Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Inak keď sme pri tých intervaloch, prečo má 206ka interval 12-24-24 v každej hodine, keď aj tak každý z tých spojov ide v oboch smeroch 3 minúty pred 212. Nebol by potom lepší 20 minutový interval celý deň ako toto, čo nie je ani interval ani preklad s 212? Alebo je tento "interval" kvôli prestávkovaniu vodičov a 20 minuový by si vyžadoval ďalšieho vodiča?
Reakcia na: Martin Fundárek #87345:
V Košiciach horeli 2 dieselové Solarisy.
Reakcia na: Solider #87342:
Pardón, mal som dojem, že hovoríš o CNG busoch. Či na Slovensku horia aj naftové, to neviem.
Reakcia na: Amoral #87270:
Takže to vezmeme po poriadku:
1. Brno síce má všeobecne lepšiu MHD než Bratislava, ale to neznamená, že robia všetko správne. Interval medzi spojmi MHD musí byť taký, aby boli odchody zapamätate¾né, alebo taký malý, aby si odchody nebolo treba pamätať. Takže tých 7 minút nie je problém (hoci ja by som uprednostnil 7+8, tam máš rovnaké odchody každú hodinu a s toleranciou 1 min. si ich aj ¾ahko z jedného vyrátaš). 9 minút je už na zváženie, ja by som ich nebral. 18 minút je bez diskusií mimo.
2. Niektoré linky majú 24 minút kvôli prekladu (91+191 a 84 [preklad s 12-minútovou 83] v lete). Nie som tým nadšený, lepší by bol 20 minút. Každopádne som VE¼MI rád, že DPB postupne odbúral "intervaly" typu 32 minút (53), 33+34 minút (51) a pod.
3. K úèelu sa vyjadrovať nemôžem, nako¾ko si nijaký neuviedol. Ale aspoò niektoré aspekty:
- zlepšenie hodinovej kapacity Raèa-Východné ráno (o 1) a dopoludnia (o 2 spoje), zhoršenie odpoludnia (o 1 spoj); víkend zostáva
- zlepšenie obsluhy Barónky z 20 na 10 min. v špièke, ale pod¾a môjho názoru je 20 min. dostatoèných
- na 65 chceš zlepšiť interval v sedle a cez víkend z 30 na 20 min., ale to nesúvisí so zlúèením liniek
- Raèa získa spojenie so ŽST Vajnory, ktoré je ale na prd (pretože èo stojí vo Vajnoroch, stojí aj na Vinohradoch alebo Predmestí, èasovo je to jedno)
- Východné stratí spojenie k MiÚ Raèa (agilný poslanec Sekerka, všetka èesť mu, by Ťa za to asi ukrižoval) a ku škole na Plickovej
- v špièkách o 1 voz viac
- neskoordinuješ nadväznosť spojov
Reakcia na: Ike #87336:
som presvedceny, ze tieto semafory budu uzitocne...
Reakcia na: Martin Fundárek #87340:
Kto hovorí o CNG busoch? Hovorím všeobecne, nekonkretizoval som či CNG, alebo diesel.
Reakcia na: Martin Fundárek #87340:
A čo Nemecko, Švajčiarsko, Nórsko, ...?
Reakcia na: Solider #86951:
Všade inde v Európe... Áno, ale aké? Ak si pozrieš http://www.solarisbus.pl/referencje/Lista%20referencyjna%20miejskie_2007.07.31.xls, tak zistíš, že z CNG busov okrem Poľska predali 3 x 12 m do Luley (Švédsko), 1 x 15 m do Košíc, 22 x 15 m do Bratislavy a zhasla fajka. 15 m dokonca nepredali ani v Poľsku, takže s výnimkou košického prototypu sú bratislavské jediné svojho typu. A to už je rok od dodávky do Bratislavy a ani ťuk...
Reakcia na: Andy #87338:
ako keby to povedali/pisali odbornici ?
Reakcia na: TeBeCe #87332:
To by ale bola koľajnica a nie koľaj.
Reakcia na: TeBeCe #87332:
Ach tak.. tak potom v pohode 🙂
Reakcia na: Ámos #87324:
im fakt hrabe???? naozaj??? semaforov cim menej tym lepsie... zase chcu dat niekomu do vacku... je mi z tohto mesta na grcanie
Reakcia na: Valec #87333:
Hmm, tak už nič. ?
Reakcia na: Ámos #87324:
Ktorá koľaj je tam prebytočná ❓
Reakcia na: N/A #87331:
3 kolaj = pre rozchod 1435 mm
Reakcia na: M3go #87329:
Presne na tom istom mieste sme stali pocas volakej vyluky na L7 so sudruhom Brumtelesom 😃 Vtedy bol privolany dispecing a policia. Ako to dopadlo netusim pretoze po prichode vodica sme sa pohli.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.