Sak klima nema chladit na mraznickovu teplotu. Rozdiel medzi klimatizovanym a neklimatizovanym priestorom by nemal prekrocit 10 Kelvinov. Ked bude vonku 38 stupnov, v autobuse to klima bude teda chladit na 28 stupnov.
Aj u nás podľa nejakej smerince, či metodického pokynu, alebo niečoho podobného, čo vydal ŠÚ SR, na štatisktické ciele sú kapacity vozov nižšie ako sú na výrobnom štítku. Ale záväzné sú aj tak údaje, ktoré sú v technickom preukaze, teda ak tam je 160 osôb pre 1xT3, tak je to tak a bodka.
Sjalavrak: By si sa divil, ale aj tri pary sedadiel sa dokážu naplniť Slovákmi. Asi bola Bratislava kedysi mesto kočíkov, keď je tu na ne toľko miesta narozdiel od ČR.
No v Brne som sa tiež pekne mačkal v tramvajách a v zime sú ešte menej vykúrené ako tie naše. K tomu mali (a možno ešte majú) nastavené čeluste tak silno, že to dobrzďuje veľmi prudko. Akonáhke vynechá EDB a zavrú čeluste, tak voz okamžite stojí. Viem že BA vozy tak silne nepribrzďujú.
Sorry, ale aj tak na mňa celkovo pôsobí Brnenská električková doprava oveľa lepšie ako naša v BA. Pravda, že u nás som nevidel ešte narvanú električku, čo je zázrak ale aj fajn signál. ? ja som bol v Brne len cez víkendy alebo keď bol tu sviatok a v čase od 9:00 do 14:00 asi a to len v centre a ohkolo Hlavního nádraží (nákupy - s otcom inak nejde ? ) hoc ja by som si urobil dáky výletík po električkových tratiach fest ?
Takže Ty si myslíš, že v Brne elekričky nechodia narvané???? Choď sa tam dakedy odviesť v špičke alebo vybrané smery aj mimo špičky a potom hovor....
A to sa tam ešte 3 roky dozadu dali zažiť stavy úplne identické, ak nie horšie, ako v Blave. Prešvihli ročný limit vozokm, tak posledné víkendy pred vianocami (keď sú extra návaly) jazdili na L1 iba KT8 a K2 (1 voz) namiesto KT8 a 2xT3. Do kačíc sa plno ľudí nedostalo, čo ostali visieť na zastávke.... ?
Ja nedúfam. Podľa mňa to dopadne ako pri Solarise. Myslím, že mnoho detailov nebude dotiahnutých a tak BA ostane ako mesto na ktorom sa ostatní záujemcovia poučia a precízne budú trvať na tom (narozdiel od nás),aby boli všetky chyby odstránené.
ZAUJÍMALO BY MA STÁLE A TO VEĽMI PREČO MAJÚ TAKÝ ZÁUJEM O SOR KEĎ NENI NA PLYN? KEĎ SA NAKUPOVALI SOLARISY TAK KEĎ VŠETKY PRE ZLYHÁVALI OSTAL TENTO - JE NA PLYN. PREČO TOMU NENI TAK AJ TERAZ? TO POTOM MôŽU KÚPIŤ AJ KĹBOVý SOLARIS 18 NA NAFTOVÝ POHON. SÚ VôBEC NEJAKÉ KLBÁČE NA CNG ČO SA TERAZ VYRÁBAJÚ A SÚ NÍZKOPODLAŽNÉ?
Problém je v tom, že v Brne majú vyšší štandard dopravy, lebo pri robení CP počítajú s takou kapacitou vozidla aby nebolo úplne narvané, zatiaľ čo u nás sa pri robení CP s týmto práve počíta, keby sa nepočítalo električky by mali interval 10minút, čo by robilo v Dúbravke nie 15 spojov za hodinu ale 18 (+960 kapacita).
Full suhlas ?
Re #85810 marian555: Ano, ano to je uplne cely on ? Ja som robil vodicak u neho 6 mesiacov ? Lebo presne ako vravis, nevedel dohodnut skusku s policajtom ? Ked mi ludia vraveli, ze inde to mali za 2... maximalne za 3 mesiace hotove, tak som len cumel ? ?
Ja som bol naramne sprosty ked som si hladal autoskolu. Vtedy sidlilo IMF pri PKO, tak ja ze je mi to blizko z domu, cestou zo skoly a podobne a cena bola dobra, tak co budem viac zistovat. ☠ Osudna chyba. Spociatku som ho moc nevnimal, nakolko jazdy som mal s dakym inym az na posledne 3 pred skuskami. Skoro som ho zabil.
Nestartuj, nepreraduj, dodrzuj 40!, brzdi uz pri zastavke Rusovska cesta aby si pomalym spomalovanim dosiel k semaforom pri tej Shelke pri ZST Petrzalka, ked tam prides uz ti naskoci zelena (min 2 v poradi).
A este jeho neochota prihlasovat ziakov na skusky, ma prihlasoval 3 mesiace, cele to trvalo 8 mesiacov (2 teoria a potom zhananie si jazd priamo unho aj ked jazdite s druhym) a to som bol stastny ze mi nehrozi ze by som tu autoskolu robil dlhsie ako jeden rok ? par ludi sa s nim pohadalo a odmietol im davat jazdy, alebo ked tak jednu za mesiac...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec