Vetami, že "Dokonca aj na konečnej "dáva cestujúci znamenie" presnejšie, otvára si dvere sám. Teda nie naopak, ako v Bratislave, že zastávka je na znamenie a cestujúci dáva vodičovi znamenie, že chce vystúpiť. Tento spôsob nemálo šetrí aj mechanizmus dverí a v zime aj teplo vo vozidle." dokazuješ, že si mýliš pojem dopyt a zastávka na znamenie, respektíve v tom nemáš jasno.
Totiž mechanizmus dverí šetrí hlavne dopyt, nie ani tak samotná zastávka na znamenie.
Napíš mi sem jeden rozumný argument, prečo je dobré mať aj v A-čkovom grafikóne všetky zastávky na znamenie za súčasného stavu, v ktorom väčšina vozov nemá funkčný dopyt. Za stavu, keď na mnohých linkách ľudia stoja, resp. vystupujú na každej jednej zastávke linky.
Bola to klasicka 14Tr Po generalke - dostala novu podlahu, dopyt na dvere, zakryte cela na tabule a na strechu klimu (nebola to 14TrM) no a podla toho ako bola ta klima otocena by som skvor tipoval ze to bolo v BA - lebo BB ich montuje opacne ak bratislavske dielne..
Neviem, čo sa teoreticky kontroluje na železnici, ale prakticky mám (špecificky na Slovensku) pri ceste v plesnivom Bh či B Made in Hungary pocit, že bratislavské autobusy sú na tom ešte dosť dobre.
Myslím, že výnimka bola iba na R-ky, aj to získaná na základe využitia miestnej neznalosti, keď si schvaľujúci policajt myslel, že R-ky jazdia len po rýchlodráhe. Ale je to len JPP, v skutočnosti to mohlo byť úplne inak.
Počúvaj ma, sráčik! Ty vieš, aký má DP záujem o SOR? Však sa zatiaľ v BA iba testuje tak ako sa testovalo mnoho iných značiek a typov a tak ako sa SOR testoval v mnohých iných mestách. Zatiaľ ešte nebolo vypísané žiadne výberové konanie a tak nikto, ale najmä nie ty, nemôže vedieť, či bude vypísané na CNG alebo na diesel. A k predchádzajúcemu tupému príspevku - ešte raz sa nechápavého pýtam - ten vyšší štandard, ktorý si si vyfantazíroval, spôsobí, že do brnenskej T3 sa nasardinkuje menej ľudí ako do bratislavskej? Nečuduj sa, že na teba reagujem alergicky, keď píšeš tupo.
Od nového GVD majú byť vedené vlaky niekoľkokrát počas dňa zo ŽST Petržalka do Györu, ktoré budú zastavovať aj v ŽST Rusovce... ale nejaký význam v tom nevidím
Vyplýva to asi z toho, že si nepochopil, o čom hovorím. Takže ešte raz a tentoraz skúsim pomalšie. Systém, ktorý je zavedený (aj) vo Viedni vylučuje vaše neustále diskutované problémy, ktorá zastávka by mala byť na znamenie a ktorá nie. Vo Viedni je to jednoznačné, ak chcem vystúpiť alebo nastúpiť, dám znamenie. A je to vybavené. Argument "...keby mu tam 5 ľudí postupne zvonilo." je nezmyselný, pretože nie je problém upraviť systém tlačidiel aj na sorke tak, že signál sa ozve len pri prvom stlačení, alebo sa neozve vôbec - namiesto neho sa rozsvieti kontrolka, na ktorú sa vodič pozrie pred príjazdom k zastávke.
Nakolko sa mi mnozia maily, v ktorych si pouzivatela "administrator" spajaju ostatni s adminmi imhd.sk, musim uviest veci na pravu mieru - ide o ineho pouzivatela, ktory navyse pri registracii zadal nepravdive udaje, preto bol tento nick zruseny. Samozrejme, ak zada pravdive udaje a zalozi si iny nick, nebude ziaden problem
Ak sa nemýlim, v prvej etape BID bude len ZSSK, ŽSR, DPB a SL.
1; Avšak (iba) SAD DS pár krát za deň obsluhuje zastávku "Bratislava,Rusovce,ObÚ" a určite má dostatočné kapacitné rezervy.
Niektorým Rusovčanom by tak vzniklo (síce nie veľmi časté) priame spojenie s Ekonomickou univerzitou (kde ten bus tiež stojí), ako aj s AS Mlynské nivy. A v podstate aj s Danubianou a Areálom vodných športov Čunovo, resp. okrajovou častou Čunova.
Teda to spojenie existuje už aj teraz, ale neviem či ho reálne niekto využíva. Potenciálny cestujúci si samozrejme musí kúpiť lístok u vodiča.
Keď som tak nedávno v popoludňajších hodinách z juhu išiel, pri Čuňove a dokonca ani v Rusovciach vodič na svojich zastávkach vôbec nezastavil a pri Ekonomickej univerzite otvoril iba druhé dvere, cez ktoré vystúpili dvaja cestujúci. Autobus bol cestu takmer prázdny
2; A škoda, že už (na rozdiel od nedávnej minulosti) nestoja žiadne vlaky na ŽST Rusovce. Ak to tak bude aj naďalej, tak Rusovce z BID veľký úžitok mať nebudú. ?
Povedal by som, že rozprávaš o koze, ale ty by si asi chcel o voze. Otváranie dverí cestujúcim = dopytové otváranie dverí, ktoré funguje vo všetkých električkách a v niektorých t-busoch.
Zastávka na znamenie je to, čo je v BA, teda že cestujúci zazvoní, aby vodič vedel, že cestujúci má záujem vystúpiť. Vodič potom zastaví a ak vozidlo nemá dopytové otváranie dverí, alebo ho vodič nepoužíva otvorí všetky dvere.
Teda ty vlastne chceš skôr dopyt ako zastávky na znamenie.
Predstav si napr. Patrónku na znamenie, veď vodič Sorky by asi ohluchol, keby mu tam 5 ľudí postupne zvonilo.
Tak tento tvoj príspevok ma pobavil, niežeby si hovoril blbosť ale tak dobre si to napísal vtipne ? ? ? ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
AAA
Totiž mechanizmus dverí šetrí hlavne dopyt, nie ani tak samotná zastávka na znamenie.
Napíš mi sem jeden rozumný argument, prečo je dobré mať aj v A-čkovom grafikóne všetky zastávky na znamenie za súčasného stavu, v ktorom väčšina vozov nemá funkčný dopyt. Za stavu, keď na mnohých linkách ľudia stoja, resp. vystupujú na každej jednej zastávke linky.