Len pre Tvoju informaciu, Vladimir je zamestnany v riadiacej funkcii v MHD SAD Nitra a casto riesi problematiku (chybajucich) vozidiel. To len tak na okraj. Mozes sklopit usi a nerobit z inych ludi idiotov, len preto, ze si dovolia jemne zapochybovat o tvojich kategorickych tvrdeniach. Verim, ze patris medzi 2 najinteligentnejsie percenta obyvatelstva, ale to neznamena, ze mas patent na rozum. Koniec koncov tam patria aj Vladimir, S499 a ja.
Kazdopadne... DNV pri sucasnej velkosti, teda hned ako ju nadobudla, mali vzhladom na jej velkost zacat pestovat mestsky raz tej obce a nie spravit z nej iba zapadakov... mali sa tam vybudovat skoly, aj stredne a malo to byt funkcne mesto (neskor mozno okresne)... takto je plne zavisla na BA a vzhladom na jej vzdialenost a velkost, je to velmi stratove a nakladne... a v DNV nie je ziadny mestsky charakter... to je velka chyba, na ktoru BA a DNV bude este veeelmi dlho doplacat
Tak len nechápem, prečo to nestavali bližšie k fabrike, niekde pri ŽST. Jednak by to pracujúci mali bližšie a jednak by sa do centra aj vlakom lepšie dalo. ?
nie, bola to posledna vlna socialistickej architektury, takze oproti petrzalkskym a racianskyma dubravskym panelakom su celkom moderne... ale aj tak su nepekne
Čiže ono nakoniec tie paneláky nie sú také nemoderné, keď im tam dávali nejakú omietku (na fotke sú biele, v súčasnosti sú žlté) a neverím, žeby z bielej takto za 18 rokov zožltli
tu je fotka z vystavby http://devinska.sk/fotografie/vystavba/v00.jpg od shepdoga...
povodne to malo byt sidlisko pre volkswagen... pohranicnu straz neviem, to uz asi nie, ale volkswagen bol isty... skoda... mohli radsej postavit viacej nizsich domov nie take opachy... ja mam dnv rad, ale rad by som odtialto odisiel niekam inam
V minulých dobách bol prístup SAD BA rovnaký ako vo všetkých podnikoch SAD, čiže cestujúci až na poslednom mieste. Nezabudnem ako raz šofér na Patrónke v smere na Záhorie vstal a ponad stenu oddelujúcu kabínu a salón zahučal dozadu (do už vtedy riadne narvatého autobusu) aby sme sa ráčili posunúť a spraviť tak miesto pre nastupujúcich (ako keby bolo kde), lebo nás nechá všetkých vystúpiť.
Re DNV: To bola taká socialistická mánia stavať sídlisko v každej mestskej časti, hoc aj kilometre od centra. Asi v DNV mali bývať prevažne zamestanci BAZky a pohraničnej stráže. ? A vraj len v poslednej chvíli boli uchránené napr. Rusovce (ktoré mali ísť celé dole a malo sa postaviť sídlisko s troma ulicami panelákov, pre cca 10000 obyvateľov) a Záhorská Bystrica.
co sa pisalo v decembri 2006:
Na preložku Mlynskej ulice je vydané stavebné povolenie na inžinierske siete. Problém je vo vykúpení pozemkov pod komunikáciu, kde jeden dotknutý občan-občianka sa odvoláva voči danej stavbe.
Tým nastáva posun v uskutočnení realizácie tejto stavby. Teda nejedná sa o neschopnosť mestskej organizácie GIB, lebo
v súčasnosti tento problém rieši Krajský stavebný úrad. Dodávateľ stavby je vybratý, peniaze sú pre danú stavbu rezervované a
čaká sa na vyriešenie majetkových vzťahov.
Hm, 92-ka s jej maximálnym 20-minútovým intervalom by tam iste veľa škody neurobila (predpokladám, že po takomto navýšení vzkm by sa jej interval určite nezlepšil, ale skôr ešte zhoršil).
Tak to sa potom čudujem, že 21-ka v špičkách s asi 5-minútovým intervalom na tej Mlynskej nikomu neprekáža...
Re #87957 a #87958 TeBeCe: Vďaka za objasnenie. A to sa s takou preložkou neuvažovalo už pred niekoľkými rokmi? Či uvažovalo, len sa vždy nenašli peniaze?
Podla vyjadrenia starostu MČ DNV nebolo mozne prevadzkovat dalsie spoje po Mlynskej ulici vzhladom na staznosti obyvatelov a udajne sa tam v zatacke nezmestia 2 autobusy a keby tadial premavala aj 92, tak by tam vznikalo vela nebezpecnych situaci (vraj)... no teraz sa vybudovala Mlynska... tak som zvedavy...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike