niektori vodici u nas ani nevedia, ze na zastavke maju otvarat dvere, ako jeden vcera na L212/6617, ktory takmer na kazdej zastavke sa az po chvili, ked bol upozorneny kolegom, zobudil a otvoril dvere...
Ja som na druhú stranu vedel, že presne niečo v tomto zmysle napíšeš.
Nesnaž sa mi tvrdiť, že každý nový vodič DPP všetky linky skutočne pozná. To je od musí poznať rozdiel. V Prahe je k veciam ale aj iný prístup, čo si budeme písať...
To, že šípky sú primárne pre cestujúcich je mi jasné. Myslím, že by mnohým novým vodičom pomohli.
Prečo sa stále rozoberá Dostihová dráha? Veď tuším aj v tejto diskusii už bolo viackrát písané, že L83 je tam len z núdze cnosť, lebo sa na Nám. hraničiarov (pokiaľ má dopravný význam) nemá kde otočiť. Ak by sa presmerovala inde, ničím sa k Dostihovej dráhe nahradzovať nebude.
a načo by malo niečo za každú cenu chodiť k Dostihovej dráhe po zrušení 83? je to zbytočné, aj tak tam nič nie je. A tí, ktorí chcú ísť na dostihy prípadne burzu vystúpia buď na Hraničiarov alebo na Starohájskej... prípadne z 98 na Starom háji...
Opäť sa snažíš rozkopávať otvorené dvere. Ako som už raz napísal, vodič v Prahe musí poznať trasy všetkých liniek (d), prípadne všetkých liniek svojej vozovne (a). Šípky sú určené na orientáciu substrátu, nie vodičov. O autobusoch ani nehovoriac - ako pozná ktokoľvek - či už substrát alebo vodič - či má podbočiť do prvej ulice vpravo alebo až do tretej? Tvoj príspevok bol napísaný len preto, aby bol napísaný, bez akejkoľvek vypovedacej hodnoty.
myslím, že (novým) vodičom v Prahe môžu značne pomôcť smerové šípky na označníkoch zastávok. Električkou sa dá prakticky jazdiť len podľa nich.
Z našej veľkej dediny sa pred rokmi vytratili - a myslím, že by sa mnohým nielen novým vodičom hodili.
Co sa tyka BA tak podla predpisov je to tak (toto plati pre elektricky na 100%, na 90% aj pre busy) ze vodic musi absolovovat zacvik na vsetky vozidla ktore vozovna ma A vsetky LINKY ktore vozovna vypravuje..
Zvláštne je že tu, v Prahe, vodič musí poznať trasy všetkých liniek, na ktoré sa môže dostať, čiže všetky linky svojej vozovne. To obvykle predstavuje viac liniek ako je celá MHD v Bratislave . V prípade, že by mal ísť na linku inej vozovne, môže odmietnuť. Vodič električky musí poznať úplne všetky linky.
"Ďakujem veľmi pekne", že nočný spoj N56 zo Zlatých Pieskov "VŽDY" počká kým prídu ostatné nočáky z Hlavnej stanice. Priala by som vám zažiť tú cestu domov o 0:50 zo Zlatých až na Východné, keď je vonku MÍNUS. Ďakujem váš pravidelný cestujúci ?
Hm, tak sa mi vynára otázka, odkiaľ chcú zobrať vodičov na 180-ku (Kúpalisko Matador - Cintorín Petržalka - Holíčska).
Možno na niektorej linke uberú spoje. Ale na ktorej?
A interval bude mať tá 180-ka 60-minútový? Na nej by možno stačil aj minibus, ale predpokladám, že tam bude SOR.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
sjuuzi