Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #87359:
To dokazuje akurát jednu vec - že pestovateľ ovocia a zeleniny je v marketingu tak isto sprostý, ako premúdrelý žiak ZŠ. Dvojlogová firma, no to je prevratný vynález. Jednomu oddeleniu sa minú obálky skôr, tak už bude mať nové logo, iné bude ešte tri toky korešpondovať na starom papieri...
Reakcia na: Valec #87358:
Aha keby sme na to išli cílekovským kapitalistickým systémom, tak 67 aj L70 sa točia na trojičnom nám., lebo potiaľ ešte ide aspoň pár vlkov, ale na ŽST P.Biskupice to zíva prázdnotou (výnimkou sú iba prípoje na vlak) a L67 detto vozí na Vinohradnícku max 3. dôchodcov na spoj. To by sa vyriešilo zachádzkou L79, z ktorej by sa spravil Biskupicko-Vrakunský moták, alt. s dodatkom 179 (duhý. sor) Vinohradnícka - ako dnes L79 - Ráztočná a spoločný interval 79+179 by bol 30 min celodenne ☺
Reakcia na: 810zssk #87359:
Tak to ho tak skoro neuvidíme. ?
Reakcia na: Valec #87358:
Jedna citacia:
"Nové logo budeme dávať na nové autobusy, nové zariadenia, nový materiál a pod."
Už aj v Podunajských Biskupiciach obyvatelia vymýšľajú nezmyselné trasy liniek MHD
http://www.bratislavskenoviny.sk/55582/doprava/kulturnost-cestovania-v-mhd-je-tiez-problem

ale DP sa našťastie niektorým návrhom bude slušne brániť.
http://www.bratislavskenoviny.sk/55581/doprava/dpb-vyhodnocuje-podnety-mestskych-casti

A ešte krátky rozhovor o novom logu a uniformách:
http://www.bratislavskenoviny.sk/55590/nas-rozhovor/nove-logo-dpb-by-malo-byt-moderne
Reakcia na: S499.1023 #87354:
V tom ze je proste iny. Sedadla zial ocislovane nie su takze ti nepoviem ktore presne.
Reakcia na: N/A #87331:
Niekto si pletie koľaj s koľajnicou ? .
Reakcia na: Mike #87353:
Práve som to počul a aj zahlasoval. ?
Reakcia na: 810zssk #87310:
Nie? A v čom sa líši, samuliačik?
www.expres.sk:

Anketa

Ste za to aby mali dôchodcovia zvýhodnené cestovné v MHD len mimo dopravnej špičky?

K tejto téme práve rozprával aj vodič busu DPB, radšej nemenovali ?
Reakcia na: Dlhe Diely MHD #87351:
Odstahuj sa z tohto statu a mas po probleme.. tu nikdy nebude ludom, ktori su za nieco zodpovedni mysliet tak ako by malo a vzdy to tu bude take hlupucke ?
Im fakt uz drka? http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=5102 ved teraz ked utekam na tbus mam problem. PREBOHA!!! Ulincovat DPB a bude pokoj ?
Reakcia na: AAA #87348:
No pôvodne to bolo tak, že v priebehu 12 min. išli po sebe (v poradí) 204, 206, 212, 209, v 3 min. rozostupoch. To sa aj zachovalo, až na to, že tá 206 niekedy nejde. Fakt je ale na zváženie, či toto je najšťastnejší preklad, t.j. že linky idúce na Hodžovo nám. sú zoskupené, rovnako ako linky idúce po Šancovej. Keby to bolo spravené inak, tak potom by zase bol ten problém, že zo Suchého mlynu by išli 204 a 212 3 min. posebe a 9 min. nič. Podľa mňa by to ale bolo "menšie zlo", uprednostnil by som teda asi (napr.) 204, 206, 209, 212 vs. súčasný stav.
Reakcia na: AAA #87348:
S prestavkami to nema nic, su tam 3 vozy + jeden, co tam prejazduje kvoli prestavkam, takze je jedno, ci tam bude ten interval co tam je, alebo 20min.
Ono to skor ma spolocne nieco s prekladom TBus liniek na Kramaroch, ja som ten grafikon nerobil, treba sa spytat cloveka, co ho robil. ?
Inak keď sme pri tých intervaloch, prečo má 206ka interval 12-24-24 v každej hodine, keď aj tak každý z tých spojov ide v oboch smeroch 3 minúty pred 212. Nebol by potom lepší 20 minutový interval celý deň ako toto, čo nie je ani interval ani preklad s 212? Alebo je tento "interval" kvôli prestávkovaniu vodičov a 20 minuový by si vyžadoval ďalšieho vodiča?
Reakcia na: Martin Fundárek #87345:
V Košiciach horeli 2 dieselové Solarisy.
Reakcia na: Solider #87342:
Pardón, mal som dojem, že hovoríš o CNG busoch. Či na Slovensku horia aj naftové, to neviem.
Reakcia na: Amoral #87270:
Takže to vezmeme po poriadku:
1. Brno síce má všeobecne lepšiu MHD než Bratislava, ale to neznamená, že robia všetko správne. Interval medzi spojmi MHD musí byť taký, aby boli odchody zapamätate¾né, alebo taký malý, aby si odchody nebolo treba pamätať. Takže tých 7 minút nie je problém (hoci ja by som uprednostnil 7+8, tam máš rovnaké odchody každú hodinu a s toleranciou 1 min. si ich aj ¾ahko z jedného vyrátaš). 9 minút je už na zváženie, ja by som ich nebral. 18 minút je bez diskusií mimo.
2. Niektoré linky majú 24 minút kvôli prekladu (91+191 a 84 [preklad s 12-minútovou 83] v lete). Nie som tým nadšený, lepší by bol 20 minút. Každopádne som VE¼MI rád, že DPB postupne odbúral "intervaly" typu 32 minút (53), 33+34 minút (51) a pod.
3. K úèelu sa vyjadrovať nemôžem, nako¾ko si nijaký neuviedol. Ale aspoò niektoré aspekty:
- zlepšenie hodinovej kapacity Raèa-Východné ráno (o 1) a dopoludnia (o 2 spoje), zhoršenie odpoludnia (o 1 spoj); víkend zostáva
- zlepšenie obsluhy Barónky z 20 na 10 min. v špièke, ale pod¾a môjho názoru je 20 min. dostatoèných
- na 65 chceš zlepšiť interval v sedle a cez víkend z 30 na 20 min., ale to nesúvisí so zlúèením liniek
- Raèa získa spojenie so ŽST Vajnory, ktoré je ale na prd (pretože èo stojí vo Vajnoroch, stojí aj na Vinohradoch alebo Predmestí, èasovo je to jedno)
- Východné stratí spojenie k MiÚ Raèa (agilný poslanec Sekerka, všetka èesť mu, by Ťa za to asi ukrižoval) a ku škole na Plickovej
- v špièkách o 1 voz viac
- neskoordinuješ nadväznosť spojov
Reakcia na: Ike #87336:
som presvedceny, ze tieto semafory budu uzitocne...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.