Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Själavrak #86280:
By ma zaujimalo akou oklukou sli.

A este k tvojmu povodnemu prispevku:
"Keby premávala vlaková linka 121 zo ŽST DNV na Hlavnú stanicu na lístok MHD tak by to bolo skvelé." - nech si doplatia 25 / 50 sk mesacne a mozu chodit vlakom
Reakcia na: 810zssk #86241:
Žeby keď vstávali o 6:15 aby stihli spoj okolo 7:15??? Aby boli o 7:45 na Račku, a došli aj tak 8:10...
Reakcia na: miso1234 #86236:
No mne by nevadilo keby im vyhoveli len v tejto požiadavke ale aj keby vyhoveli čo sa týka pravidelného vypravovania liniek a zdvihnutie platov šoférom, to už neni tak podstatné vyhovieť. Ma sere, že zo žiadostí si vyberajú len tie ktoré len odbremeňujú ich rozpočet a investície 0 bodov. ?
1) Re #86243 Papyr: Preco? Lebo mame sudruha Zahradnika.

2) Re #86250 Papyr: Presne tak. Navyse ked budeme v schengene a odpadnu aj kontroly tak nevidim prekazku.

3) Re #86251 Papyr: To by bolo TO ISTE. Pretoze mestska policia v nocakoch = potreba dalsich policajtov = potreba dalsich penazi na platy. Chapes?

4) Re #86260 Mikimaus: "zmenil poriadok, tak, ze by mohol sbskar resp. dpb odmietnut vstup podgurazenej cloveka" - to uz moze..

5) Re #86262 Kami: Presne tak. Keby to bolo pohodlnejsie su ludia ktory by si to zaplatili, ale za Vrakosu ktora huci jak hovado, nefunguje jej tachometer, vypadne jej motor a este potom aj hori, si nikto nepriplati.

6) Re #86271 AAA: Nehovoriac o tom ze vstupne do muzea v ktorom je vyse 400 vrakov za cenu 44 sk / 1,5 hodiny je bezkonkurencne.

7) Re #86277 Solider: Ale nie je vela takych pripadov.
Reakcia na: Max #86265:
Aj taxikár ťa môže prepadnúť, alebo odrbať.
Reakcia na: Sommelier #86140:
Klídek sranda musí byť. ? ?
Reakcia na: Papyr #86249:
A ty v akej sfére pracuješ?
Reakcia na: fobust #86257:
Prajem príjemnú cestu ? ?
Záhradník: "Vyhoveli by sme tak aj požiadavkám niektorých občanov, ktorým sa dotovanie nočnej dopravy nepozdávalo, keďže ju sami nevyužívajú."

Toto je už fakt sila. ☠ ?
Reakcia na: TeBeCe #86270:
Tak to si mi aj tu štipku radosti pokazil v tieto pochmurne dni pre MHD. ?
Inak DPB podľa mňa za tú nočnú dporavu účtuje málo. Veď treťotriedny aquapark v Španielsku účtuje pomaly 1 000 Sk na osobu. A kto iný ako DPB vám ponúkne také úžasné zážitky, ako napr. adrenalínovú jazdu vo Vraku 3xxx, príležitostnú veterán jazdu v Ik 2xx, romantickú prechádzku za svitu mesiaca v prípade poruchy nejakého vraku v poliach. (Porucha je samozrejme spravená naschvál, aby si cestujúci mohol vychutnať tento exklúzivný zážitok), bonus v podobe hodinového čakania na prípoj v romantickom zákutí Petržalky na zastávke Jasovská a kopu iného.
Však v USA nám normálne tento zábavný park závidia. Ževraj k nám už prišlo aj vedenie Dysneylandu, aby sa inšiprovalo pri stavbe nového domu hrôzy. ? ? ?
Tento príspevok nebrať vážne
Reakcia na: marian555 #86269:
mozno fical na autosalon do NR, kde mal povodne byt BN 9,5, ale vcera tam mali BN 12.
Reakcia na: TeBeCe #86268:
hej našiel som tu fotku s tou E0392, tak toto je druhý ale je už v Bratislave.
Ak sa náhodou nestratil ?
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-190352.html
Reakcia na: marian555 #86267:
prvy pre bratislavu bol v polsku a mal spz E0392
Dnes o 15:15 som videl cez Sitinu smer Petržalka po dialnici isť nový červený 9.5 metrový, polo-nízkopodlažný SOR pravdepodobne prvý pre Bratislavu. Nevyzeral najhoršie, najmä keď si to tou 80 šinul z tunela.
PS EČV bola E 0385 ak ma pamäť neklame.
Prispevok ako reakcia na chybu

REF: Fotografie 27.9.2007
"Parizska kolajova doprava"

http://imhd.sk/transport/index.php?w=3825242e29ef252932252c2127ef1f&idt=u&idg=2715

Fota s popisom: " Detail lahkeho metra VAL na pneumatikach " (by Ivan Benicek)
a " Gumibahn VAL " (by Ivan Benicek).

Chcem len autora opravit, nejedna sa o VAL !!!

Jedna sa o klasicke metro na pneumatikach
(aj s kolajovym zvrskom).
Vozidlo na obrazku je typ MP 89 na linke 1, (MP 89 CC - materiel pneu, Cabine de Conduite / vozidlo s pneumatikami s kabinou vodica).
Tiez na linke 14 jazdi MP 89 CA (Conduite Automatique / automaticke riadenie).

http://fr.wikipedia.org/wiki/MP_89

V sieti Parizskeho metra jazdia vozidla na pneumatikach aj na linkach 4, 6 a 11.

