Podľa najnovšej gramatiky stále "Zochova" (ak by si chcel vedieť prečo, nuž snáď preto lebo privlastňovacie prídavné meno /nominatív muž.rodu. Zochov/ nemá v ženskom rode v singulári príponu -vá, ale Zochova)
"V najbližších dňoch by sa mala zaradiť do premávky zaradiť električka K2S #7104, ktorá sa podrobila prehliadke v Ústrednych dielňach." - už jazdí, pred cca týždňom som v nej šiel.
je to prototyp klboveho SORu, kabina tam nie je najdolezitejsia. v seriovej vyrobe sa moze kabina zmenit podla poziadaviek zakaznika. myslim, ze keby bol zaujem, tak vyrobia aj velku kabinu s prednymi dverami len pre vodica...
Ak by bola jedna nosná linka pre Dúbravku, nemohla by to byť linka 12. Musela by to byť linka buď po nábreží do Rače, alebo cez tunel a Obchodnú do Ružinova.
Omyl. Viem si za určitých okolností predstaviť jednu nosnú linku v Dúbravke, Rači, Ružinove. Tie okolnosti sú stavebného charakteru (= za súčasného stavu siete NIE!). Neviem si predstaviť jedinú linku v KV a už vôbec nie polovičný interval na hlavnú stanicu - čo by si tam, preboha, chcel voziť každé dve minúty?
Ide o to kam by Dúbravčanom viac vyhovovala priama linka? Či by im stačila 12 a prestupy v KV na elinu na Obchodnú a Trnavské mýto alebo by brali predĺženú 9?
Čiže ale pripúšťaš,teda,že by systém s jednou linkou pre Raču, Dúbravku, Ružinov, KV by bol ok? plus dve pre Hl. st s polovičným intervalom a jedna na ZP ŽSTNM. ?
Videl som dnes ten zázrak L94 v Petržalke na zastávke ŽST z protijazdiaceho busu a zdalo sa mi, že mu nejako visí zadok. Bol poloprázdny, teda nebol preplnený.
Kde je napísané, že nosná linka z Dúbravky musí ísť just cez tunel?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Solider