Interval by mohol zostať a na niektorých linkách by jazdili trojice, na niektorých dvojice.
Inak, súčasne by sa mohol redukovať aj počet liniek - potom by mohol interval 12 min. zostať (napr. Dúbravka teraz 3 linky 2xT* každých 12 minút, potom 2 linky 3xT3 každých 12 minút). Ale to je už len teória nepodložená podrobnejšími výpočtami.
Samozrejme ideálne by to bolo pri prehodnotení celého systému linkovania so zredukovaním liniek, kedy by prakticky všetky linky pri rovnakom inervale mohli jazdiť trojvozňové, dvojvozňové, jednovozňové a kachny.
Na niektoré zastávky sa druhý vlak nezmestí (Mariánska). Na niektoré sa zmestí a aj otvorí (Račianske mýto). A na niektoré sa zmestí, ale neotvorí (Kamenné nám.). Myslím, že je stanovené (v pasporte tratí? v nejakom dodatku k predpisom?), na ktorej zastávke môžu stáť dve súpravy za sebou. Kedysi sa takéto zastávky označovali štítkom "ZZ". (Ak sa vojde, mohol by otvoriť aj tretí vlak - napr. tri sólo ZV za sebou ?, ale mal by znovu zastaviť pri označníku. V Čechách na to mali riekanku "U třetího řidičova povinost je stavět znova".)
Zhoršenie intervalu by nebolo príliš badateľné. Okrem iného by sa sčasti odstránilo zgrupovanie a mohla by fungovať preferencia. Na všetkých linkách by však určite nemohli byť troljice = nedostatok vozov.
Pozrel som si ten blog, sú tam dobré nápady, ale to Kamenné námestie a Jesenského by bolo asi lepšie podľa 810zssk (ak som to správne pochopil). Ak niketo bude chcieť ísť z Kamenného námestia do Petržalky, na ktorú zastávku sa postaví? Radšej by som mal jednu zastávku pre každý smer.
Obávam sa, že aj tak by to bolo nie práve ideálne.
Re #85921 kecho: Neviem, že neplatí. Ono, fakt to nie je také jednoduché, ako by sa zdalo, ale v budúcnosti.
Do tej mapky som zaznačil iba existujúce + petržalskú trať.
je taký veľký problém presunúť Vazovku o 20 metrov nižšie? veď pred odbočkou na tuším Blumentálsku je dosť miesta...
Re #85909 intony: ktorá? bolo tu prezentované, že 40 m sa týka iba busov a na eliny už od nejakého dátumu neplatí...
Re #85910 intony: by som do tej mapky navrhol návrat elín zo stanice na Štefánikovu (a pripájanie sa k súčasnej trati na nám SNP) + prípadné zrušenie trate na Štefanovičovej - na Štefánke by stačilo ubrať IGK z každej strany jeden pruh ? a je to... veď jeden je aj tak vždy zablokovaný autami, ktoré stoja pri chodníku a stále niečo vykladajú (teda aspoň sa tak tvária)...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk