Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Sommelier #87539:
Aspoň vidím, že si pochopil to o čom som hovoril, ale ja som nechcel ušetriť žiadne km. Podľa toho čo si písal, myslel som, že 70 využívaš často. Vieš koľko cestujúcich nastupuje pod Novým Mostom, pri Malej Scéne a o Nivách nehovoriac, ďalej Miletičova a Prístavný Most? To sú zastávky na ktorých je najväčší nátresk na 70, a prvý najväčší "výlev" cestujúcich je na Vlčom Hrdle. Pravda je, že cestou naspäť vystúpi najväčší počet cestujúcich na Nivách a v podstate pod Most ide voz poloprázdny (ak, je tam Solaris), ale to iba v sedle, v popoludňajšej špičke pokračuje pod Most veľký počet ľudí.

Čo myslíš, koľko ľudí sa ešte zmestí do natrieskaných trolejbusov? Myslíš 202-ku, do ktorej sa natrepe toľko ľudí na Rajskej, že na Nivách si môže cestujúci akurát tak..... ? . 205, 208 to isté. Na prievozskej je potrebné zvýšiť na 70 kapacitu, aj keď v týchto finančných podmienkach sa toho určite nedočkáme.
Reakcia na: Emo #87547:
no tak u mňa je to dané tým,že viem presne ako Blava vyzerá všade, keď som tam nebol tak už aspoň podľa mapy viem a hlavé ulice si pamätám, lebo som čumel dosť do mapy, povozil sa všetkými spojmi.
Reakcia na: Amoral #87545:
Ja osobne mám dve skupiny liniek: také ktorých trasu a poznám do bodky a také, u ktorých síce viem konečné zastávky, ale presnú trasu už nie. ☺
Reakcia na: drink #87543:
Ono táto linka vôbec nie je zlá. Ja by som bol za všetkými desiatimi, len za súčasnej situácie vidím jeden zásadný problém a síce vodiči. Kde ich vezmú, keď nie sú schopní ani zabezpečiť kompletnú výpravu v samotnej Bratislave?
Reakcia na: Emo #87544:
Ona nie ale ja skoro áno, skoro preto lebo mám chaos v L51 ?
Reakcia na: linda69 #87533:
No čo, stáva sa (zvlášť, ak to bolo Záložné vozidlo, ako písal Mike). Ty tiež určite nepoznáš trasu každej jednej linky v Bratislave.
Reakcia na: Ike #87529:
Nepreháňajte to s tým zatracovaním linky do Rakúska. Ja viem, že treba riešiť hlavne iné problémy, ale nemyslím si, že kvôli linke do AT sa niečo iné zhorší. Ja to beriem tak, že treba robiť aj PR, a také strašné milióny to nebudú. Osobne by som tú linku aj niekedy využil. A trochu šotoušoviny tiež nezaškodí.
Linku 67 by mohli presmerovať z Dolných Honov na ulicu hradskú na zastávky Stavbárska a Estónska ?
Reakcia na: linda69 #87533:
To bol asi vodič tzv. "náhradného spoja" (označený zvyčajne tabuľkou "záložné vozidlo"), ktorý mnôže ísť podľa aktuálnej situácie jazdiť úplne hocikam (hocijakú linku), kotrú práve nemusí poznať, lebo nie je povinný poznať všetky trasy všetkých liniek v celej BA. (A kľudne to mohol byť vodič zo stredného alebo východného Slovenska, čo je v BA dohromady ani nie rok aj s cestou.) ?
Reakcia na: Ik #87531:


Názor, že by si MČ mali sami financovať a manažovať svoje lokálne linky vychádza z môjho presvedčenia o decentralizácii týchto služieb. Dnes obce nemajú prakticky žiadne páky. Téma je ale oveľa obsiahlejšia, nechce sa mi v nej pokračovať.

Ale k 70
Tebou navrhované:
Odchod Nový most - Vlčákové hrdlo
00 15 30 45
Odchod Nový most - Podunajské Biskupice
07 22 37 52

Oproti súčasnej
04. 16. 28. 40. 52

Héj ?
1. čo budeš voziť na Nivy a z Nív ? Luft ?
2. Načo takýmto intervalom prekrývať celú Prievozskú, po ktorej jazdí 3 a pol trolejbusu s prekrytým intervalom 2,5 min ?

Tak a aby si si nemyslel, že som to písal len tak. Elementárna matematika. Počítajme jazdné minúty.
4 x 18 minút na Vlčie Hrdlo
+
4 x 27 minút do PB
=
190 minút na hodinu v jednom smere

Súčasný stav
5 x 27 minút
=
135 minút v jednom smere

Ono nám to robí 40 % nárast ? Nie si z toho prekvapený ?
Aspoň som si myslel, že si chcel ušetriť nejaké kilometre.
?
Reakcia na: linda69 #87533:
nie je to nič nezvyčajné... často majú vodiči pridelenú jednu linku, na ktorej jazdia, ale pre nedostatok vodičov sa občas objavia na linke, na ktorej už dávno neboli a pre neustále zmeny nevedia presnú trasu. Hlavne sa to stávalo pri výstavbe tunela Sitina a sústavné zmeny v trasovaní linky do Dúbravky.
Reakcia na: milannco #87536:
V sedle 70 vozí vzduch s tými 12miútami z Biskupíc. A 70 sa plní až od Bajkalskej. Takže k ŽST P.B. by stačila 74 s intervalom 12/20/12//20. L87 by som presmeroval na Prístavný most a umožnilo by sa tak jej vedenie po Bosákovej, Furdekovej a k Dostihovej dráhe.
Reakcia na: Amoral #87535:
môžeš aj prezradiť ako máš návrh tej zmyslupnejšej trasy 87 v Petržalke? A dôvod zmeny linky v Biskupiciach zo 70 na 74?
Reakcia na: Ik #87531:
Inak čo do premávky liniek Vlčieho hrdla. Spravil by som úpravy. L87 - by som cez víkendy posilnil na 20minút a dal jej zmysluplnejšiu trasu v Petržalke ako "len" do Ovsišťa! L70 by som skrátil po VLčie hrdlo a namiesto nej k ŽST P. Biskupice poslal L74 a posilnil ju na 12/20/12//20.
Reakcia na: 810zssk #87523:
áno to dostaneme ako motiváciu aby sme vedeli koho máme voliť z vďaky za tú trať, ktorá možno dlho pôjde po Bosákovu. Určite bude obratisko tam, ktoré nazvú ako provizórne, v skutočnosti ešte dobre dlho bude vyzerať ako trvalé a 95 bude premávať na Muchovo nám. a na Farského budú prestupovať všetcia z 95 na 11,12,13 a 14! Nič nové, len toľko, že pri ceste na Šafko budeme prestupovať ako otroci a len sa to miesto prestupu posunie bližšie do Petržalky.
To čo sa mi stalo včera ráno je už naozaj slná káva. Išla som 83 čo má odchod zo Zochovej, smer Dúbravka o 7:19 (tam som nastúpila). Po zastávku Mokrohajaská to bola obyčajná cesta busom, ale tam vystúpil s kabíny vodič, mohol mať tak 23 a vyzeral ako Desperádo z Vyvolených a položil cestujúcim sokokujúcu otázku, že či nekto nepozná cestu dalej ?(!) Som si najprv myslela ze skryta kamera no ked sa ludia len smialy alebo nechapavo pozeral, polozil otazku este raz. Vtedy vstal jeden starsi pan a cestu u ochtne zacal vysvetlovat. Skoda, že so usela na Lipského vystupit, lebo podla rozhovoru ktorý viedol vodic s dedkom, to usela byt zaujiava jazda...
Mna by ale zaujimalo, ako sa take nieco moze stat? To tym vodicom nkdo najprv poriadne neuaze trasu ❓
Reakcia na: milannco #87530:
Sú aj takí, ale je ich menšina... určite by z takéhoto vodiča neboli radi na GR.
Reakcia na: Sommelier #87473:
Takto! Ja som nenapísal, že Solaris je na 70 zbytočný, práve naopak, Solaris by na 70 ostal, a vo Vlčom Hrdle by sa tie linky, ktoré by tam končili otočili a huráá pod Most. Interaval som písal, že by bol 7-8...t. j., do PB by išiel spoj každých 14-15min čo uplne stačí a taký rozdiel to oproti 12min nie je. Solaris by bol viacej využitý aj v PB s tým, že podľa toho ako si určí mestská časť, tak podľa toho by sa 70 motkala po PB.

To riešenie, ktoré si písal, si v praxi neviem, veľmi dobre predstaviť. U koho iného by si MČ objednala km, ak nie u DPB??? Máš na mysli nejakého súkromného dopravcu? Myslím, že z hľadiska finančného....by to bol dosť veľký problém.
Reakcia na: patrik #87528:
včera večer som išiel z ASMN do Pezinka a vodič na dobiehajúcich vyslovene nervačil. "Pozrite sa na hodinky, nemôžete chodiť na čas? Ja budem teraz kvôli vám meškať. Nabudúce vás nezoberiem." Vypočulo si to postupne za sebou asi 5 cestujúcich. Ako keby to meškanie 1-2 minúty niekoho zabilo... ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement