Podla Zahradnika, kladivka, daju rano a na obed uz tam niesu.Podla predpisov musia byt kladivka a ak niesumoze jazdit voz len mesiac. Dodatok bol, od cloveka,ze sa to tisko prehliada
1) Re #85785 Kubko: Prepac, ale ked raz niekto v tom autobuse odpadne tak mu bude trt platne ze je teplo len dva-tri tyzdne do roka. Co mimochodom nie je pravda. Vo vozoch sa clovek poti jak hovado omnoho dlhsie.
2) Re #85792 Ike: Pretoze jedneho dna mozno bude dostatok vodicov a budu jazdit sola v polovicnych intervaloch
3) Re #85815 Själavrak: Omg, cakas ze vyrobia prvy bus a bude na 100%? Milujem ludi co hodnotia nieco pred tym ako to vyrobia ? ? ?
4) Re #85829 Papyr: Podotykam ze sme na uzemi Slovenskej Republiky, cize by som si nebol celkom isty ci to naozaj dovod ma..
5) Re #85851 intony: Ja by som potencialny problem videl v kapacite obratisk. Napriklad keby to nasadili na L5 tak neviem ako by sa tocilo Pri Krizi. Ale faktom je ze sa to proste MUSI riesit. Ked sa jedneho dna zacne obnova vozoveho parku tak to bude musiet byt vyriesene, kedze trendom su dlhe vozidla.
hasiaci system funguje tak, ze v motorovej casti je umiestneny hasiaci pristroj a po motorovej casti su natahane trubicky pripojene na hasiaci pristroj....v pripade poziaru tato hadicka praskne a vytvori trysku a poziar rychlo uhasi, pripadne keby sa zacal viac sirit, tak sa ich urobi viac (trysiek) a urcite to uhasi ?
omyl...aj ked je to zanedbatelny pocet autobusov, tak niektore solarisy a myslim aj mercedesy maju kladivka...teda v solarisoch uz zacali miznut v prvy tyzden premavky...je ale mozne, ze na ik435 boli uz pred vyjazdom dane dole....
Re #85855 Mikimaus: ved capko iny pristup ako "my nic, my muzikanti" nepozna. ? namiesto toho aby sa starali o to, aby tam vsetky bezpecnostne prvky boli, to treba hodit na niekoho ineho. a Ik4x5 nudzove otvaranie dveri maju (ale vedome demontovane masnakmi)
Teraz v TN vravel Zahradnik, ze za to, ak niesu kladivka mozu cestujuci..co svedci podla neho o ich kulturnosti ? Jeden cestujuci vravel , ze vraj bol sofer v soku a neotvoril dvere, cestujuci sa cheli ,ale dostat von no nemali ako, lebo tam vraje nieje nudzove otvorenie dvier (ako napr. v elektrickach) a ani kladivko ? ?
ROFL ? Viem, že o tom nebola reč, ale skutočnosť, že by si za tú trojičku nepostavil (rozumej neodbavil ?) ďalšiu súpravu by v prípade viacerých zastávok spôsobovalo fatálne zdržania.
Podľa môjho názoru nemôžu. A keď dobrovoľne nasilu zastavíš vlak či už na peróne alebo v strede poľa tak si na Tebe chlpatí železniční flojdi s radosťou zgustnú.
A to ti ešte aj fíra dá kľúčom po hlave ?
Len v takom brajgli alá Bratislavská VHD sa mnohé stratí. Zase na druhú stranu verím v posun k lepšiemu - je to napr. vidieť na Sralrisoch - dva krát som už videl zapracovať občiansku busobranu ?
zaujimave, ze napriklad vo vlakoch neodrezavaju putka zachrannej brzdy aj napriek tomu, ze velka zlocinecka je vychyrena pristupom "cestujuci by to zneuzili"...
Páčky som registroval jedine na nejakej 415, nechcem kecať, možno tresnem ale imho ex 1013.
Imho sú strešné núdzové pri prevrátení na stranu značne podstatné. Škrabať sa do výšky cez sedadlá (a ľudí) je nič moc. A to si môžme pridať prípadný požiar v motorovej časti, kedy by únik zadným oknom nebol možný.
Ik 4xx disponujú kladivami na streche - vďaka aspoň za to.
Z prevrátenej karosy by (nielen) geriatrickej populácii nemuselo byť pomoci ?
O tom, že to mali aj 280 som nevedel - tam som "pútka" už nezažil, ale na 283 to zo začiatku fungovalo, aj s nálepkou - návodom na použitie.
Ono toto je imho tak trochu aj spoločenská otázka - pokiaľ sa vyskytli jedinci, ktorí neprečítali prvú vetu - "V prípade nebezpečenstva", resp. si neštandardnú situáciu imaginárne utvorili skôr ako nastala a podarilo sa im zopár okien bezdôvodne vyskliť - to bolo naozaj lepšie (v rámci bezpečnosti premávky) tie pútka odrezať. Tristné, ale je to tak. ?
rovnako zriedkavym ukazom boli cervene packy na stropnych poklopoch v ikarusoch (a tiez v karosach na zadnom stropnom vetraku), ktore umoznovali ich demontaz v pripade nebezpecenstva...
ik 280 maju take vytahovacie gumove pasiky oproti 2. a 3. dveram. hore byvalo take putko, za ktore sa to vytiahlo. osobne si to putko v BA nepamatam (zeby standardne odstrihli?), v CSAD ikarusoch to byvalo bezne aj ku koncu prevadzky.
Kiko & TeBeCe> Oni tie kladivká zatiaľ neboli potrebné. O tom sa začne hovoriť, až keď uhorí polovica náplne v prevrátenom autobuse. Neskoro ? ? Šanca minimálna, dúfajme, že nikdy.
Ak sa nemýlim, tak 283 sa dodávali so sťahovacou gumou okolo okna oproti tretím dverám.
Myslíte, že je reálne možné okno rozmlátiť aj bez nejakého vhodného predmetu - lakťom, nohou ?
nemozem suhlasit. kladivka su v Solarisoch, ktore ich maju "na retazi" (aj tak vsak niektore "zmizli"), taktiez v Skodach 25 Tr (tiez maju tusim nejaky zabezpecovaci system), zriedkavo sa este najde v niektorom SORe. Ik 4x5 ich po zaradeni do premavky mali, postupne sa postracali. avsak je pravda ze niektore nove resp. GO autobusy a trolejbusy prisli o kladivka este pred zaradenim do premavky.
"uplne najlepsi" zlepsovak DPB bol v niektorych vrakosach, ktore ich mali PRISROBOVANE(!), resp. pridrotovane hrubym drotom, cize efekt ako keby tam ani neboli. zaujimave, ze vo vacsine miest sice kladiva obcas chybaju, ale vacsinou su na svojom mieste...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe
"uplne najlepsi" zlepsovak DPB bol v niektorych vrakosach, ktore ich mali PRISROBOVANE(!), resp. pridrotovane hrubym drotom, cize efekt ako keby tam ani neboli. zaujimave, ze vo vacsine miest sice kladiva obcas chybaju, ale vacsinou su na svojom mieste...