keď si niekto kúpi 24 hodinový a pod. lístok, musí si v prípade jazdy v nočáku zohnať aj ďalší 22-korunový... šikovný ťah. Navrhujem, aby DPB zaviedol aj 12 alebo 18-hodinové lístky - keď v noci nebudem cestovať, načo si mám kupovať 24ku? Prípadne nech zlacnia električenky s podmienkou, že vôbec neplatia na nočáky a vytvoria nejaký nový lístok "nachttarif", ktorý by stál povedzme 45-55 sk (po novom 1,5 E ?) a platil by napr. od 23:30 do 04:30
btw cena jazdy v nočáku (44 Sk) = cena jazde do Hainburgu (1,2 E)