Typ vozu MP 89 sa prevadzkuje aj v Santiagu de Chilena linke 1, kde ma oznacenie NS 93.

http://www.railway-technology.com/projects/santiago/santiago2.html

A na budovanej linke M2 v Lausanne.

http://fr.wikipedia.org/wiki/Image:Rame_m2_lausanne.JPG

http://fr.wikipedia.org/wiki/Image:M2_ouverture_zone_sud.JPG

Princip tohoto metra na pneumatikach je popisany tu:

http://emdx.org/rail/metro/principe.php

VAL.
Metro typu VAL je prevadzkovane v tychto mestach:
Rennes, Toulouse, Turin, Taipei, Letisko Chicago O´Hare,
Letisko Paris Orly, Letisko Paris Charles de Gaulle,
Uijeongbu (vo vystavbe).

http://www.symbioz.net/index.php?id=62

Len pripomeniem, ze system VAL bol uvazovany pre
Bratislavske metro v rokoch 1990 az 2000.

Metro VAL:

http://fr.wikipedia.org/wiki/V%C3%A9hicule_automatique_l%C3%A9ger

http://fr.wikipedia.org/wiki/VAL_208


R.A.T.P.
Reakcia na: fobust #86257:
Plný súhlas!

ono síce argumenty zo záhradky typu že nočák je stále lacnejší než taxík sú dosť odveci - totiž aj napriek zlepšeniu intervalov spojov nočnej dopravy nie každému vyhovuje dotyčný čas odchodu, a nie každý potrebuje cestovať na Hlst. a tam následne prestupovať na ďalší spoj. To už sa fakt viac oplatí si priplatiť za taxík, oproti nočným autobusom má napriek vyššej cene celý rad výhod: vyzdvihne ma priamo tam kde chcem, vtedy kedy chcem, odvezie ma priamo tam kam potrebujem - napr. až pred bránu domu, mám garantované miesto na sedenie, určitý štandart kvality, garanciu že naozaj príde - a to o takom čase na ktorý poviem JA (nie ako včera u dpb - N74 s meškaním 14 minút), že mi nezdrhne zo zastávky, že mi zastaví, že si nezašpiním oblečenie, že ma tam nebude žiaden opilec obťažovať a že ma tam nikto neokradne a nebude ohrozovať (toto tiež dpb nedokáže garantovať - napriek všetkým tým príslušníkom sbs vo vozoch - apropó - nočákmi cestujem relatívne často a zatiaľ som stretol hádam iba troch ochrankárov, ak sa dobre pamätám, a ani to nebola žiadna výhra, totiž: všetci traja boli evidentne v dôchodkovom veku, z toho raz jeden za jazdy vo voze spal, druhý krát dedo síce nespal, ale bol evidentne natoľko unavený, že sa ledva držal na nohách a celý čas zíval, no a ten tretí, ten bol zo všetkých najlepší: tiež dôchodca, ale javil znaky požitia alkoholických nápojov - preložím do ľudovej reči: nadrbaný jak činka, páchlo z neho do celého voza) - takže takéto indivíduá nás majú ochraňovať? Ďakujem, hneď sa pri nich cítim bezpečejšie. Chápem, že aj dôchodci si chcú prilepšiť k nízkemu dôchodku, ale tak toto je naozaj sila!

Ale vrátim sa k pôvodnej téme: 44 Skk za nespoľahlivú službu od firmy s mizerným image, ktorú navyše osobne nemám rád z mnohých dôvodov - alebo nejakých cca 80 - 160 Sk za bezpečnú a pohodlnú cestu priamo domov.
Reakcia na: Mikimaus #86260:
Prepravný poriadok ani netreba meniť, stačí len, aby to nebol pre DPB skôr len nejaky zdrap papiera. Článok 5, odsek 1 totiž okrem iného hovorí: "Do vozidla nemá prístup alebo z prepravy môže byť vylúčená osoba javiaca príznaky nadmerného požitia alkoholických nápojov alebo iných návykových látok."
Ale zas na druhú stranu, DPB by to musel riešiť nejakými ďalšími pracovnými silami, keďže vodiči by iste oprávnene neboli nadšení, keby to vylučovanie z prepravy ostalo na nich. A SBSkár v každom nočáku je skôr sci-fi.
Reakcia na: Kami #86262:
kontrola CP by v ND mohla byt riesena ako nastup pri medzimestskych linkach...
nastupovalo by sa len prednymi kde by stal revizor a rovno kontroloval listky...
Velmi sa mi ten navrh na zdrazenie nocakov nepaci. Vyzera to ako politicke rozhodnutie - obetujeme nocaky aby sa mohla posilnit doprava inde. Aale:

1. zda sa mi, alebo nocaky pred 1.7.2007 boli skor trpene a vedene ako "sluzobne linky"? T.j. neboli sucastou objednanych vykonov.
2. ak nie su objednane, nie su teda ani osobitne dotovane (sluzobaky DPB nutne potrebuje)
3. co je take zvlastne na nocakoch, ze musia mat osobitnu tarifu? Ked mam smolu a pravidelne musim cestovat v noci, mam si priplacat?? Nestaci, ze JCL plati len jeden pre vsetky kategorie?
4. co brani DPB robit pravidelne kontroly CL v nocakoch uz dnes?
5. ak teda budu nocaky "komercna" zalezitost, je si Zahradnik isty ze najde dost zakaznikov aby mu tato luxusna doprava vynasala (nebola stratova)? Ja sa obavam, ze pocet cestujucich skor klesne a zvysovanie straty sa bude musiet riesit znizenim vykonov. A bude po "luxusnej" doprave.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement