No rád by som veril, že nie, ale často sa ti stáva, že nielen mne z ničoho nič píšeš, že som tĺk ak napíšem dačo čo neni v súlade s tvojimi skúsenosťami...
No ale bolo tu aj písané,že na jednotlivých linkách (medzi nimi aj L78) niesú vypravované spoje. Inak neviem ako si DPB predstavuje svoju existenciu ale to s tou L88 je zúfalé už úplne a bojím sa, že podobný problém dostihne aj iné linky. Fakt teraz je kríza a súkromný dopravca by sa zišiel. Nehľadiac na ceny ale skôr na to,že by odľahčil niektoré linky a uvoľnil tak busy a šoférov na 66, 88, 203, 206, 207 a 209 alebo iné kde to treba ešte.
A si si istý, že 21ka je zisková po celý deň?
Re #86364 frenky: Alebo t-busov do tejto časti 203, 206, 207, 209. ? A po novom ak tie Sory budú aj na 37, tak to bude ozaj "zlepšené" cestovanie.
Re #86373 Andy: Ja by som povedal, že od zrušenia L 14 23. 12. 1992. Tak si to priznal aj DPB v knihe 100 rokoch MHD, ak si dobre pamätám.
Re #86427 milko14: 1. Treba adresovať Ing. Kajdimu z DPB. 2. Čo tak ísť o jednu 78 skôr. ?
Nechcem, ani nie som kompetentný hodnotiť duševný stav dotyčného, ale podľa väčšiny jeho príspevkov usudzujem, že robí usilovne všetko pre to, aby ako idiot vyzeral.
Momot je kopulacny organ vyhynuteho druhu najvacsieho suchozemskeho cicavca aky kedy existoval... tym sa demonstruje velkost...
a myslim ze ofenzivu si zacal tym ze si puasalizoval "pristahovalcov" cim si urazil zvysok slovenska a urobil hanbu bratislavcanom... ja sa ako bratislavcan za takychto ludi hanbim...
Čítam poriadne a vidím, že sa ti nepáči "všetky zastávky na znamenie". Chyba bude v tvojom ponímaní "zastávky na znamenie". V systéme, ktorý navrhujem a ktorý perfektne funguje v miliónových veľkomestách nepozná pojem "zastávka na znamenie", ktorým operuješ.
Dobrý večer. Chcel by som sa opýtať, či by sa nedalo robiť niečo so spojom číslo 79. Nedal by sa posunúť aspoň o 5 min neskôr, aby to vychádzalo so spojom, ktorý ide z mesta a aj z Petržalky číslo 78. Lebo to pár krát v mesiaci síce 78 stihne, ale na cca. 90 percent sa tesne minú a nedá sa prestúpiť. A kvôli minúte čakať hodinu na spoj do Lieskovca a Štátnych lesov je dosť dlho. Nemyslíte? Ďakujem za odpoveď.
Aha, že by boli podobní? Neviem, 'LUK' sa za ten čas, čo sledujem túto diskusiu ešte neetabloval tak jednoznačne, ako ten zjav, čo si hovorí 'momot S499.1023'.
P.S.: Priznám sa, že netuším, čo to znamená. Tak 'momot', ako aj 'S499.1023'.
Na málo frekventovaných zastávkach, ktoré sú dnes "na znamenie" vodič nemusí zastaviť, pokiaľ ho nenúti grafikon, na zastávke nie je nikto a pokiaľ nedá žiadny cestujúci znamenie, že chce vystúpiť. Vtedy vodič na takej zastávke nezastaví vôbec, alebo ak na nej niekto čaká, tak zájde k zastávke, spomalí, prípadne zastaví a ak čakajúci prejaví vôľu nastúpiť stlačením vonkajšieho tlačidla, tak nastúpi. V tomto zase nie je vôbec žiadny problém.
Niekto tu písal, že ľudia väčšinou podgurážený, robia "neplechu" v nočných linkách. Má pravdu, lepšie je, keď sa zdražie cestovné, než ako keď za "smiešnu" cenu vyvážajú títo ľudia.
Na druhej strane, doplatia na to aj ľudia, ktorí nemajú s týmto nič spoločné a nemajú resp. nechcú poškodzovať vozy a nevinne budú platiť viac.
Naozaj ťažké rozhodnúť sa pre alebo proti zvýšeniu, 'bo nemôžme triediť ľudí pred nástupom.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jakub1
Niekto tu písal, že ľudia väčšinou podgurážený, robia "neplechu" v nočných linkách. Má pravdu, lepšie je, keď sa zdražie cestovné, než ako keď za "smiešnu" cenu vyvážajú títo ľudia.
Na druhej strane, doplatia na to aj ľudia, ktorí nemajú s týmto nič spoločné a nemajú resp. nechcú poškodzovať vozy a nevinne budú platiť viac.
Naozaj ťažké rozhodnúť sa pre alebo proti zvýšeniu, 'bo nemôžme triediť ľudí pred nástupom.